Kepun Teuvo Hatva

Hatvan vaalitilaisuudessa oli ollut tiettävästi 3 henkeä. Osa näistä tosin Hatvan sukulaisia.

29

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikai kukaan usko tämän läpimenoon. Kannattaa googlettaaa harvan haastattelut.

      • Anonyymi

        Eipä ollut Ps. teltallakaan tunkua muutama vanha ihminen. Kuka uskoo tämän naisen läpimenoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut Ps. teltallakaan tunkua muutama vanha ihminen. Kuka uskoo tämän naisen läpimenoon?

        Ei kukaan järillään oleva äänestä yhtäkään persua.


      • Anonyymi

        🤭😂


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­N­­y­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17757368r

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onko Esa ehdolla?

      • Anonyymi

        Hatva asiallinen ehdokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hatva asiallinen ehdokas.

        Onko uskonnollinen tausta? Lestadiolaisuus?


    • Anonyymi

      Näyttää selvästi sille, että Simula ja Polvinen vetävät porukkaa tilaisuuksiinsa. Aavakaren tilaisuuksissa on vain puoliso ja joku parturi.

      • Anonyymi

        Saman olen huomannut , myös Saija Hyvönen ps. kerää porukkaa Oulun seutuvilla. On monta hyvää ehdokasta, joka persuja äänestää. M.Polvinen varteenotettava Kainuusta, mutta aika tuntematon, joten vaikea on päästä eduskuntaan. Luulen kuitenkin, että hän kerää enemmän ääniä kuin toinen ehdokas.


    • Anonyymi

      Ei ne äänestäjät missään tilaisuuksissa käy vaan juovat kotonaan pullakahvit konjakilla ja äänestävät happoteräksisen edustajan arkkadian mäelle. Ja sekös ottaa pattiin.

      • Anonyymi

        Sinuako näin kovasti ottaa pattiin?


      • Anonyymi

        Kotona ottavat kuppia ihan muuhun tarkoitukseen.:)


    • Anonyymi

      Teuvon vaaliavauksessa Kajaanin torilla ei ollut montaa ihmistä. Ei kiinnostanut Teuvon pilkkeiden teko.

    • Anonyymi

      Hatva on tosikko, eikä siksi saa ihmisten suosiota, kepulaisia en laske ihmisiksi.

      • Anonyymi

        Heh, heh, johan vitsin lykkäsit. Ei voi muuta kuin nauraa. Hatva on korkeasti koulutettu ja osaa hoitaa hänelle uskotut tehtävät hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh, johan vitsin lykkäsit. Ei voi muuta kuin nauraa. Hatva on korkeasti koulutettu ja osaa hoitaa hänelle uskotut tehtävät hyvin.

        En puhunut mitään koulutuksesta tai kyvystä hoitaa tehtäviä. Ootko sokee vai tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut mitään koulutuksesta tai kyvystä hoitaa tehtäviä. Ootko sokee vai tyhmä?

        En ole sokea enkä tyhmä. Ihan oma-aloitteisesti tekaisin positiivisen jutun. Sekö nyt niin kauheaa oli? Otsikkoa myötäillen sanon, että persujen vanhan rouvan vaalitilaisuudessa oli yksi vanha pariskunta ja hekin sukulaisia. Joko nyt myötäili niin helevetin mahtavaa aloitustasi? Ei tällä sivustolla kukaan muukaan pysy aloituksessa, joten ei tuo niin tuomittavaa liene?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sokea enkä tyhmä. Ihan oma-aloitteisesti tekaisin positiivisen jutun. Sekö nyt niin kauheaa oli? Otsikkoa myötäillen sanon, että persujen vanhan rouvan vaalitilaisuudessa oli yksi vanha pariskunta ja hekin sukulaisia. Joko nyt myötäili niin helevetin mahtavaa aloitustasi? Ei tällä sivustolla kukaan muukaan pysy aloituksessa, joten ei tuo niin tuomittavaa liene?

        Etkö osaa lukea? Puhuin vaan ehdokkaan tosikkomaisuudesta, en muusta. Taidat itse olla keppuli kun et pysy asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea? Puhuin vaan ehdokkaan tosikkomaisuudesta, en muusta. Taidat itse olla keppuli kun et pysy asiassa.

        Mieluummin tosikkomainen ehdokas, kuin sellainen, joka tunkee ison ruhonsa joka paikkaan ja aukoo turpaansa joka paikassa.


    • Anonyymi

      Kiitos aloittajalle saamastani näkyvyydestä tällä palstalla. Terv Tepa

      • Anonyymi

        Pitäneekö paikkansa, että tämä "j-pennanen" on se Teerisuon risukon kunttaukko? Nuo älynväläykset kyllä kieltämättä viittaisivat ko. tyyppiin. Ei sieltä persuaatteen sumentamasta pääkopasta mitään muuta voi odottaakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäneekö paikkansa, että tämä "j-pennanen" on se Teerisuon risukon kunttaukko? Nuo älynväläykset kyllä kieltämättä viittaisivat ko. tyyppiin. Ei sieltä persuaatteen sumentamasta pääkopasta mitään muuta voi odottaakaan...

        On paikallislehden eläköitynyt toimittaja, provoillut jo yli 10 vuotta. Vetää kuivat kommentteja lukiessan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäneekö paikkansa, että tämä "j-pennanen" on se Teerisuon risukon kunttaukko? Nuo älynväläykset kyllä kieltämättä viittaisivat ko. tyyppiin. Ei sieltä persuaatteen sumentamasta pääkopasta mitään muuta voi odottaakaan...

        Näin hyvin moni on kuullut! Sieltä vesakosta on jos jonkinlaista tapahtumaa tullut esille!


      • Anonyymi

        Meinaatko sinä Tepa tosissasi että Kainuussa riittää vielä riittävästi niin tyhmiä ihmisiä että äänestävät Keskustaa? Eiköhän tuo pelletouhu hallituksessa ole nähty. Puheenjohtajallanne palaa käpy kun hänelle esitetään kipeitä kysymyksiä ja rääkyen kiukuttelee kuin teini. Jos sinä Tepa olet Tepa niin et saa ääntäni jotta pääsisit painamaan sitä nappia jota SDP, kommunistit ja Vihreät käskevät painamaan. Tai RKP. Teidän tekemiset ja hillotolpat on nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko sinä Tepa tosissasi että Kainuussa riittää vielä riittävästi niin tyhmiä ihmisiä että äänestävät Keskustaa? Eiköhän tuo pelletouhu hallituksessa ole nähty. Puheenjohtajallanne palaa käpy kun hänelle esitetään kipeitä kysymyksiä ja rääkyen kiukuttelee kuin teini. Jos sinä Tepa olet Tepa niin et saa ääntäni jotta pääsisit painamaan sitä nappia jota SDP, kommunistit ja Vihreät käskevät painamaan. Tai RKP. Teidän tekemiset ja hillotolpat on nähty.

        Maakuntien kepulaiset hiljenevät eduskunnassa täysin.
        Täällä ovat suuna päänä ja lupailevat kaikkea.
        Sitten eivät saa mitään aikaan eduskunnassa.


    • Anonyymi

      Onko paljon lapsia? Minä en lestadiolaista äänestä. Tietääkö joku onko?

    • Anonyymi

      Nostetaan. Miten on?

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset on suurin Duunaripuolue.

      Kepu ei ole.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe