Muista puhelimista on netissä juttua, mutta Nokian - Nokian välistä tietojen siirtoa ei ole kerrottu.
Saman merkkisten puhelinten välillä tuon pitäisi olla melko helppoa.
Eli kertokaa, te jotka tiedätte!
Kiitos!
Miten Nokian tiedot siirretään uuteen Nokiaan?
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
Käytät vain jotain "file transfer app" tiedostojen siirtosovellusta. Se pitää ensin tietysti ladata kumpaankin laitteeseen.
https://play.google.com/store/search?q=file transfer app&c=apps&hl=fi&gl=US - Anonyymi
Ihan kuten muissakin.Googlen varmuuskopion kautta.
- Anonyymi
Puhelimien tyypeistä ei mitään ilmoitettu. Minulla meni automatic, oli kolme vaihtoehtoa A) välikaapelilla b) verkosta googlen kautta c) puhelimet vierekkäin pöydällä. Käytin viimeksimainittua. Näinhän se androidissa menee.
- Anonyymi
Parhaat langattoman tiedonsiirron sovellukset käyttävät Wi-Fi-Directiä ja Bluetoothia, jolloin nettiyhteys ei ole tarpeellinen laisinkaan. Jotkut toiset siirtosovellukset kuitenkin tarvitsevat toimivan Wi-Fi-yhteyden, johon kummatkin puhelimet pitää yhdistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaat langattoman tiedonsiirron sovellukset käyttävät Wi-Fi-Directiä ja Bluetoothia, jolloin nettiyhteys ei ole tarpeellinen laisinkaan. Jotkut toiset siirtosovellukset kuitenkin tarvitsevat toimivan Wi-Fi-yhteyden, johon kummatkin puhelimet pitää yhdistää.
Ei vaan Google varmuuskopiota..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161678
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371421Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631257- 1431209
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191197- 521155
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1361153- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979