TALVIHÄÄT

nuoriparisko

onko kenelläkään ollut talvi häitä?miten onnistunut ja miten vaikea/helppo oli toteuttaa hää vieraiden suhteen ,koristelut jne jne?itse haluaisin talvella pitää hääni,ja haluaisinkin muiden kokemuksia millaiset sitten loppuen lopuksi olleet=)

5

1553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvihäät

Valitettavasti joudun heti toteamaan, ettei minulla ole kokemuksia talvihäistä. Itsekin haluan mennä naimisiin ehdottomasti talvella, sillä talvi on lempivuodenaikani. Joten kaipailen myös vinkkejä/kokemuksia talvihäistä. Itse en ole edes ollut vieraana talvihäissä.

• talvi

Hei!
      Ajattelin laittaa mietteitä omista häistämme, joita vietettiin tammikuussa.
      Varasimme ravintolan kabinetin, josta oli ihanat näkymät järvelle. Paikan koristelut hoiti henkilökunta, kynttilöitä oli paljon, pöydissä ja ikkunalaudalla, juhla oli vieraiden mielestä erittäin tunnelmallinen...
      Itse halusin päästä helpolla ja siksi päädyimme hotelli-ravintolaan, ruokalista suunniteltiin meidän toiveiden mukaisesti (n 25 €/hlö kunnon kattaus, ei alkoholia). Koristeluihinkin saimme vaikuttaa, joten häät olivat meidän näköiset, yksinkertaiset mutta tunnelmalliset.
      Talvihäissä ihaninta on kun ei tarvitse välittää siitä millainen sää ulkona on (tosin meille sattui aurinkoinen sää,joka oli vaan iso ). Kesähäät ehkä hieman "lässähtävät" jos ulkona tulee vettä saavista...
      Meillä vihkiminen oli samassa paikassa, joten vieraiden siirtymisessä ei ollut ongelmaa ja narikasta huolehti henkilökunta. Kuvauksessa kävimme ennen juhlaa, joten sekään ei ollut ongelma =)
      Paljon vinkkejä sain www.naimisiin.info sivustolta!
      Vaikka olen kesäihminen, en vaihtaisi talvista hääpäivääni pois!

• jouluhäät

olin jouluhäissä. ne oli ihanat kauniit häät. pari vihittiin kirkossa ja sitten siirryyttiin juhlapaikalle joka oli 500 m päässä. siellä oli ruokaa ja juomaa ja kivaa tunnelmaa.

minusta oli ihanaa kun morsiamella oli hääpuvun päällä valkea mahtava turkis, totta kai kun ulkona oli pakkasta. niin ja sitten ne lähti hääautolla ja menivät jonnekin hotelliin ja vieraat lähti juhlapaikalta omia aikojaan kkotiiin.

• Noppa

Meillä oli häät tammikuussa. Kaikki sujui ihanasti, ja tuli vielä reilu pakkanenkin. Juhlapaikkana oli seurojen talo, joka oli koko juhlan ajan tosi lämmin. kaikki vieraat mahtuivat hyvin sisäänkin. Koristeina oli ruusuja joka puolella (ns. sankoruusua saa puutarhoilta edullisesti ja ne on tosi hyvän näkösiä vaikka eivät enää kauppoihin kelpaakaan). Lisäksi oli paljon kynttilöitä ja pihatulia sekä havuja. Oli mielestäni tosi tunnelmallista. Mulla oli morsiuspuvun päällä viivinpunainen viitta, jossa oli lämmin vuori, ja ihan hyvin piti lämpimänä 15 asteen pakkasessa.

Vieraatkin tykkäs talvihäistä, kun yleensä kesät on täynnä just häitä ja rippijuhlia. Kannatan ehdottomasti talvihäitä!

• veitikka

kannattaa suojata pakkaselta. Esim. morsiuskimppua kannattaa kuljettaa nätisti koristellussa styroxisessa kylmälaukussa "kuvauksiin-kirkkoon-juhlapaikalle" -rumbassa. Vähän ikävämpi homma, jos sattuvat paleltumaan.

Veljeni häät olivat viime talvena. Kaikki sujui hyvin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13