Onko Suomessa yhtään asiakasta joka olisi tyytyväinen kodinkoneliike Poweriin?
Epäilen vahvasti.
Onko yhtään tyytyväistä
7
156
Vastaukset
- Anonyymi
No ei itselläni ainakaan ole mitään ongelmia Powerin kanssa ollut. Täysin ongelmitta kaikki on mennyt ja ostetut laitteet on toiminut hienosti. Eli en oikein tiedä mitä ketjun aloittaja oikein selittää.
Itse saamani palvelu oli pääkaupunkieudun Powerissa oikein hyvää: etsiessäni itselleni pientä sinkulle sopivaa kahvinkeitintä, joka olisi saanut vaikka vähän maksaakin, niin ei kaupasta myyjän kanssa myllättyämme löytynyt kuin yksi neljäntoista euron keitin, jonka sitten ostin. 😁
Ei sinkkuvetoisia kodinkoneita oikein ole tyrkyllä. Astianpesukoneenkin täyttämiseen menee sinkulta toista viikkoa, eikä itselläni edes ole niin paljon astioita!- Anonyymi
Miten sä saat kulutettua tiskikoneen täyttämiseen toista viikkoa? Kyllä itse sinkkuna saan oman 45cm leveän tiskikoneen täyteen muutamassa päivässä. Itse en tosin tiskaakaan mitään käsin vaan annan tiskikoneen hoitaa sen. Sitäpaitsi jos sä seisotat likaisia tiskejä tiskikoneessa toista viikkoa niin johan ne alkaa haistakin ihan törkeästi vaikka kuinka olisivat kuivia.
Samaten ihmettelen sun tarvetta hankkia jokin minikahvinkeitin. Kyllä itselläni ihan tavallinen kahvinkeitin toimii ihan hyvin. Lisäksi kun päivässä juo helposti sen 6 - 8 peruskahvikupin verran kahvia, yksi jättikupillinen aamupäivällä ja illalla, niin ihan turha jotain tavallista pienempää kahvinkeitintä hommata. Kahvista tulee parempaakin kun sitä ei keitä vain yhtä lirppukupillista kerrallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä saat kulutettua tiskikoneen täyttämiseen toista viikkoa? Kyllä itse sinkkuna saan oman 45cm leveän tiskikoneen täyteen muutamassa päivässä. Itse en tosin tiskaakaan mitään käsin vaan annan tiskikoneen hoitaa sen. Sitäpaitsi jos sä seisotat likaisia tiskejä tiskikoneessa toista viikkoa niin johan ne alkaa haistakin ihan törkeästi vaikka kuinka olisivat kuivia.
Samaten ihmettelen sun tarvetta hankkia jokin minikahvinkeitin. Kyllä itselläni ihan tavallinen kahvinkeitin toimii ihan hyvin. Lisäksi kun päivässä juo helposti sen 6 - 8 peruskahvikupin verran kahvia, yksi jättikupillinen aamupäivällä ja illalla, niin ihan turha jotain tavallista pienempää kahvinkeitintä hommata. Kahvista tulee parempaakin kun sitä ei keitä vain yhtä lirppukupillista kerrallaan.Lisään vielä sen, että itselläni tiskikone on yleensä päällänoin joka toinen tai joka kolmas päivä. Kyllä itselläni sinkkunakin tulee tuo tiskikone muutamassa päivässä täyteen. Välillä pitää pestä parikin koneellista samana päivänä, jos on kattiloita tai airfryerin kypsennyskori tiskattavana. Eikä tarvitse olla noitakaan välttämättä, kyllä se 45 cm kone ainakin tulee täyteen sinkkunakin hyvin äkkiä. Ja jos koneessa on sen verta tyhjää tilaa voin laittaa muun tiskin lisäksi koneeseen kahvinkeittimen pannun tai mikron lasilautasen jne niin pysyy nekin puhtaampina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaten ihmettelen sun tarvetta hankkia jokin minikahvinkeitin. Kyllä itselläni ihan tavallinen kahvinkeitin toimii ihan hyvin. Lisäksi kun päivässä juo helposti sen 6 - 8 peruskahvikupin verran kahvia, yksi jättikupillinen aamupäivällä ja illalla, niin ihan turha jotain tavallista pienempää kahvinkeitintä hommata. Kahvista tulee parempaakin kun sitä ei keitä vain yhtä lirppukupillista kerrallaan.Tavalliset kahvinkeittimet on tehty keittämään sen 6+ kupillista kahvia. Minimi on yleensä 2 kuppia / 1 muki (1 kuppi = 1,25 dl), mutta se on yleensä ihan laihaa kusta! Kun kahvia on vain hippunen, vesi lurahtaa aivan liian nopeasti läpi, joissain keittimissä juuri kahviin osumattakaan.
No, meneehän tuokin, jos totuttautuu juomaan litratolkulla laihaa tiskivettä tai keittää aina 4-6 kupillista ja kaataa puolet viemäriin. Em. syystä en ikinä ole perinteisen mallista keitintä hankkinut. 1-2 kupillista hyvää kahvia syntyy pressopannulla. Jos tarvii enemmän tehdään uusi satsi. Tuoretta eikä tunnin pannussa seissyttä. Kahvimylly on myös välttämättömyys, koska tarvittava karkeus on suodatin- ja pannukarkeuden välimaastossa. Plus tuore jauhatuskin on osatekijä laadussa.
APK täyttymiseen menee aikaa, jos ei tule täytettä ruoanvalmistusastioista. Sinkulle voisi olla ihan hyvä erillisuunin kokoinen kone (siis ison pöytätiskarin kokoinen kone, mutta kaapistoon integroitavana). Puolenkymmentä vuotta sitten tällaista myytiinkin Suomessa (merkki Siemens/Bosch), muttei enää. Tietysti tällaisella koneella sitten pestään ruoanvalmistus- ja ruokailuastiat eri satseissa, kun tilanne yllättää, mutta noin niinkuin normaalisti ihan kiva, kun koneellinen pestävää kertyy jo parissa päivässä + ao. kone oli myös aika nopea.
45 cm kone on lopulta aika huono kompromissi. Kapeuden vuoksi jo yksi iso kattila tms. ryövää jo melkein kokonaan alakorin, joten ruoanlaiton jälkeen tämäkin kanssa käy herkästi niin, ettei kaikki astiat mahdu yhteen koneelliseen. 60 cm mallit selvästi parempia tässä. Toisaalta kapean mallin veden/sähkönkulutus ei ole merkittävästi pienempi kuin täysikokoisella, joten ei tarvi potea syyllisyyttä, jos ajaa isolla koneella vajaita koneellisia.
- Anonyymi
Minä olen erittäin tyytyväinen Poweriin. Se johtunee siitä, että minulla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä kyseisen putiikin kanssa.
- Anonyymi
Ei ole yhtään mitään pahaa sanottavaa Powerista. Useammankin laitteen olen ostanut eikä mitään ongelmia ole ollut. Eli en ihan ymmärrä mitä ketjun aloittaja oikein selittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231