Hei. Mulla on ollut kuukautiset nyt oudot eli on jo 4päivää myöhässä ja 2päivää tiputellut ja nyt taas loppu. Sitä edelliset kuukautiset alko 2päivää tiputtelulla ja sitten oikein kunnolla yks päivä ja loppu.
Normaalisti mulla on säännöllinen kierto ja kestää niukkana jtn 3päivää.
En käytä e pillereitä. Ja ehkäsykapseli poistettiin jotain 6kuukautta sitten. Syksyllä oli myös korona mutta korona piikkejä en ole ottanut.
Mä syksyllä laihdutin 10kiloa veks ja paino jämähtänyt vaikka yritän laihduttaa.
Sen lisäksi viime vuona jouduin syömään emätintulehdukseen 2 kerraa flagyl kuurin eri aikoina. Ja taas tuntuu että on jokin tulehdus..
En jaksaisi koko aikaa käydä lääkärissä ku ne sielä ihmettelee ehkä että taas sinne :(
Nuiden lisäksi oon joka päivä ihmetellyt nyt että yhtäkkiä mun toinen rinta onkin suurempi! En mä mitään kyhmyä sieltä löydä. Ajattelin että ehkä laihdutuksesta johtuu.
Olisiko apteekissa mitään ilman reseptiä tuotteita mitä kokeilla? Canesten ei toimi tulehdukseen ainakaan mulla.
Mua aina stressaa nää oireet ja se myös ku kuukautiset ei kuulu mutta ku aina ku ne alkaa niin se on helpotus.
Oudot ja muuttuneet kuukautiset
Anonyymi-ap
3
217
Vastaukset
- Anonyymi
Et maininnut ikääsi. Nääs kun vaihdevuosioireilu alkaa yleensä silleen, että kuukautisvuodot ja kierrot alkaa heitellä miten sattuu.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17755834l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olet nähtävästi käynyt gynekologilla jos lääkärillä tarkoita gynekologia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836480Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935382Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143735Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233377Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1943080Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742335Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191636- 981346