Miksei julkisuudessa puhuta miesten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä., itse työskentelen naisvaltaisessa työpaikassa jossa koen viikottain tällaista epämiellyttävää käytöstä naisten taholta.Olen kertonut asiasta kavereilleni ja he eivät ymmärrä minua ollenkaan, osa on että vau hienoa ja että olisit onnellinen.En tykkää yhtään takapuolen puristelusta ja jatkuvasta kaksimielisten juttujen viljelystä, elän pitkäaikaisessa parisuhteessa enkä kaipaa moista huomiota.Pomolle kun valitin asiasta niin nauroi että et ole tosissasi.Välillä jopa ahdistaa mennä töihin kun tiedän että samassa vuorossa on 2 pahinta häirikköä.
Eipä paljon puhuta
31
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Purista takaisi ja lujaa niin loppuu.
- Anonyymi
Ei pie noin tehä koska syyte ja lopputuli tulee.
- Anonyymi
Minua miespoloista puristelevat naiset töissä etupuolelta. Tuntuu hyvältä. Jatkakaa!
- Anonyymi
Mikä työpaikka kyseessä?
En usko koko juttua....- Anonyymi
Kaikkien hyvin tuntema mutta en taatusti kerro nimeä ja lähde maksumieheksi oikeuskuluissa.
- Anonyymi
Uskoisitko sitten jos miehet olisivat tehneet samat asiat naiselle?
- Anonyymi
Huuhaa puhetta
- Anonyymi
Ei ole mutta ihan sama mitä sinä uskot.
- Anonyymi
En oo puristellu, enkä ole ahdistellut. Minusta pyllyn puristelussa ja taputtelemisessa ei ole mitään ihmeellistä. Pysy vaan pyllyines kaukana minusta.
- Anonyymi
Ihanko oikeasti?
Ota yhteys työsuojeluun.- Anonyymi
Ei maha kannattaa, saapi akoista ikuiset vihamiehet ja hankaloittavat tuon miehen töissä oloa entisestään.
- Anonyymi
Vuorotyö ja paljon naisia ja jokunen mieskin🤔
- Anonyymi
Varmaan tiedätte missä on paljon naisia....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tiedätte missä on paljon naisia....
Ruokakaupoissa, hoitolaitoksissa, keittiöillä, siivouksessa.
- Anonyymi
Nappaa takaisin kun puheet menee haaroväliin.
Sano topakasti, että pikkarit nilkkoihin ja vitut esille.
Jos eivät tiputa housuja mainitse, että ei kannata puhua jos ei sitten ole valmis tekoihin.
Minä olin aikoinaan raksalla töissä Oulussa ja siellä miehet puhuivat levottomia muutamalle naiselle.
Yksi nainen ruokailu parakissa sitten meni nuorten miesten eteen ja sanoi...kyrvät esille kun niistä niin puhutte.
Mainitsi vielä, että hänen suussa on käynyt kyrpä useammin kuin teidän suussa lusikka.
Loppui ne puheet miehiltä siihen.- Anonyymi
Mulla vähän samanlainen kokemus raksalta, yksi timpuri puhui siivoojalle aina ruokalassa panojuttuja, nainen kyllästyi kerran ja sanoi ukolle ruokatunnilla että lähetäämpä sitten pukuhuoneeseen kokeilemaan kuinka kova panomies sinä oikeesti oot, ukon jutut loppuivat siihen paikkaan.
- Anonyymi
Kerran yksi nuori mies peruutti perseensä sylliini, niin pukkasin pois.
- Anonyymi
On todella epämiellyttävää että tätä tapahtuu työpaikoilla ja se on esimiehen tehtävä puuttua, on kohde kumpaa sukupuolta vain
- Anonyymi
Ei haittaa, anna naisen puhua, ei hän sillä pahaa tarkoita, pitää sinua viehättävänä!
- Anonyymi
Juuri noinhan asiaan EI pidä suhtautua. Tuollainen toista ahdistava ja häiritsevä käytös ei saa olla hyväksyttävää yhdelläkään työpaikalla enää tänä päivänä.
- Anonyymi
Etsii lapsilleen isää jälleen kerran!
- Anonyymi
Näpit irti mun miehestä. Pittää sitä olla huono ja paha ihminen, jos toisten miehiin pakkautuu. Toisen ahdistelu on halventavaa häntä ja hänen parisuhdettaan kohtaan. Työt työnä ja pysy irti varatuista miehistä. Luuletko ettei mies kerro mitä puuhailet.
- Anonyymi
Ettäkö sulle ukko kertoisi, jos hekumallinen naikkonen puristelee hellävaraisesti ensin palleja ja sitten vetäisee mynniinsä. Älä unta nää. Mutta Uskossa on hyvä elää, sanoi lapamato.
- Anonyymi
Kyllä se ukko antaa puristella kun kotona pirttihirmu pitää selibaatissa.
- Anonyymi
Naisvaltaisessa työpaikassa naiset joka päivä riisuvat mieheltä housut pois ja katsovat tarjoukset.
- Anonyymi
Pitäähän ne vanhuksilta pyllyt pestä.
- Anonyymi
Kyllä ei kannata sekautua. Parempi kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Mitäpä siitä puhumaan. Minä ainakin toivon ujona miehenä, että joku halukas nainen tulisi minua häiritsemään ja viettelemään.
- Anonyymi
Ei ujo tuollaista toivo!
- Anonyymi
Nainen sexyssä asussa tulisi ja puristelisi, en vastustaisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875