Onko kallion lukioon vaikea päästä?

Anonyymi-ap

Oon tässä miettiny että voiko kallion lukioon päästä 8,5 ka? Itse olen harrastanut voimistelua ja sirkusta 4 vuotiaasta n.10 vuotiaaseen. Sen jälkeen aloitin tanssin 3vuotta tanssin harrasteryhmässä josta siirryin kilpajoukkueeseen jossa olen nyt 4 vuotta. Olen myös tehnyt soolon ja duon. Lisäksi ohjaan pientenlasten harrasteryhmää.

Olen harrastanut kuvataidetta ihan lapsesta asti, nykyään en tee sitä juurikaan. Harrastin kuviskerhoa useamman vuoden (3). Harrastan partiota tällä hetkellä (olen harrastanut 10vuotta). Olen todella hyvä äidinkielessä ja pidän siitä.

Onko minulla mitään mahdollisuuksia päästä kallioon??

6

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella hyvä äidinkielessä? Minusta kirjoitustaitosi osoittaa aivan muuta!

• Anonyymi

Tiiätkö että ihmiset kirjoittaa eritavalla nettiin ja äikänkokeeseen🤡.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiätkö että ihmiset kirjoittaa eritavalla nettiin ja äikänkokeeseen🤡.

Tiiän! Niin jotkut tekevät. Mutta oikeasti hyvät kirjoittavat myös nettiin hyvin, ainakin silloin, kun väittävät olevansa todella hyviä äidinkielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiän! Niin jotkut tekevät. Mutta oikeasti hyvät kirjoittavat myös nettiin hyvin, ainakin silloin, kun väittävät olevansa todella hyviä äidinkielessä.

Aloituksessa on niin paljon ja niin karkeita kielivirheitä, ettei kukaan voi tehdä sellaisia, ellei ole todella huono kirjallisessa esityksessä. Nettikirjoittelu saa olla rentoa, mutta ei kai sen tarvitse olla aivan mitä sattuu.

Esimerkiksi kukaan ei kirjoita "kallio" ja vieläpä monta kertaa, kun on kyseessä kaupunginosa Kallio. Pilkkua aloittaja ei osaa käyttää ollenkaan. Tavalliset yhdyssanat ovat aloittajalle liian vaikeita jne.

Jos sanoo olevansa todella hyvä äidinkielessä, sen pitäisi myös näkyä kirjallisessa tuotoksessa. Aloittaja ei yksinkertaisesti ole uskottava.

Onko aloittajalle koulussa syntynyt käsitys, että hän olisi todella hyvä äidinkielessä? Vai valehteleeko hän tietoisesti huvikseen? Mitä peruskoulussa opetetaan ja vaaditaan, jos tuon tasoinen on todella hyvä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa on niin paljon ja niin karkeita kielivirheitä, ettei kukaan voi tehdä sellaisia, ellei ole todella huono kirjallisessa esityksessä. Nettikirjoittelu saa olla rentoa, mutta ei kai sen tarvitse olla aivan mitä sattuu.

Esimerkiksi kukaan ei kirjoita "kallio" ja vieläpä monta kertaa, kun on kyseessä kaupunginosa Kallio. Pilkkua aloittaja ei osaa käyttää ollenkaan. Tavalliset yhdyssanat ovat aloittajalle liian vaikeita jne.

Jos sanoo olevansa todella hyvä äidinkielessä, sen pitäisi myös näkyä kirjallisessa tuotoksessa. Aloittaja ei yksinkertaisesti ole uskottava.

Onko aloittajalle koulussa syntynyt käsitys, että hän olisi todella hyvä äidinkielessä? Vai valehteleeko hän tietoisesti huvikseen? Mitä peruskoulussa opetetaan ja vaaditaan, jos tuon tasoinen on todella hyvä?

Et vastaa ollenkaan nyt kysymykseeni herra äidinkielen opettaja.

Ap

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­­N­­­y­­m­­f­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17756725i

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe