Suomalaiset Naishiihtäjät polviaan myöten ladulla yrittävät kauhoa eteenpäin läski lotisee ja hiki lentää joku mutisee annoin kaikkeni" kun kysyttiin mikä oli kunto"Pullan syönti ei sovi kilpahiihtäjille!
suomalaiset hiihtää
6
142
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonkohan Krista ja Kerttu ovat tienanneet näissä kisoissa tähän mennessä?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177565550
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Suomalaisilla huomattavasti heikommat mahdollisuudet pärjätä arvokisoissa,syitä voi olla monia...liian tuhti ruoka valio joka on tarkoitettu pääasiassa rakennusurakoitsioille .muu työ estää pääsyn treenata epäsäännöllinen urheiluun suunniteltu aika ym kotikisoissa haetaa päävoitot ja nekin voitto rahat hupeenee talon maksuihin ym ,kuluihin..miitään ei jää säästöön muuta kuin väsynyt olo.
- Anonyymi
RUOTSISSA maksetaan lupaaville urheiliolille huimia raha summia,ei tartte ihmetellä miksi monet urheiliat ulkomailta haluavat muuttaa ruotsiin .leveän pöydän ääreen
- Anonyymi
Suomen hiihtomaajoukkueen, niin miesten kuin naistenkin pitäisi harjoitella vaikeammissa maastoissa ja erioten jyrkkien laskujen ja nousujen tekniikaa.
- Anonyymi
J.Joensuu >>> LOPETA HIIHTO ja siirry JURVAAN JASMIINA JURVAXSI....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974