Armeijassa minulta kysyttiin usein olenko joku urheilijaa kun ylävartalon lihakseni oli niin vahvoja ja olin paras punnerruksissa ja leuanvedossa.
Vastasin etten ole urheilija. Olen vain hakannut halkoja kirveellä vuosien ajan.
Hiihtäjä Veikko Hakulinen myös muistaakseni hakkasi halkoja harjoitusmielessä.
Raskaan kirveen iskeminen voimalla halkoon satoja kertoja kehittää juuri oikeita hiihtolihaksia. Sehän on kuin sauvomista.
Halonhakkuu harjoitteluna aliarvostettua
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Juha Mieto kyllä arvostaa halonhakkuuta. Mutta häneltä ei ole pyydetty valmennusapua.
- Anonyymi
Painoharjoittelussa voi fuskata eikä lihakset kehity. Halonhakkuussa ei voi fuskata.
Halkoa on väsyneenäkin iskettävä niin lujaa että se halkeaa. Siihen perustuu sen tehokkuus. - Anonyymi
Valitettavasti kukaan ei pärjää missään lajissa teille suuren ikäluokan edustajille. Varsinkaan itsensä kehumisessa.
- Anonyymi
Metsätyöt olivat hiihtojoukkueen kesäleirien valmistavan harjoittelun ohjelmassa vielä Immun aikaan.
Nykyisin katsellaan klapikonetta työssään.
JA, etenkin, ennen 15 km vei tunnin, nyt siitä on napsaistu 28 min pois. Mitenkö, keskittymällä lajinomaisiin harjoitteisiin.
Nauttikaa Ruotsin tyttöjen erikoisdoopin tuloksista, tänäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827