Vaasalaisten terveys varmaan aika kuralla pitsojen ahmimisesta johtuen.
Pitsa-Vaasa
9
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sentään, tyhmät elää pelkällä pizzalla.
- Anonyymi
Just. Alkusalaattia pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just. Alkusalaattia pitää olla.
Joo, mut ei pizzaa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17758519c
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kuralla? Ei sentään! Alatorin nurkalta 70-luvun lopulla olen aloittanut, kun Rabbe oli avannut ensimmäisen pizzeriansa. Tuon paikan perinteitä jatkaa samanniminen pizzeria Vaasassa ja herkullisia ovat lätyt edelleen.
- Anonyymi
Käy kattoo tuolla avaruus kaupunki seinäjoella näet kuinka kaupungistuminen toi tytöille peppua ja reittä...pojille vattaa mutta onhan suurta ja komiaa niinkun kuuluukin. siellä on burgeria,pizzaa ymm..joka kulmalla ihme ettei noita tummia kavereita ole enempää sinne tunkenu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy kattoo tuolla avaruus kaupunki seinäjoella näet kuinka kaupungistuminen toi tytöille peppua ja reittä...pojille vattaa mutta onhan suurta ja komiaa niinkun kuuluukin. siellä on burgeria,pizzaa ymm..joka kulmalla ihme ettei noita tummia kavereita ole enempää sinne tunkenu
Itse asiassa asia on juuri päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa asia on juuri päinvastoin.
Ainahan se on ollut.
- Anonyymi
Pizza ei ole ruokaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566698Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414665- 652438
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401910Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81462- 171394
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171251
- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107