Aito Talotekniikka, sähkösaneeraus, viemäripalvelut

Anonyymi-ap

Kusettaa vanhuksia. Pysykää kaukana. Myy aggressiivisesti.

14

5271

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nyt ainakin sähkösaneeraus pitää tehdä kaikkien sähköallergikkojen taloihin ja kaikkiin muihinkin sadan metrin säteellä.

    • Anonyymi

      Tukesin mukaan Suomessa tapahtuu vuosittain 0–3 kuolemaan johtanutta sähkötapaturmaa. Joista osa on yleensä sähköalan ammattihenkilöitä. Sähköön liittyviä tulipaloja tai palonalkuja tapahtui Suomessa vuonna 2015 yhteensä 2460. Kuolonuhreja vaatineita sähköpaloja oli 20, joissa menehtyi 24 ihmistä. Sähkölaitteista johtui 1700 paloa, ja niistä puolet sai alkunsa liedestä tai uunista. Useimmiten syynä oli ruuan unohtuminen levylle. Voidaan siis arvioida että kuolonuhreja vaatineista sähköpaloista ~40% johtuu ihmisen inhimillisistä virheistä. Arvioisin että sähköpaloissa ja sähkötapaturmissa jotka eivät johdu inhimmillisestä virheestä kuolee kymmenkunta ihmistä vuodessa.
      Tapaturmaiset tukehtumiset aiheuttavat nykyisin noin 80 kuolemaa vuosittain.

      Kumpi on vaarallisempi, kotisi sähköt vai aamupalaleipäsi?

    • Anonyymi

      Omalle äidille laitettiin ja olen kyllä helvetin tyytyväinen. Seinan alta löytyi kytevää eristystä asennuksen yhteydessä, saatiin vikavirtasuojat ja maadoitukset samalla myös asennettua. Niistä ei toki kaikki ymmärrä.

    • Anonyymi

      Juu agressiivista myyntiä on kyllä ja vieläpä ylihinnoiteltua🤔

      • Anonyymi

        Ylihinnoitteluun auttaa, että ottaa tarjouksia useammasta paikasta. Tiesimme itse, että talomme sähköt eivät ole kunnossa kaikilta osin ja huolellisessa Aito Talotekniikan edustajan tekemässä tarkastuksessa ne tuli kirjattua yksityiskohtia myöten. Kyllä siinä tarkistuksessakin jo tunteja kului. Me olemme ainakin saaneet todella ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua vaikka ollaankin vanhuksia. Vikavirtasuojista ollaan opittu ja ymmärretään nyt koko sähköjen vetämisen prosessi. Ei se loppujen lopuksi niin vaikeaa ole. Ja onhan se hienoa, että voi milloin vain 12 vuoden sisällä ottaa yhteyttä, jos jokin asia ei toimisi, kun kerran ottavat kokonaisvastuun.


    • Anonyymi

      Meille tehtiin sähköremontti nyt kesällä 2023. Remontti toteutui ajallaan ja sutjakasti. Itse arviointi ja sopimuksen teko oli selkeää, mutta maksutapa jäi epäselväksi. Pyysimme että saisimme laskun itse Aito Talotekniikalta, mutta se tulikin OP yritysrahoitukselta. Arvioinnin ja sopimuksen tekijälle kerroimme että otamme lainan omista pankeistamme, mutta hän kehotti allekirjoittamaan OP rahoitussopimuksen. Jäi kertomatta koko totuus.
      Kannattaa siis tarkistaa kaikki asiat ennenkuin allekirjoittaa sopimusta.

      • Anonyymi

        OP-rahoitussopimuksen voi katkaista sillä, että maksaa koko homman pois kerralla omalla lainalla. Ei se sen kummempaa ole. Silloin saa haluamansa lainaehdot, jotka ovat tietysti edullisemmat kuin nuo yleisesti tarjotut. Sopimusta ei voi syntyä, ellei urakassa ole sovittu maksuehtoja tarkasti ja harvalla niitä on lyödä pöytään samalla kun edustaja istuu siinä pöydän toisella puolella sopimusta värkkäämässä.


    • Anonyymi

      Samaa kusetusta tuo lafka on kuin kaikki muutkin!
      Noissa hinnoissa on katteet kohdillaan 😒

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Itse työtä tehneenä vanhusten kanssa en asioi. Ellen koe hyvin selkeää tarvetta turvallisuus syistä.
      Aina keskustelu alkaa kenen kanssa olette talon asioita hoitaneet.
      Jos vähäkään sekava ihminen / tilanne hienotunteisesti vihellän pelin poikki.
      Meitä on moneen junaan.
      Itse olen Aidosri rehellinen pohjalainen ja aitona pysyn.

      Onhan toimijoita moneen junaan ja metroonkiin löytyy. Ja varmasti myös pimeitä resiina kuskeja jotka tekee takuuttaa, kuititta laista piittaamatta "edullisesti..."

    • Anonyymi

      Tän kioskin myyjä kävi "hieroo kauppoja" Yritykseks jäi, 4 kattovalon piuhat, 8 pistorasian piuhat, 4 valokatkaisijan piuhat + sähköpääkeskus vaihtoon. Myyjän mielestä edullinen. 12000€

      Paikallinen sähköliike 6000€

      Antaa vähän osviittaa miten hinnoittelevat.

    • Anonyymi

      Entisenä aidon työntekijänä voin kertoa hieman kokemuksestani kyseisestä yrityksestä… toiminta on erittäin kyseenalaista, huijaamista jne. Esimiesten/johtajien sanaan ei voi luottaa pätkänvertaa ja tavoitteet ovat epärealistiset. Palkkamalli on täyttä huijausta, koko urani aikana yksikään työkaveri ei päässyt provikoille vaan kaikki jää takuupalkalle sillä palkkamalli on suuniteltu niin että provikalle pääsy on lähes mahdotonta. Turhia lupauksia myös herätellään joka päivä mitkä ei koskaan toteudu. Saneeraukset myydään myös järkyttävään ylihintaan. Suosittelen välttämään tämän firman kaikin tavoin ellei halua elää köyhyysrajan alapuolella olit sitten asiakas tai työntekijä :D

    • Anonyymi

      En suosittele kellekään kyseistä firmaa. Kusettaa minkä kerkee niin työntekijöitä kun asiakkaitakin.

    • Anonyymi

      noi hyvät kokemukset mitä ”asiakkaat” kirjottanu tänne nettiin on 99% firman itse kirjoittamia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe