Sieltä se lähestyy, onko sukset jo rasvattu?
Hiihtoloma
18
674
Vastaukset
- Anonyymi
On ,nimittäin kelkan tappi laakerit alustasta, suksissa kestonivelet. Nyt on kuulemma Hallan maisemissa lunta. Eikös sieltä pääse huristelemaan Hossaan, Kuusamoon jne. Miten Hossan suunnalla on tankkaus paikkoja?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17755260W
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ja reitit on kunnossa.
- Anonyymi
Rasvattu on! ja luistaaa kun latu!👍
- Anonyymi
Seon moppie rasvailin illalla.
-Stidi - Anonyymi
Tullaan Ukkohallaan lomille heti lauantaina. Kelkkaillaan ja kallistetaan vähän kuksaa. Tavoitteena on myös tavata kuuluisa Nante, jonka juttuja olemme riemulla täälläkin lukeneet.
Onhan reitit lanattu?- Anonyymi
Reitit on ummessa ja baarit kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reitit paskassa kunnossa , kuten aina . Aja Lappiin siellä reitit hyvässä kunnossa . Nante paska ei osaa lanata reittejä . Homo ukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Nante???
- Anonyymi
Svante esiintyy laavulla nyppylän päällä.
- Anonyymi
Sauvat on rasvattu.
- Anonyymi
Etelän akat tuloo, hierom jo sildenafiilii suoroon.
- Anonyymi
Nante tuli baarista tohkeissaan:
-Minä poika sitä voitin mulukunmittauskilipalilun Uggo-baarissa, kehui Nante
Akka räjähti:
- Menit sitten näyttämään munasi koko kansalle!
-No enhän minä sitä kokonaan näyttänyt, sen verran vaan, että voitin, puolustautui Nante - Anonyymi
Lomamatkallaan Nante nautti Akkansa kanssa aamiaista paikallisessa hotellissa. Tarjoilija tuli kysymään miten aamupala maistuu;
-No muna on vähän löysä, vastasi Nante
-No ei sitä nyt kaikella kansalle pidä kuuluttaa, karjahti Paljakan Akka- Anonyymi
Olipa Nantte ollut vähän luvattomilla reissuilla ja meni aamulla hammaslääkäriin. Lääkäri siinä katseli Nanten suuhun ja totesi. Sitä taijetaan olla oikein naisten miehiä ja ollaan harrastettu viime yönä suuseksiä. Siihen Nantte totesi vähän kehumalla. Kylläpä vähän pusuteltiin mutta mistäpä tiesit, onko karva jääny hampaan väliin?. No ei täällä nyt mitään sellaista näy....mutta sulla näkyy olevan paskaa otassa.
- Anonyymi
Onneksi ei tullut nokkatippuri, senkin ensioireita on kakkaa otsassa.
- Anonyymi
Löytyykö Hyrynsalmella hyvää rasvamestaria. Olisi sellaiselle hommia.
- Anonyymi
Mopinrasvaaja varmaan osannee auttaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023