Eipä paljon puhuta

Anonyymi-ap

Miksei julkisuudessa puhuta miesten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä., itse työskentelen naisvaltaisessa työpaikassa jossa koen viikottain tällaista epämiellyttävää käytöstä naisten taholta.Olen kertonut asiasta kavereilleni ja he eivät ymmärrä minua ollenkaan, osa on että vau hienoa ja että olisit onnellinen.En tykkää yhtään takapuolen puristelusta ja jatkuvasta kaksimielisten juttujen viljelystä, elän pitkäaikaisessa parisuhteessa enkä kaipaa moista huomiota.Pomolle kun valitin asiasta niin nauroi että et ole tosissasi.Välillä jopa ahdistaa mennä töihin kun tiedän että samassa vuorossa on 2 pahinta häirikköä.

31

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Purista takaisi ja lujaa niin loppuu.

      • Anonyymi

        Ei pie noin tehä koska syyte ja lopputuli tulee.


    • Anonyymi

      Minua miespoloista puristelevat naiset töissä etupuolelta. Tuntuu hyvältä. Jatkakaa!

    • Anonyymi

      Mikä työpaikka kyseessä?
      En usko koko juttua....

      • Anonyymi

        Kaikkien hyvin tuntema mutta en taatusti kerro nimeä ja lähde maksumieheksi oikeuskuluissa.


      • Anonyymi

        Uskoisitko sitten jos miehet olisivat tehneet samat asiat naiselle?


    • Anonyymi

      Huuhaa puhetta

      • Anonyymi

        Ei ole mutta ihan sama mitä sinä uskot.


    • Anonyymi

      En oo puristellu, enkä ole ahdistellut. Minusta pyllyn puristelussa ja taputtelemisessa ei ole mitään ihmeellistä. Pysy vaan pyllyines kaukana minusta.

    • Anonyymi

      Ihanko oikeasti?
      Ota yhteys työsuojeluun.

      • Anonyymi

        Ei maha kannattaa, saapi akoista ikuiset vihamiehet ja hankaloittavat tuon miehen töissä oloa entisestään.


    • Anonyymi

      Vuorotyö ja paljon naisia ja jokunen mieskin🤔

      • Anonyymi

        Varmaan tiedätte missä on paljon naisia....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tiedätte missä on paljon naisia....

        Ruokakaupoissa, hoitolaitoksissa, keittiöillä, siivouksessa.


    • Anonyymi

      Nappaa takaisin kun puheet menee haaroväliin.
      Sano topakasti, että pikkarit nilkkoihin ja vitut esille.
      Jos eivät tiputa housuja mainitse, että ei kannata puhua jos ei sitten ole valmis tekoihin.
      Minä olin aikoinaan raksalla töissä Oulussa ja siellä miehet puhuivat levottomia muutamalle naiselle.
      Yksi nainen ruokailu parakissa sitten meni nuorten miesten eteen ja sanoi...kyrvät esille kun niistä niin puhutte.
      Mainitsi vielä, että hänen suussa on käynyt kyrpä useammin kuin teidän suussa lusikka.
      Loppui ne puheet miehiltä siihen.

      • Anonyymi

        Mulla vähän samanlainen kokemus raksalta, yksi timpuri puhui siivoojalle aina ruokalassa panojuttuja, nainen kyllästyi kerran ja sanoi ukolle ruokatunnilla että lähetäämpä sitten pukuhuoneeseen kokeilemaan kuinka kova panomies sinä oikeesti oot, ukon jutut loppuivat siihen paikkaan.


    • Anonyymi

      Kerran yksi nuori mies peruutti perseensä sylliini, niin pukkasin pois.

    • Anonyymi

      On todella epämiellyttävää että tätä tapahtuu työpaikoilla ja se on esimiehen tehtävä puuttua, on kohde kumpaa sukupuolta vain

    • Anonyymi

      Ei haittaa, anna naisen puhua, ei hän sillä pahaa tarkoita, pitää sinua viehättävänä!

      • Anonyymi

        Juuri noinhan asiaan EI pidä suhtautua. Tuollainen toista ahdistava ja häiritsevä käytös ei saa olla hyväksyttävää yhdelläkään työpaikalla enää tänä päivänä.


      • Anonyymi

        Etsii lapsilleen isää jälleen kerran!


    • Anonyymi

      Näpit irti mun miehestä. Pittää sitä olla huono ja paha ihminen, jos toisten miehiin pakkautuu. Toisen ahdistelu on halventavaa häntä ja hänen parisuhdettaan kohtaan. Työt työnä ja pysy irti varatuista miehistä. Luuletko ettei mies kerro mitä puuhailet.

      • Anonyymi

        Ettäkö sulle ukko kertoisi, jos hekumallinen naikkonen puristelee hellävaraisesti ensin palleja ja sitten vetäisee mynniinsä. Älä unta nää. Mutta Uskossa on hyvä elää, sanoi lapamato.


      • Anonyymi

        Kyllä se ukko antaa puristella kun kotona pirttihirmu pitää selibaatissa.


    • Anonyymi

      Naisvaltaisessa työpaikassa naiset joka päivä riisuvat mieheltä housut pois ja katsovat tarjoukset.

      • Anonyymi

        Pitäähän ne vanhuksilta pyllyt pestä.


    • Anonyymi

      Kyllä ei kannata sekautua. Parempi kiertää kaukaa.

    • Anonyymi

      Mitäpä siitä puhumaan. Minä ainakin toivon ujona miehenä, että joku halukas nainen tulisi minua häiritsemään ja viettelemään.

      • Anonyymi

        Ei ujo tuollaista toivo!


    • Anonyymi

      Nainen sexyssä asussa tulisi ja puristelisi, en vastustaisi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe