Yritän päästä pelastusalan amk:iin nyt keväällä. Pääsykokeista ei heru juuri mitään tietoja eikä edes hakijatilastoja julkaista.Tietäisi kuinka vaikea sinne on päästä.
Ennakkomateriaalissa on mm pelastuslaki. Mitään ennakkoaineistoa ei varmaan kokeessa saa olla mukana? Minkä tyyppisiä kysymyksiä sieltä on odotettavissa? Pikkutarkkoja vai jotain soveltavia käytännön esimerkkejä joita pitää lakitekstin pohjalta ratkaista? Onko paljon sellasia ongelmanratkaisutehtäviä?
Pelastusalan amk kokemuksia
Anonyymi-ap
2
132
Vastaukset
- Anonyymi
koko homma perustuu siihen että sinä itse otat asioista selvää. Älä oleta että joku Virkamies kertoo sulle kaiken. Eli unohda KOMMUNISMI ja ryhdy oma- aloitteiseksi. Rambokin lahtaa kommarit hähähä - hä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059