Telttailemassa

pano

Joo...tästä on aikaa about kolme vuotta.olin 18 vuotias pojankloppi, juuri ajokortin saanut. Oli kesä parhaimmillaan, aurinko paistoi ja perjantai-ilta lähestyi. Olin sopinut kaverini jusan (nimet muutettu) kanssa että lähdetään telttailemaan, tiesimme hyvän paikankin. Tietysti otettiin parit mäyräkoirat mukaan ettei jano pääsisi yllättämään kesken pelin. Myös jusan tyttöystävä tanja ja hänen ystävänsä satu lähtivät mukaan. Tarkoituksena oli viettää viikonloppu telttaillen. no..hiljalleen päästiin lähtemään ruosteisella corsallani, ja matka 30 kilometrin päässä sijaitsevalle leirintäalueelle sujui ongelmitta. kyytiläiset jo alkoivat tyhjennellä matkaeväitään ahkerasti...minua lukuunottamatta,en olisi halunnut menettää korttiani het alkuun. perillä pystytettiin teltat,jonka jälkeen allekirjoittanutkin alkoi tyhjennellä laagereita hyvää vauhtia. muut olivat jo pikku hutikassa.ennen kun tulin känniin päätin pistää nuotion tulille..siinä nuotiolla istuttiinkin monta tuntia juoden ja juoruillen,tytöt kikattivat kännissä kuin viimeistä päivää!kännistäni huolimatta minulla oli vielä sen verran huomiokykyä tallella,että huomasin jusan olevan jo sammumis pisteessä.tanja roikkui jusan kaulassa yrittäen lääppiä tätä,mutta siitä ei tullut mitään jusan retkottaessa pää polvissa. jossain vaiheessa iltaa huomasin sadun katselevan minua sillä tavalla kutsuvasti.aluksi en uskaltanut kännistä huolimatta reagoida mitenkään,sitten kuitenkin rohkaistun ja aloimme vahdata tiiviisti toisiamme.taisin iskeä muutaman kerran silmää,johon satu vastasi seksikkäällä hymyllään.mittaillessani katseellani hänen vartaloaan tulin entistä vakuuttuneemmaksi siitä että tota on pakko saada.ilta kuitenkin meni eri tavalla kuin suunnittelin.jusa hoiperteli telttaani ja sammui sinne.tanja harmistui jusan sammumisesta ja päätti lähteä nukkumaan sadun telttaan.satu seurasi tanjaa telttaan,joten mulle ei jäänyt muita vaihtoehtoja kuin lähteä itsekin nukkumaan.olin jo telttani ovella,kun päätin että pakko se on tehdä.menin siis tyttöjen teltan ovelle hiljaa ja kuiskasin sadulle.kohta teltan vetoketju avautui ja näin sadun vain viininpunaiset rintaliivit ja alushousut päällään.kiihotuin entistä enemmän ja sain jotenkin änkytettyä "mä haluan sua".satu purskahti ensiksi nauramaan, mutta sanoi sitten olevansa samaa mieltä minusta.aloin leijua...satu pyysi minut telttaansa ja herätteli vaatteet päällä nukahtaneen tanjan ja sanoi että voisiko tämä vaihtaa telttaa.tanja mutisi jotain sekavaa ja lähti neliveto päällä ulkoilmoihin.olimme nyt kahdestaan.hiljaisuus.satu hymyili ja sanoi "noh?"..aloimme suutelemaan kiihkeästi ja samalla hieroin hänen rintojaan,ensiksi liivien päältä,sitten sain jotenkin liivit pois(en yhtä kätevästi kuin elokuvissa).nuolin hänen nännejään ja tunsin kuinka hänen hengityksensä kiihtyi.näännit tuntuivat kovina kielelläni.satu päästeli pientä voihkinaa räplätessäni hänen pilluaan.tuntui kuin kaluni olisi ollut räjähtämässä.heitin vaatteeni ripeästi pois ja kaivoin lompakostani kortsun sadun odotellessa märkänä ja räplätessään itseään sillävälin.vedin kumisukan kiinni ja satu asettui selälleen maahan haja reisin,polvet koukussa.työnsin munani sisään sadun voihkaistessa.hänen pillunsa tuntui kuin unelmalta,oli kuuma ja sykki.aloin työnnellä aluksi hitaasti,tahti kuitenkin kiihtyi kokoajan ja pillu suorastaan imi munaani sisäänpäin.tartui satua rinnoista ja hyväilin niitä tahdin entisestään kiihtyessä.sadun hengitys alkoi olla voimakasta ja epätasaista.yllätys!ovelta kuului kuiskaus ja säikähdin kuollakseni.vetäisin makuupussin päällemme mutta turhaan.tanja seisoi teltan oven raossa alasti.hän sanoi vain haluavansa mukaan,ja astui sisään odottamatta vastausta.asennon vaihto.kävin selälleni makuulle ja satu alkoi ratsastaa munani päällä tanjan tunkiessa lähes posliiniksi ajetun tussunsa suutani vasten.aloin nuoleskella pillua ja tunsin kuinka satu kiihdytti tahtia munani päällä.kohta pano alkoi olla epäsäännöllistä ja satu alkoi voihkia äänekkäästi.tartuin hänen hyvänmuotoiseen lantioonsa tanjan tussu yhä suussani ja vetelin satua oikein kunnolla.satu sai orkut oikein kunnon kiljaisulla.vaihdettiin taas asentoa.tanja oli kostunut nuoleskelustani ja asettui kontalleen.otin hänet takaapäin hänen nuoliessaan sadun pillua. jonkin aikaa vedeltyäni aloin laueta.korviani kuumotti ja tuntui kuin olisin räjähtänyt.hyvänolon tunne alkoi säteillen jalka teristä,virtasi koko kehon läpi jäykistäen joka solun ja en voinut muuta kuin voihkaista äänekkäästi samalla kun kortsu täyttyi siemen nesteellä.sen jälkeen olo oli helpottunut,väsynyt.hoitelimme vielä tanjan minun nuoliessa hänen klitoristaan välillä sormia pillussa käyttäen,sadun hyväillessä hänen kiimasta kiinteitä rintojaan ja suudellen tätä ahneesti.homman hoiduttua katselimme toisiamme väsyneinä,hiljaa,hymyillen...sovimme,ettei kerrota jusalle,ainakaan siitä että tanja oli mukana touhuissamme.tanja hipsi alasti jusan telttaan ja me,satu ja minä jäimme sadun telttaan.ennen nukahtamista hyväilimme vielä toisiamme hellästi ja suutelimme..se oli paras yöni vuosiin!

11

20496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt

      Miten ihmeessä sinä et osaa kirjoittaa! Tuo taitojan opetetaan kaikille jo koulussa. Kauheaa luettavaa on teksti, jossa ei ole välimerkit ja isot kirjaimen paikallaan, eikä kappalejaosta ole tietoakaan. Säälin sinua!

      • höpönassu

        Sinä kuitenkin runkkasit pippelinpää punaisena...


      • -i-

        voi ei miten kamalaa. pilkutkin unohtuneet. jestas luulis sulla olevan jotain muuta tekemistä kun olla tääl aukomassa turpaas. mee vaik korjaamaan ala-asteen äikän kokeita tai jotain muuta vastaavaa. taukki. kokeleppa itte kirjottaa jotain novellia niin mä tuun sitten arvostelee sun juttujas. raukkis!!
        voi mulla unohtu isot kirjaimet ja pilkut mikä kamala tuho onkaan tapahtunut!! vedä oikeuteen!!!!!!!tuhkamuna!!!!


      • Kritisoijalle
        -i- kirjoitti:

        voi ei miten kamalaa. pilkutkin unohtuneet. jestas luulis sulla olevan jotain muuta tekemistä kun olla tääl aukomassa turpaas. mee vaik korjaamaan ala-asteen äikän kokeita tai jotain muuta vastaavaa. taukki. kokeleppa itte kirjottaa jotain novellia niin mä tuun sitten arvostelee sun juttujas. raukkis!!
        voi mulla unohtu isot kirjaimet ja pilkut mikä kamala tuho onkaan tapahtunut!! vedä oikeuteen!!!!!!!tuhkamuna!!!!

        "kokeleppa"

        Idiootti! Kun kerran itsekin kuulut lukihäiriöisten joukkoon, ei sinun todellakaan kannata vaivautua kirjoittelemaan tänne todella säälittäviä kommenttejasi. Siitä vaan työväenopiston "äidinkielentuntini-jäivät-sattuneesta-syystä-väliin"-kurssille.

        Tai oikeastaan - äläpä sittenkään vaivaudu. Turhaahan se nimittäin sittenkin olisi; sinnekin taidetaan tarvita edes hitusen älykkyyttä.


      • -i-
        Kritisoijalle kirjoitti:

        "kokeleppa"

        Idiootti! Kun kerran itsekin kuulut lukihäiriöisten joukkoon, ei sinun todellakaan kannata vaivautua kirjoittelemaan tänne todella säälittäviä kommenttejasi. Siitä vaan työväenopiston "äidinkielentuntini-jäivät-sattuneesta-syystä-väliin"-kurssille.

        Tai oikeastaan - äläpä sittenkään vaivaudu. Turhaahan se nimittäin sittenkin olisi; sinnekin taidetaan tarvita edes hitusen älykkyyttä.

        mä en oo mikään pilkunnussija, toisin kun eräät.
        se vain ärsyttää ku jos o hyvä juttu niin sitte sitä tullaan ja sanotaan et pilkut unohtu ja isot kirjaimet...mitä sit???
        ei kaikki ole noin helvetin älykkäitä. eikä kaiken tarvi olla niin täydellistä.
        mut teidänhän sitä on niin vaikea tajuta kun kaikki pitää olla niiiiiiin TÄYDELLISTÄ....


      • Anti-Älykkö
        -i- kirjoitti:

        mä en oo mikään pilkunnussija, toisin kun eräät.
        se vain ärsyttää ku jos o hyvä juttu niin sitte sitä tullaan ja sanotaan et pilkut unohtu ja isot kirjaimet...mitä sit???
        ei kaikki ole noin helvetin älykkäitä. eikä kaiken tarvi olla niin täydellistä.
        mut teidänhän sitä on niin vaikea tajuta kun kaikki pitää olla niiiiiiin TÄYDELLISTÄ....

        Jos o hyvä juttu, niin siitä tulee ihan paska tuolla tavalla kirjoitettuna. Nussit pilkkua tahi et, näin se vaan on. Mä en jaksa edes lukea noita jaksottamattomia, puuduttavaa.


    • gfasgj

      Tänne kirjotetaan tosi tarinoita? Nää fantasiat voi heittää tonne seksinovellipalstaan.

      • -i-

        ei luulis sinun persettä kutittavan....!
        typerys...


    • pano

      juu...sori vaa ku en oo mikään täydellinen kirjoittaja ja en ois muutenkaan jaksanu kirjottaa noin pitkää niin vimpan päälle....mut toibvottavasti jotkut saa siitä selvää..

      • Anonyymi

        Mä sain selvää eikä mua mitkään ihme pilkut haittaa!
        Jos jotain haittaa niin miksi tulee lukemaan hyviä juttuja?


    • Anonyymi

      Apukoululainen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe