Käykö joku nuija vielä Venäjällä bensan takia?

Anonyymi-ap

Televisiossa haastateltiin henkilöitä, joita ei hetkauttanut Venäjän hyökkäyssota yhtään. Oma etu edellä vain on niin tärkeää. Minä minä minä. Se on sellaista venäläistä mentaliteettia se.

137

2762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On todellakin ihmisiä jotka elävät ihan niin kuin ennenkin riippumatta siitä mitä maailmassa on meneillään. Ja se on ihan heidän oma asiansa. Hoidetaan me muut vain omat asiamme.

      • Anonyymi

        Todellinen kestohomo tankaa venäjällä!


      • Anonyymi

        No ei todellakaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen kestohomo tankaa venäjällä!

        Homot liittyvät jotenkin Natoon eikä Venäjään.
        Minkä käyn Venäjällä tankkaamassa ja mielelläni käynkin. Siellä on hyvää ruokaa, halpaa bensaa ja paljon nähtävyyksiä. Kävin jopa Uralilla saakka ja oli hieno reissu. Ihmiset ovat ystävällisiä ja taidanpa lähteä käymään uudelleenkin kunhan vain saisi ajan riittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot liittyvät jotenkin Natoon eikä Venäjään.
        Minkä käyn Venäjällä tankkaamassa ja mielelläni käynkin. Siellä on hyvää ruokaa, halpaa bensaa ja paljon nähtävyyksiä. Kävin jopa Uralilla saakka ja oli hieno reissu. Ihmiset ovat ystävällisiä ja taidanpa lähteä käymään uudelleenkin kunhan vain saisi ajan riittämään.

        Kohta meillä on halpaa bensaa👍


      • Anonyymi

        USA-NATO:n SOTA VENÄJÄÄ VASTAAN

        Imatran ja Lappeenrannan sanomalehdet ovat jättäneet perustuslain vastaisesti, laittomasti vuodesta 2008 lähtien kertomatta Ukrainan konfliktin synnystä. Sekä erittäin paljon muuta rikollisiin Suomen valtiojohtoon, NATO:on, EU:iin ja Yhdysvaltoihin liittyvää keskeistä tietoa.


        Suomalaisilla on perustuslaillinen oikeus tietää.

        Yhdysvaltojen presidentti Barack Obama järjesti helmikuussa 2014 Kiovaan Maidanille väkivaltaisen vallankaappauksen.

        Obaman agentti ja sotaa Venäjää vastaan ajava neokonisti Victoria Nuland oli helmikuussa 2014 Kiovassa ja syrjäytti laillisen hallinnon ja presidentin, joka tuli hyvin toimeen sekä Venäjän että EU-maiden kanssa.

        Neokonisti ja itse asiassa natsi USA-NATO:n Nuland nosti rikollisesti, kansainvälisen oikeuden vastaisesti, valtaan Venäjää ja venäläisyyttä vihaavat natsit, jotka alkoivat tappaa USA:n johtamien NATO- ja EU-maiden toimittamilla aseilla Itä-Ukrainan siviilejä.

        Suomessa valtiojohto ja media on liittynyt rikolliseen natsi-ideologiaan ja etniseen puhdistukseen, rikokseen ihmisyyttä kohtaan.

        Seitsemän vuoden aikana ehti kuolla 14000 siviiliä ennenkuin Venäjä päätti joulukuussa 2021 puuttua asiaan, koska Minskin sopimukset oli EU-maiden ja Yhdysvaltojen petos Ukrainan kansaa kohtaan.

        Sotilaallisesti erittäin vahva Venäjä tuli 2022 alussa puolustamaan kielellisesti, kulttuurisesti ja etnisesti venäläistä Itä-Ukrainaa.

        NATO, Yhdysvallat, EU-komissio ja EU-maat, ml. Suomen valtiojohto ja kenraalit ovat syyllisiä etniseen puhdistukseen, rikokseen ihmisyyttä kohtaan.

        YK:ssa sovitut Minskin sopimukset oli tarkoitettu tuomaan rauha Ukrainaan. Ei Yhdysvallat, EU-komissio, EU-maat, eikä Suomen presidentti ja useat hallitukset eivät noudattaneet Minskin sopimuksia. Toimittavat rikollisesti aseita laittomalle natsihallinnolle.

        Venäjä puolustaa Itä-Ukrainan venäläisiä alueita USA-NATO:lta. Poistaa natsit ja NATO:n.

        Yliopistotasoista tutkimustietoa Ukrainan konfliktista esimerkiksi Oregonin yliopiston tutkimana:

        The U.S. proxy war in Ukraine

        https://mronline.org/2022/04/09/the-u-s-proxy-war-in-ukraine/


    • Anonyymi

      Tupakka ja bisse on halpaa myös!

    • Anonyymi

      Aarno KiljunenSvetogorsk rajanylityspaikka original 😂
      9. helmikuu klo 22.16 ·
      Hitsin hitsi meni tunti enkä käynyt edes syömässä silliä hotelill

    • Anonyymi

      Jokaisen oma valinta. Itse en mene.

    • Anonyymi

      ”Minä minä minä. Se on sellaista venäläistä mentaliteettia se.”

      Samaa venäläistä mentaliteettia näet jossain Tokmannin ilmaisämpäri jonossa tai kaupan superalehyllyn luona. Sellaisia me suomalaiset olemme. Meillä on syntyjään venäläinen mentaliteetti.

      • Anonyymi

        Ei muuten ole. Teillä Itä-Suomalaisilla voi olla, mutta me Länsi-Suomalaiset olemme vähän laadukkaampaa väkeä. Me emme ryssän edessä kyykätä.


      • Anonyymi

        suomalaiset tullu volgan rannoilta.vissi juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomalaiset tullu volgan rannoilta.vissi juttu

        Itä-Suomalaiset ovat tulleet. Länsi-Suomalaisten geenit tulevat sivistyneemmiltä kansoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomalaiset tullu volgan rannoilta.vissi juttu

        Varmaankin, siellä päin ei tunnettu isoja alkukirjaimia.


      • Anonyymi

        Kävin eilen ostamassa Tokmannilta vaalean
        punaisen ämpärin . Maksoin rahalla!!!
        Ei ollut ilmainen. Eipä. oo tullut mieleenkään
        että jostain saa ilmaisiakin .


    • Anonyymi

      Kyllähän tässä eniten närästää se, että joku saa jotain halvemmalla. Suomalaisuus parhaimmillaan.

      • Anonyymi

        Täytyy olla idiootti,joka vielä jalallaan astuu ryssän maaperälle. Eikö Ukrainan kuvat tee mitään vaikutusta näihin älykääpiöihin. Jos ei ole varaa ostaa bensaa Suomesta niin voi lopettaa ajamisen.


      • Anonyymi

        Juuri näin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin 👍

        Täytyy olla idiootti, jos luulee että venäjä ei enää myy energiaa eurooppaan ja muualle maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla idiootti, jos luulee että venäjä ei enää myy energiaa eurooppaan ja muualle maailmaan.

        Ei kai kukaan enää niin luulekaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla idiootti,joka vielä jalallaan astuu ryssän maaperälle. Eikö Ukrainan kuvat tee mitään vaikutusta näihin älykääpiöihin. Jos ei ole varaa ostaa bensaa Suomesta niin voi lopettaa ajamisen.

        Herää kysymys että mikähän tarve sinulla on haukkua muita idiooteiksi? Miksi muiden valinnat närästävät noin paljon?


      • Anonyymi

        Eniten närästää se että tankkaamalla venäjällä tuet ryssien hyökkäyssotaa Ukrainassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla idiootti,joka vielä jalallaan astuu ryssän maaperälle. Eikö Ukrainan kuvat tee mitään vaikutusta näihin älykääpiöihin. Jos ei ole varaa ostaa bensaa Suomesta niin voi lopettaa ajamisen.

        Tankkaan toki. Käyn lähes päivittäin. Ei ole minun ongelma sota. Ei ole minun ongelma sinun ahdistus. Tankkaan kun halvalla saan. Eipä tarvitse jonotella. Pasi


      • Anonyymi

        Minä saan kyllä ihan ilmaiseksi. Mutta peräkamaripojat ei saa, joten ymmärretään heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tankkaan toki. Käyn lähes päivittäin. Ei ole minun ongelma sota. Ei ole minun ongelma sinun ahdistus. Tankkaan kun halvalla saan. Eipä tarvitse jonotella. Pasi

        jää sinne.siunlaisia ei tarvita suomen maassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla idiootti, jos luulee että venäjä ei enää myy energiaa eurooppaan ja muualle maailmaan.

        Jopa baltit ostavat venäläistä LNGtä.
        Saksan lannoiteteollisuus laittaa pillit pussiin kun eivät enää pystykään kilpailemaan tuotantokustannusten noustua rajusti.
        Saksa ostaa venäläisiä lannoitteita. Sen tuonti on vuodessa viisinkertaistunut. Saksalaisten omilla kalliilla keinopaskalla saadaan vain inflaatio laukkaamaan.

        Venäläistä pellettiä tuotiin paljon Suomeen. Nyt kun sitä ei tuoda niin kotimaisesta saa maksaa nyt 2-3 kertaa kovempaa hintaa. Näin lämmityskulut saadaan pidettyä hyvällä korkealla tasolla.

        Suomi kyykkää. Sitä saatiin mitä ääliömäinen valtiojohtomme tilasi. Harmi vain, että tavallinen suomalainen kärsii tyhmistä päättäjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten närästää se että tankkaamalla venäjällä tuet ryssien hyökkäyssotaa Ukrainassa

        Yleensä sitä tukee omaa rahapussiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kyllä ihan ilmaiseksi. Mutta peräkamaripojat ei saa, joten ymmärretään heitä.

        Osta vanhanpojan kaktus.
        Siin on kauniit kukat.


    • Anonyymi

      Kyllähän noita asiakkaita riittää sähkökatkoista huolimatta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti nää naamat mitkä antaa haastatteluita jäävät ihmisten mieleen.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi jäädä? Mitä se sinulle mitään kuuluu missä itse kukakin autonsa tankkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi jäädä? Mitä se sinulle mitään kuuluu missä itse kukakin autonsa tankkaa?

        Pallero pullero 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi jäädä? Mitä se sinulle mitään kuuluu missä itse kukakin autonsa tankkaa?

        Botox pallero 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Botox pallero 🤣

        Kyllä edullinen pensa- on halvempaa kuin viherpensa Suomessa!


      • Anonyymi

        Höpö höpö!!


    • Anonyymi

      Bensa venäjällä 70senttiä litra, täällä päälle 2euroa litralta, kohta varmasti päälle 3e jos "hyvin" menee.
      Suomen polttoaineen hinta muodostuu nykyään enimmäkseen haittaveroista ja suurin osa tuostakin rahasta menee minne menee, ei ainakaan teitten kunnossapitoon, suomennettuna herrojen perseeseen.
      Teboililla tankkaaminenkin luetaan nykyään ryssien tukemiseksi, vaikka polttoaineen myynnistä suurin osa tuloista menee valtiolle verojen muodossa, kuka tekee mitäkin ratkaisuja tässä maailman tilanteessa, järjellä tai tunteella, mitä isot edellä sitä pienet perässä.

      • Anonyymi

        Vaikka öljyn hinta on ollut jo pitkään laskussa, niin suomessa keksitään kaiken maailman jakeluvelvotteita yms viherhömppää, millä saadaan hintaa nostettua. Teboililla myydään ihan samaa litkua kuin naapuriasemalla, mutta eihän se näille junteille mene perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka öljyn hinta on ollut jo pitkään laskussa, niin suomessa keksitään kaiken maailman jakeluvelvotteita yms viherhömppää, millä saadaan hintaa nostettua. Teboililla myydään ihan samaa litkua kuin naapuriasemalla, mutta eihän se näille junteille mene perille.

        Se liikennepäästöjen puolittaminen vuoteen 2030 mennessä oli edellisen hallituksen aikaansaannos.


    • Anonyymi

      Minä tulen käymään niin kauan kuin on mahdollista . En jätä Putinia pulaan minun takia ,

    • Anonyymi

      Tottakai käyn svetossa tankkaamassa...miksi maksan suomen ryöstöhintoja kun tuosta läheltä saa edullisemmin????

    • Anonyymi

      Eräällä reissulla hups, passisi takavarikoidaan väärennettynä ja sinut kuljetetaan Wagnerin joukkoihin.
      Mitäs läksit?

    • Anonyymi

      Eipä ole ikävä ollut Venäjälle!Polttoainetta saa Suomestakin.

      • Anonyymi

        Niin saa mut ei yhtä halvalla. Se on se pointti.


    • Anonyymi

      Onneksi en oo niin persauki et tarvii käydä puttelandias ostoksilla!!

      • Anonyymi

        Seuraillan vielä hetki ja sitten hakemaan joukolla viisumeita varsinkin jos vihreet vaikka voittaisivat vaalit ja bensiini alkaa maksaa 3,99 ekeä litra, eli katsokaa hyvät ihmiset ketä tai mitä puoluetta äänestäätte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraillan vielä hetki ja sitten hakemaan joukolla viisumeita varsinkin jos vihreet vaikka voittaisivat vaalit ja bensiini alkaa maksaa 3,99 ekeä litra, eli katsokaa hyvät ihmiset ketä tai mitä puoluetta äänestäätte.

        Siis odotat vihreiden vaalivoittoa että voit hyvällä syyllä käydä ruslandiasa tankkaamassa.Voi vajakki parkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis odotat vihreiden vaalivoittoa että voit hyvällä syyllä käydä ruslandiasa tankkaamassa.Voi vajakki parkaa.

        Ottaako noin koville? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis odotat vihreiden vaalivoittoa että voit hyvällä syyllä käydä ruslandiasa tankkaamassa.Voi vajakki parkaa.

        Kuules vajakien vajakki sanoin JOS ymmärrätkö nyt, harmi kun sinun kaltaisille ei tässä rautalangalla voi taivuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules vajakien vajakki sanoin JOS ymmärrätkö nyt, harmi kun sinun kaltaisille ei tässä rautalangalla voi taivuttaa.

        Shellillä tulee aina silloin tällöin käytyä tankkaamassa autoon "Lentokone bensaa" eli V-Poweria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules vajakien vajakki sanoin JOS ymmärrätkö nyt, harmi kun sinun kaltaisille ei tässä rautalangalla voi taivuttaa.

        Ei nämä jotkut tajua vaikka asian taivuttaisi ratakiskosta. Öyhötetään vaan sitä omaa agendaa laput silmillä kuin ravihevosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shellillä tulee aina silloin tällöin käytyä tankkaamassa autoon "Lentokone bensaa" eli V-Poweria.

        Ajoittain tekisi mieli myös ostaa asemalta MEGALIHIS, mutta kalliin hinnan takia ei ole vielä tullut sitä kuitenkaan ostettua koskaan vielä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraillan vielä hetki ja sitten hakemaan joukolla viisumeita varsinkin jos vihreet vaikka voittaisivat vaalit ja bensiini alkaa maksaa 3,99 ekeä litra, eli katsokaa hyvät ihmiset ketä tai mitä puoluetta äänestäätte.

        Ei se auta enään mitään. Edellinen hallitus laittoi sellaiset rattaat pyörimään ettei niitä enään voi pysäyttää. Liikennepäästöjen puolittaminen vuoteen 2030 mennessä. Kiitos persut💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shellillä tulee aina silloin tällöin käytyä tankkaamassa autoon "Lentokone bensaa" eli V-Poweria.

        Se on kyllä ferrari bensaa, mä aina välillä kesällä mopoon laitan niin kun kahvaa kääntää, niin lähtee reippaasti liikkeelle.


    • Anonyymi

      Sähköautolla ajaa edullisemmin oman paikkakunnan energialla kuin naapurin veribensalla. Tankkautuu helposti kotipihalla ilman mitään tankkausreissuja.

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Sie tee niin kuin haluat. Tarviiko siitä meteliä pitää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Sie tee niin kuin haluat. Tarviiko siitä meteliä pitää?

        Aina pitää mainita asiasta jos on itelleen sähköauton hankkinut

        Eläkeläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina pitää mainita asiasta jos on itelleen sähköauton hankkinut

        Eläkeläinen

        Onko agregaatti hommattu varavirtalähteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina pitää mainita asiasta jos on itelleen sähköauton hankkinut

        Eläkeläinen

        Niin tai kansantajuisemmin sanottuna patteriauton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai kansantajuisemmin sanottuna patteriauton.

        Aikuisten leluauton kun ei pienenä saanut tarpeeksi leikkiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko agregaatti hommattu varavirtalähteeksi?

        Ihmettelen miksi koska sähköautosta saa 16A virtaa pihalle. Sähköauto toimii siis melko näppäränä liikkuvana varavirtalähteenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko agregaatti hommattu varavirtalähteeksi?

        Aggregaattiin venäjän bensaa😆😆


    • Anonyymi

      Stalinin uhrien luurankot ovat vielä kaivamati, Aunuksen hietikoista?😎

    • Apua, kuinka joku kehtaa. Sehän on rahaa Putinin sotakassaan. Jos olisi jättänyt tankkaamatta, olisi sota loppunut jo ajat sitten.

      • Anonyymi

        Ainakin tänä aamuna "rahaa Putinin sotakassaan" oli mennyt rajan yli aika paljon ( ei kaksoiskansalaiset)......


    • Anonyymi

      Sen verran on aina ollut omalla työllä ansaittua, ettei ole tarvinnu mennä svetosta tankkaamaan. Mikään muukaan ei houkuttele siihen idän ihmemaahan viisumia hankkimaan.

    • Anonyymi

      Kusta tankkiin maanpettureille!

    • Anonyymi

      Ryssän veribensoilla ajavat ovat typeryyden asian ajajia.

      • Anonyymi

        Pitää ostaa USAn veripensaa.
        USA onkin tappanut liittolaisineen satoja tuhansia ihmisiä hyökkäyssodissaan tällä vuosisadalla mutta Venäjä- poloinen ei ole onnistunut YKn mukaan kuin muutaman tuhat tappamaan. Mitenkä ne nyt ovat niin saamattomia?

        Maksetun median mukaan Venäjä käy raakaa hyökkäyssotaa ja kun NATOn jäsenmaat käyvät hyökkäyssotia niin niitä operaatioita kutsutaan humanitäärisiksi interventioiksi. Se ero niillä on, että humanitäärisissä interventioissa tapetaan satoja tuhansia siviilejä kun taas raaka hyökkäyssota vie tuhansien hengen. Media osaa vain niin somasti ja miltei runollisesti kääntää asiat päälaelleen ja sitä vielä pöljempi väki uskoo.


    • Anonyymi

      Ihan mukavat säästöt on tullu venäjällä tankkauksen ansiosta.

      • Anonyymi

        Ja kallis leima otsaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kallis leima otsaan....

        Mikä ihmeen kallis leima?


    • Anonyymi

      Onhan tämä taas kerran huh huh ja höh höh. Että mitättömillä summilla tankaajat ja muitakin ostoksia tekevät ihan rahoittavat venäjän sotaa. Näiden vaahtoajien pitää mennä valistamaan svetoon menijoitä siihen oikealla olevalle levähdyspaikalle että älkää menkö. Vastaukset ovat aika tylyjä, tyyliin et valista sie vain akaasi.

    • Anonyymi

      Isänmaalliset saavat ostoo 🐷 hintaista peppua demareilta!👰

    • Anonyymi

      Justiinsa sain tankin tyhjäksi ja kohta lähdetään hakemaan lisää edullista polttoainetta 😊

      • Anonyymi

        Toivottavasti jäät sille tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti jäät sille tielle.

        Toivottavasti saat ärhäkän sukupuolitaudin.


      • Anonyymi

        Nämä on idiootteja, joiden elämänkuva on vain minä, minä, minä,,, Jos ei ole varaa ostaa Suomesta polttoainetta niin silloin ei varmasti kannata edes autoa omistaa.


      • Anonyymi

        Mistä se on sinulta pois jos jotkut käy Venäjällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on idiootteja, joiden elämänkuva on vain minä, minä, minä,,, Jos ei ole varaa ostaa Suomesta polttoainetta niin silloin ei varmasti kannata edes autoa omistaa.

        Löysää vähän sitä solmiota kun näyttää kiristävän :D


      • Anonyymi

        Se on juurikin näin
        Ei paljon omatunto kolkuta kun ryzzänbenzaa tankkiin lirutetaan.......
        No naamat muistetaan!!


      • Anonyymi

        Sunlaisia on hyvä olla. Kaverikin käy vanilla ja valuttaa tyhjiin. Ei tarvi kaikkien ottaa viisumia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat ärhäkän sukupuolitaudin.

        Tankatessako se kuppa iskeekin? Ehkä natopöhöinen on tuhertanut piparin kanssa mutta niinhän seon, että tyhmyydestä sakotetaan.

        Nyt turistiviisumin ostoon hopi hopi ja tankkaamaan kuin olis jo. Siinä äkkiä säästää satasia ja näkee maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin
        Ei paljon omatunto kolkuta kun ryzzänbenzaa tankkiin lirutetaan.......
        No naamat muistetaan!!

        Niinhän ne muistaa. Viipurin Nesteellä kassatytöt hymyilevät kun tervehdin heitä.
        Lähtekää tekin käymään. Suosittelen lämpimästi.


    • Anonyymi

      Thjaahans, auto on latautunut pihalla viime yönä noin 0,10€/kWh kokonaishinnalla, omalla paikkakunnalla tehdyllä sähköllä. Ajaminen maksaa sen verran että jos Venäjältä saitte tankattua 6 litraa sataselle kuluttavan auton 0,25€/litra hintaan niin sitten liikutaan samalla kustannuksella. Tosin toisella meistä on se tankkaamisen vaiva, itse laitoin latauspiuhan viidessä sekunnissa autoon kiinni.

      • Anonyymi

        Kiva sulle 👍 Silti jokainen saa tankata autonsa vaikka Dubaissa jos niin haluaa.


    • Anonyymi

      Venäjältä saa tankkaushiivaa.

      • Anonyymi

        Shellin V-Power on parasta mitä voit autollesi tarjota

        Eläkeläinen


    • Anonyymi

      Kannattaa vain antaa jenkeille valtakirja hoitaa meidän raja asiat. Ei haittaa vaikka vähän maksaisikin ja raja seudun pitäjät tyhjentyisi. Onhan nämä seudut itsenaisyyden vuoksi uhrattu ennenkin. Eikun tehtaat kylmäksi ja Naton tukikohdat tilalle.

      • Anonyymi

        Ryssäputinisti luulee että nato kylmentää tehtaat 🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Pientä on yksityisen,bensan osto reissut venäjälle.Suomi osti,200 miljoonalla.ja vei venäjälle,200 mijoonalla.2023 imoittetuissa tiedoissa,yle sivuilla lisää.totta on se,vienti/tuonti venäjältä.on romahtanut,eu maissa tuntuva hintojenkorotus.rakennustarvikkeissa,autojen tuulilaseissa,tasolaseissa.ja saatana kasvisten ja lihanhinta noussu. Puhutaa ilmastonmuutoksesta,totta on se.maapallo muuttuu.on tehny sen miljoonia vuosia,ilman ihmistä.mangettinennapa on jo +5, kartta pohjoseen.ei muutaku lisää,sormiparisto autoja.ihmisen tuottamaa,kaikki jopa,sinun joka mielenkiinnolla ja halulla haluat kommentoida.jopa maaapallonydin,on pysähtynyt.näin ja koin,kerran elämässä tämänkin ihmeen. SLAVA UKRAINI.

      • Anonyymi

        Ihmisapinat tekee tälläkin hetkellä duunia maapallon kallistuman vakauttamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisapinat tekee tälläkin hetkellä duunia maapallon kallistuman vakauttamiseksi.

        Toverit hakee tietysti bensansa idän ihme maasta entisestä Neuvostoliitosta!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vain tosinuijat käy Venäjällä! Joku päivä olette siellä venäjän tankkausreissulla vielä ongelmissa kun siellä käytte. Voitte jäädä sinne ja Venäjä vie autonne. Ryssä kyllä keinot keksii.

      • Anonyymi

        Pysyy auton moottori puhtaana kun tankkaa aina vain ja ainoastaan Shellillä V-Power polttoainetta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kusta otsassa ja ryssän veribensaa tankissa.

      Pettämätön yhdistelmä.

    • Anonyymi

      Kohta alkavat kuulemma takavarikoimaan suomalaisten autoja ukrainan rintamalle 👍

      • Anonyymi

        Juu. 2005 vuosimallin 500-sarjan bemareista kuulemma aloitetaan. Tiisseleitä ei huolita sano pataljoonan komentaja puhelimessa.


    • Anonyymi

      KYLLÄ KÄY. JA ON HYVÄ MIELI.

    • Anonyymi

      Joka sentti minkä saa pois vihervasemmiston mamutuksesta on kotiinpäin!

      • Anonyymi

        Niin juuri. Kukaan ei tankkaisi venäjällä jos meillä olisi yhtä halpaa bensaa. Kannattaa persujenkin miettiä sitä!


    • Anonyymi

      Hyvin latautuu auto omalta katolta tulevalta energialla ilman siirtomaksuja. Ilmaisia kilometrejä.

      • Anonyymi

        Hyvin kulkee Audi 1000km tankillisella ( kirkastettua löpöä) ilman ajosädeahdiststa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kulkee Audi 1000km tankillisella ( kirkastettua löpöä) ilman ajosädeahdiststa.

        👍 Voi ajella huoletta vaikka pohjoiseen tarvitsematta miettiä pattereiden latausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍 Voi ajella huoletta vaikka pohjoiseen tarvitsematta miettiä pattereiden latausta.

        Tuntuisipa hölmöltä erikseen pysähtyä tankkaamaan ja jäädä nököttämään letkun varteen. 300 km ajoa ja 20 min taukoa (kuseminen, kahvikuppi ja jotain pientä syötävää). Taas 300 km ja 20 min taukoa. Tuollein menee sähköautolla vaikka maailman tappiin.


      • Anonyymi

        Patteriautoista nuoruudessa erittäin huonoja kokemuksia. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Patteriautoista nuoruudessa erittäin huonoja kokemuksia. Ei jatkoon.

        Patteriautot kuuluu lapsuuteen. Ei niillä enää aikuisina leikitä.


    • Anonyymi

      Siis rollaattorilla !

    • Anonyymi

      Ei ole koskaan tullut käytyä Venäjällä tankkaamassa, eikä tule enää koskaan käytyä muutenkaan. Sen verran lompsa kestää, että ostaa parituhatta litraa vuodessa 1,8-1,9 dieseliä Suomesta (ei Teboilta).

      • Anonyymi

        Osta vaikka kolmetuhatta. Me käydään kuitenkin Venäjällä tankkaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta vaikka kolmetuhatta. Me käydään kuitenkin Venäjällä tankkaamassa.

        Kai sinne voi muuttaakin, jos maasta tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinne voi muuttaakin, jos maasta tykkää.

        Niin tai olla muuttamatta. Käy vaan tankkaamassa halpaa bensaa. Ja sekös teitä kismittää.


    • Anonyymi

      Viikottain tulee käytyä. 0.45e litra, parilla tankilla kattaa jo kulut :)

      • Anonyymi

        Sinä missään käy. Olet pelkkä trolli jolla ei ole elämää…


    • Anonyymi

      Kui sie ilkiät? Häppeisit ees!

      • Anonyymi

        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

        Juurikin näin viisumi harkinnassa.


    • Anonyymi

      Mie käyn venäjätä pensat koska rakastan venäjää. T:Niilo

      • Anonyymi

        Taidat olla Niilo 11v kirjoituksesta päätellen😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla Niilo 11v kirjoituksesta päätellen😂

        Ihan aikuinen Niilo oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan aikuinen Niilo oon.

        Niin varmasti…


    • Anonyymi

      Köyhät käy Venäjällä!

    • Anonyymi

      Käy siellä joku Polvijärveltä... Asuu tosin Joensuussa nykyisin...

    • Anonyymi

      Käyn monta kertaa viikossa. Rajalla ripeää tätänykyä. Sekö sinua harmittaa? Siellä käydään koska hinnalla on väliä. Sinun mielipiteesi ei kiinnosta minua. Pasi

    • Anonyymi

      Jospa se johtuu ihan siitä
      että bensa kallista - työssä pitää käydä aika
      pitkän matkan päässä - leipää pitää ostaa.
      Täällä ei kukaan auta toinen toistaan jos
      ei ole esimerkiksi vaikkka ruokaa !
      Kelalta ei saa mitään väliaikaista toimeentulotukea.
      Sellaiset saa jotka kirjoittavat hakemuksen
      joka kuukausi. ( itseasiassa ei tarvii edes itse
      kirjoittaa. , vaan kelan työntekijä kirjoittaa sen
      valmiiksi / itse laittaa vaan nimensä siihen alle. )
      Alin toimeentulotuki raha on kai 147,-€ .
      Mutta pitää olla viisi kiloa paperia josta ilmenee
      että todella tarvitset rahaa vaikkapa ruokaan.
      Hakemuksen käsittely kestää todella
      kauan ja yleensä et saa . Tuki on tietääkseni
      tarkoitettu väliaikaiseksi alunperin .
      Jos ihmisellä menee asiat niin että
      on vaikka kaksi viikkoa seuraavaan
      eläke tms. päivään niin ei ainakaan
      Kelalta saa mitään . Kahdessa



      viikossa
      ( jos ei ole ruokaa kotona) voi tulla vähän nälkä.)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taas kävin!! Elämä hölliiii :) pasi


    • Anonyymi

      Idiootit idealistit maksaa itsensä kipeiksi ja luulee että maailma pelastuu.

    • Anonyymi

      Viikottain tulee käytyä. 0.45e litra, parilla tankilla kattaa jo kulut :) :) :)

    • Anonyymi

      Ei se bensa niinkään, mutta ne naiset. Kotona ei saa sellasta kyytiä, mitä Viipurin naiset tarjoaa.

      • Anonyymi

        Ja se kutina vehkeissä jälkikäteen on kyllä priceless 👌


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4201
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2384
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1703
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1485
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1433
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1265
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe