Tuon kun laittaa pääsee tutulla c: komennolla omaan hakemistoon, johon voi asentaa ohjelmia.
alias c:="cd"
11
140
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö matkia Tubutinta 😀
- Anonyymi
Windowshan on Tubutin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowshan on Tubutin!
Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
On ehkä syytä tähdentää tähän väliin, jotta vain linuks on tubutin. Windows on tietokoneen käyttöjärjestelmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ehkä syytä tähdentää tähän väliin, jotta vain linuks on tubutin. Windows on tietokoneen käyttöjärjestelmä!
Windows 11 non täystuho koska se tuhoaa miljardi Win 10 konetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Linuks eli Windows on Tubutin kuittaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Linuks eli Windows on Tubutin kuittaus!
Piti olla kurttaus😀
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17758457z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
cd on helpompi näppäillä kuin c:
- Anonyymi
Ei tule lihasmuistista kuten c:
- Anonyymi
Voi tehdä myös aliaksen altavista=firefox google
Pääsee suoraan hakusivulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184211Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4992334Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421861- 761474
- 1581456
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91234- 106737
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681