Iltalehti otsikoi: "Tässä on kauppojen paras laturi – Osta tämä, jos haluat laadukkaan, mutta edullisen laturin" - mutta juttu on maksumuurin takana.
No, esitänpä itse kolmekin eri vaihtoehtoa täyttämään "laadukas, mutta edullinen laturi":
1. Vanson / Clas Ohlson: Myyjä: Clas Ohlson. Valmistaja: Vanson. 5V / yhteensä 2A, 2 USB -liitäntää. Lataa siis yhtä laitetta max. 2A virralla, mutta 2 laitetta yhtäaikaa vain 1A per laite. Varsinkaan 2 laitetta yhtäaikaa ladattaessa ei siis nopein, mutta on kestänyt vuosia, eikä ole ollut teknisiä ongelmia.
2. SilverCrest laturi (5V, 2,4 A per lähtö eli yhteensä 4,8 A). Myyjä: Lidl
3. Saiturinpörssissä on aina ajoittain ollut aivan asiallista laturia hyvin edulliseen hintaan.
kaikki edelläolevat laturit ovat USB A -liittimellä varustettuja.
Näihin sopivia kaapeleita, joissa hinta/laatusuhde kohdallaan:
edullisempi vaihtoehto: Biltema.
Joko Motonet tai Puuilo on ainakin myynyt kaapeleita 5 vuoden valmistajan myöntämällä takuulla! Tämä ei ole halvin, mutta uskoisin olevan laadukas, sillä huonon kaapelin tekijälle 5 vuoden takuu taatusti tekisi liiketoimesta tappiollisen, kun asiakkaat olisivat yhtenään vaatimassa takuuvaihtoa !
Laturit laatu vs.hinta (ja Iltalehden maksumuuri)
Anonyymi-ap
3
421
Vastaukset
- Anonyymi
Aika huonoja on kaikki koska pikalataus puuttuu tai se on hidas kuin mikä.
- Anonyymi
Eipä tuollaisella 5V/2A laturilla ole mitään virkaa. Power Delivery (PD) pikalataus on vähimmäisvaatimus, ja myös paras vaihtoehto, koska se on standardi. Esimerkiksi Sonyn vähänkään tuoreemmat puhelinlaturit tukevat kyseistä standardia. Monet läppärit tukevat PD latausta, ja samalla laturilla voi ladata puhelimen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979