Mikä on oikee määrä miehen lasten

Anonyymi-ap

virailla uuden äidin luona? Meillä on liikaa kyllä, he ovat täällä mun harmina 1-2 kertaa kahdessa kk, joten se on raskas taakka miettiä kaikkea. Olen sanonut asiasta mutta ei mene jakeluun.
Olen käskenyt tuomaan varavaatteita, vuodevaatteita,, ruokaa ym tarvikkeita muttei ole tuoneet. lastenäiti on nuuka eikä koskaan maksa lastensa vierailusta meille, me sen sijaan miehen kanssa maksellaanelareita. Maksetaan siitä että saadaan raataa lasten hyväksi asioita.
Mun lapset asuu täällä joten sen ymmärtää mutta vieraat lapset sentään voisi joskus tuodakkin jotain. Mies ostelee heille polkypyöriä ja vaatteita, leluja puhelimia ym kaikkee, muttei mun lapsilleni. Niin eri arvoisia ovat , jooooooooten laitanko laskun heidän äidille perään, olisi kiva huomioida uuden äidin raskas taakka ja työ,
Lapset ei puhu mulle, ei kysele lupia vaan tekee ja sotkaa ja on kuin kotonaan, se ei ole kivaa, kun saa siivota jotka hetki. Rankkaa on uuden äitdin työ ku saa kasvattaa lapsia joita ei oikeesti tunne...koti ei ole heidän vaan muhn, joten aika epätoivoo on.

26

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lopputulos: näytä typerä avauksesi terveyskeskuksessa ja he laittavat lääkityksesi kuntoon.

    • Anonyymi

      Sama ongelma meillä, uutena äitinä on kivaa olla 9 lapsen kasvattajana, joten rankkaa on mutta jos nyt lähtisin lapset olisivat heitteillä, en voi lähteä on vaan jaksettava kasvattaa ja ohjata heitä oikeisiin ratkaisuihin ja näyttää että minä määrään. Pomona olo on kivaa... itse voi huilaa ja laittaa lapset siivoon. Se on parasta, kuunnella mortsaittia .

      • Anonyymi

        Sinua ”mortsaitti” kehoitettiin jo hakemaan apua lääkitykseesi.


    • Anonyymi

      Onpas ikävää.

    • Anonyymi

      Mulla on joka viikonloppu muksut mulla ja lisäks kaikki koululomat. Nää on mulle se ykkös asia elämässä. Ja se on ainoo mitä meistä jää jäljelle tänne. Ei siinä pitäs olla mitään kenellekään valittamista. Kyllähän noihin rahaa menee, mutta mihinkäs muuhun. no varmaan ilman noita menis ryyppäämiseen. sekös hauskaa sitten olis.

    • Anonyymi

      Huonosti kasvatetut lapset ovat uutta äitiä vastaan, eivät halua hyväksyä sitä että joku on kauniimpi kuin heidän äitinsä ja viksumpi. Se on paha paikka lapsille. Mutta kovalla työllä ja periksiantamattomuudella tiukka krui ja päättäväisyys tekee suta äidin heille. He eivät halua myöntää mutta loppu pelissä sinä päätät ja määräät.

      Jos mitään ei tapahdu, koulupsykologi kyllä auttaa sinua, jos lapsilla on ongelmia. Sinä teet kakkesi mutta kun mikän ei auta niin syy ei ole sinun, syyllisiä ovat lapset ja heidän äiti. Muista se. Sinä olet auttanut heitä ja autat edelleen. ja jos se ei riitä niin anna olla ja muuta taktiikkaa. lapset sopeutuvat jos ovat normaaleita. Yks vanhempien ero eivoi kaataa heitä, syy on muualla. Toiset taas ovat tosi iloisia kun on uusi äiti ja eivät häntä kaipaa jotkut taas ovat niin kiinni äidissään että ovat vauvan tasolla.

      T Minnamaaritangeliga

      • Anonyymi

        Siltä on jäänyt peruskoulu kesken, ja elättäjäkin on lähtenyt, nyt ottaa mielenterveyden päälle, kun rahat loppu koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä on jäänyt peruskoulu kesken, ja elättäjäkin on lähtenyt, nyt ottaa mielenterveyden päälle, kun rahat loppu koko ajan.

        Mihin sä tuhlaat rahasi jos ne on loppu koko ajan? Viinaan ja tupakkaan vai? Jätä ne niin riittää rahasi. Surullistahan tuo on jos on alkoholisoitunut, ei siitä varmaan sellaset helpolla selvii. Tsemppiä sulle. Kauheeta... säälin sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä tuhlaat rahasi jos ne on loppu koko ajan? Viinaan ja tupakkaan vai? Jätä ne niin riittää rahasi. Surullistahan tuo on jos on alkoholisoitunut, ei siitä varmaan sellaset helpolla selvii. Tsemppiä sulle. Kauheeta... säälin sua.

        Kyllä nyt tarkoitteettin sinun kommenttejasi , jotka ovat kirjoitusvirheitä täynnä ja sisältöä ei ollenkaan.


      • Anonyymi

        ”. Mortsaitti ja Minnamaaritangeliga ” sama häiriintynyt henkilö.


    • Anonyymi

      " Mikä on oikee määrä miehen lasten virailla uuden äidin luona? "
      Taas on selkeä umpisokea, miesvihaa pursuava feministinäkökulma, hoh hoijaa. Ei lapset saa olla mikään lyömäase, vaan miehen lapset ovat uussuhteissakin myös miehen lapsia. Uussuhteet ovat aina riski, jos on lapsiakin kuvioissa.

      Sinun olisi pitänyt tietenkin kysyä, mikä on oikee määrä miehen lasten vierailla isänsä luona! Lapsilla on oikeus tavata isäänsä ja viettää laatuaikaa hänenkin kanssa ja isällä on oikeus tavata lapsiaan ja viettää laatuaikaa heidän kanssaan eron jälkeenkin. Jospa lapset ovatkin kiintyneempiä isäänsä kuin biologiseen äitiinsä!?

    • Anonyymi

      Eikö mies kertonut seurustellessasi, että hänellä on jo perhe?
      Oliko vielä naimisissa entisen kanssa, kun aloitte suhteenne?
      Oliko sinulla helpompaa yksinhuoltajana?
      Kun alkaa partnerin kanssa, niin tapaa saada suvun kylkiäisenä.
      Olen nähnyt niin paljon sitä parien vaihtoa kouluja käydessäni.
      Myös, miten se omien vanhempiensa toisten kanssa jakaminen lapsiin vaikuttaa. Luuletko lasten tuntevan turvallisuutta?
      Ei heiltä kysytä, haluavatko jonkun toisen äidikseen, isäkseen.
      Lapsia loukkaa nähdä oman vanhempansa hylkääminen.
      Sinulla on varmasti mahdollisuus irtautua nykyisetä perheestäsi ja jatkaa yksinhuoltajana omien lastesi kanssa. Tunnet olevasi ilmainen taloudenhoitaja miehelle ja se rakastumisen huuma on laskenut.
      Minä olen löytänyt elämääni muuta mielekästä kuin toisen perhe.

    • Anonyymi

      Mitä elareita sinä maksat, sinähän saat elareita omalta exältäsi, annatko sinä vuodevaatteet ja ruuat mukaan lapsillesi, kun ne menevät isälleen, ja ”uuden äidin ”luokse?
      Miksei sun exäsi osta teidän lapsille polkupyöriä, ja vaatteita?
      Raataahan se exäsi luona oleva ”uusäiti” sun kakaroittesi eteen.
      Olet ääliö, muuta pois ja hoida sitten oma taloutesi yksin, jos kerran siten pärjäisit paremmin.

      • Anonyymi

        No huh, ei mun lapset mene isälle sillon kun se vähä älynen eukko on siellä lorvimassa ja syömässä, huh huh, minä ja mun lapset ollaan sen verran hyvätaoisia, että suttura västyy kun me mennään. Eivät saa tavata sitä naikkosta, pientä rajaa sentään.

        Minä taas hyvä tyyppi kasvatan toistenlapsia kun eivät itse osaa... minun lapseni ovat älykkäitä ettei me anneta sutturoiden pilata niitä. Katastrofi jos mieheni uusi suttura edes näkisi heitä. Ehei...
        Uusi mies mulla taas on onnekas kun läysi mut, olen todellinen helmi hänelle ja hänen lapsilleen, komennan ja kasvatan ja teen heistä normaaleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh, ei mun lapset mene isälle sillon kun se vähä älynen eukko on siellä lorvimassa ja syömässä, huh huh, minä ja mun lapset ollaan sen verran hyvätaoisia, että suttura västyy kun me mennään. Eivät saa tavata sitä naikkosta, pientä rajaa sentään.

        Minä taas hyvä tyyppi kasvatan toistenlapsia kun eivät itse osaa... minun lapseni ovat älykkäitä ettei me anneta sutturoiden pilata niitä. Katastrofi jos mieheni uusi suttura edes näkisi heitä. Ehei...
        Uusi mies mulla taas on onnekas kun läysi mut, olen todellinen helmi hänelle ja hänen lapsilleen, komennan ja kasvatan ja teen heistä normaaleita.

        Helmi hahaaa, hyvä tasoinen , joka ei edes osaa kirjoittaa, suttura olet siinä , kun exäsikin nainen, no toivottavasti lapsesi ovat perinneet isän älykkyyden , koska sinä ole tyhmä.
        Ei noilla lahjoilla ketään kasvateta, koska et ole itsekään näemmä mitään kasvatusta saanut, et sinä osaa kasvattaa, etkä ottaa vastuuta kenestäkään. Sinä pilaat omat ja muiden lapset , niistä voi tulla yhtä kaheleita, kun sinustakin.
        Miksi sinäkin menet exäsi luokse, lasten sinne kuuluu mennä, vai vanha suolako janottaa, ei taida nykyinen miehesikään olla mikään ruudinkeksijä, kun tuolaisen sutturan kanssa on lyönyt hynttyyt yhteen, taitaa olla ihan yhtä nössö , kun exäsikin, mutta exäsi sentään sai itsestään sen verran irti, että jätti sinut ,moisen sutturan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmi hahaaa, hyvä tasoinen , joka ei edes osaa kirjoittaa, suttura olet siinä , kun exäsikin nainen, no toivottavasti lapsesi ovat perinneet isän älykkyyden , koska sinä ole tyhmä.
        Ei noilla lahjoilla ketään kasvateta, koska et ole itsekään näemmä mitään kasvatusta saanut, et sinä osaa kasvattaa, etkä ottaa vastuuta kenestäkään. Sinä pilaat omat ja muiden lapset , niistä voi tulla yhtä kaheleita, kun sinustakin.
        Miksi sinäkin menet exäsi luokse, lasten sinne kuuluu mennä, vai vanha suolako janottaa, ei taida nykyinen miehesikään olla mikään ruudinkeksijä, kun tuolaisen sutturan kanssa on lyönyt hynttyyt yhteen, taitaa olla ihan yhtä nössö , kun exäsikin, mutta exäsi sentään sai itsestään sen verran irti, että jätti sinut ,moisen sutturan.

        Älähän nyt riemastu!
        Tuota "helmi-äitiä" ei voi muuta kuin sääliä, vaikka
        tuon kirjoituksen väsäystä ei voi muuta kuin nauraa.
        Se olisi hyvä antaa lapsille korjattavaksi.


    • Anonyymi

      Toivottavasti lapsesi käyvät alaluokkia.
      Minun äitini nauroi, että hän on saanut opetella useamman kerran lukemaan ja laskemaan auttaessaan lapsiaan aakkosten ihmeisiin.
      Ei nimittäin olisi sinullekaan pahitteeksi tarkistaa kirjoitustaitoasi.
      Hyvä, kun on itsevarmuutta noin paljon!
      Pidä siitä lujasti kiinni, sillä tarvitset sitä!

      • Anonyymi

        Oi oi... mun kaikki lapset ovat aikuisia... on paljon lastenlapsia...

        No on sulla ollut rankkaa ja äidilläsi kun et ole millään oppinut aakkosia. Mutta onneksi on ne äidit jokta osaa auttaa vaikka uudestaan ja uudestaa... toivottavasti olet oppinut? Ainakin jotenkin...

        Kävit varmaan erityisopettajalla ja puheterapiassakin jotta oppisit... hyvä sillä sitä tarviit.


    • Anonyymi

      Kiva kun täällä on näin iloisia ja postiivisia ihmisiä. On hienoa että toisten kirjoitukset aiheuttaa keskustelua, seän on tämän tarkoitus. Iloisuus on aina hyvä asia, ettei vaivu synkkyyteen jos itsellä menee huonosti.
      Koittakaa jatkossakin suhtautua muihin iloisesti ja kysykää muilta jos asiat mietityttää. On hienoa että purkaa sydämensä surut ja kuuntelee muita.

      • Anonyymi

        Lol 😂😂


    • Anonyymi

      Non nii. "uuden äidin" luona? Ehkä se kuitenkin on puolisosi, joka on näiden lasten toinen vanhempi, ja se toinen on heidän oikea äitinsä.
      On lapsen oikeus, jopa etu, että hän tapaa sitä vanhempaa jonka luona lapsi ei asu. "sinun harminasi"? Onko tosiaan niin, että ei voi pitää vaikkapa kahta asuntoa? Jossa lasten etävanhempi asuu, ja tapaa omia lapsiaan. Tai sitten sinä ymmärrät, että puolisollasi on lapsia, ja joka tapauksessa siitä tulee välillä lasten isälle puuhaa, jaääntä, tiskattavaa, siivottavaakin välillä tulee.
      Kahteen kuukauteen pari kertaa? Mitenkä uskot lasten äidin kestävän elämää, lasten kanssa ne muut ajat? Vai missä lapset ovat silloin kun eivät teillä?
      On puolisosi asia hoitaa lasten vanhemman rooli kun kerran on vanhempi. Voit hyvin kertoa sen hänelle, ja keskittyä omiin asioihisi.

    • Anonyymi

      On myös miehen kaappanut nainen, oli jo raskaana toiselle, mutta teki abortin, ja vei mieheni, .Meni oikeudessa kertomaan tehneensä huominen. Siihen aikaan! Joo sit tyrännisoinut avioliitossa miehensä lasta. EI SAANUT TAVATA POIKA ISÄÄNSÄ. Koskaan ei tapaamisoikeus toteutunut. Miksi?Nyt paistattelee Valkeakosken eliitissä. Ja on niin olevinaan. Omat lapset on jotain. Mutta tämä poika ,joka on viaton, ei mitään. HÄVETK.ÄÄ JOS OSAATTE.

    • Anonyymi

      Uusi äiti tietää oman jaksamisensa miehen lasten kanssa, ne voivat olla raskaita ja hankalia, hyleensä kaikilla on jotka uuteen perheeseenmenee uudeksi äidiksi. Kokemusta mulla on, kun olen miehen lapsia yrittänyt kasvattaa, mutta en ole onnistunut, ja kyse ei ole minusta vaan niistä tenavista. Minulla on kokemusta paljon lapsista, ja hyvin ovat oppineet asioita mutta nämä on hankalia, koulu ei suju, harastukset eis uju... en tiedä kun eivät enää liioin täällä ole, se on hyvä se että oma äiti hoitaa ja kasvattaa kun on ne halunnutkin hyvä et mies on nyt päässyt siitä eroon, on pajon ruahallisempi ja ystävällisempi kun ei ole hankalia lapsia täällä. Mun lapset ovat aivan ihania, se riippuu ihmisestä kuka osaa kua ei.
      Mutta sanoisin että kokeilkaa kerran viikossa jos ei onnistu niin vähentäkää vaikka joka toinen kuuakusi yksi päivä. Jos meis maksaa elareita ne voi jättää maksamatta siltä kuulta kun eivät ole, ja saatte enempi rahaa omaan käyttön.

      • Anonyymi

        Uusi isäpuoli tietää oman jaksamisensa akan lasten kanssa, ne voivat olla raskaita ja hankalia, yleensä kaikilla on jotka uuteen perheeseen menee uudeksi isäksi . Kokemusta mulla on, kun olen akan lapsia yrittänyt kasvattaa, mutta en ole onnistunut, ja kyse ei ole minusta vaan niistä tenavista. Minulla on kokemusta paljon lapsista, ja hyvin ovat oppineet asioita mutta nämä on hankalia, koulu ei suju, harrastuksia ei ole , mutta päihteet kiinnostaa ... se on hyvä se että oma juoppo isä hoitaa ja kasvattaa kun on ne halunnutkin hyvä et akka on nyt päässyt siitä eroon, on pajon ruahallisempi ja ystävällisempi kun lapset on isällään. Mun lapset ovat aivan ihania, se riippuu ihmisestä kuka osaa kuka ei.
        Mutta sanoisin että kokeilkaa pikaista avoliittoa jos ei onnistu niin unohtakaa koko pesue. Jos akka maksaa tenaviensa tupakat ja kaljat niin hyvä. ja saan enempi rahaa omaan käyttöön.


    • Anonyymi

      Kyllä on nää sutturat sekavia. Hävetys ja kateus teettää vaikka mitä. Miksi pitää rikkoa miksi pitää olla tuomonen noita, että haluaa toisille pahaa.

      Olisi kauheeta jos mun perhettä olisi joskus kohdannut moinen katastrofi, se olisi ollut kauheeta. Mieskin sanoi että kummallisia nykynaiset, kun haluaa rikkoa eikä rakentaa. Naurettiin ja luettiin näitä juttuja, että kaippi symppis lasten ja äitien ja isien puolella.

      Kyllä sutturat tietää että tekee väärin, mutta se palkkio rikkomisesta on se että näkee kun lapset itkee ja kaipaa ja jää ilman isää on niin valtava että sitä haluaa lisää. On se sairasta.
      Tästä rikoksesta kun eis aa mitään sanktiota, niin sitä on helppo vaan tehdä, kuin monta perhettä kukakin on rikkonut, varmaan menee kymmeneen.. ja aina vaan rikotaan.

      • Anonyymi

        Kyllä on nää häntäheikit hirveitän. Hävetys ja kateus teettää vaikka mitä. Miksi pitää rikkoa miksi pitää olla tuomonen elostelija ,että haluaa toisille pahaa.

        Olisi kauheeta jos mun perhettä olisi joskus kohdannut moinen katastrofi, se olisi ollut kauheeta. Naiskin sanoi että kummallisia nykyäijätn, kun haluaa rikkoa eikä rakentaa, toiset vielä ammatiltaan rakentajia. Nauroin näitä juttuja, että sympatiat lasten ja äitien ja isien puolella.

        Kyllä häntähessut tietää että tekee väärin, mutta se palkkio rikkomisesta on se että saa uuden kauniin naisen ,lapset itkee ja kaipaa ja jää ilman äitiä , äidit on niin vietävissä , kun vaan häntäheikki vinkkaa niin jo valmis lähtemään. on niin valtava että sitä haluaa lisää. On se sairasta.
        Tästä rikoksesta kun ei aa mitään sanktiota, niin sitä on helppo vaan tehdä, kuin monta perhettä kukakin on rikkonut, varmaan menee kymmeneen.. ja aina vaan rikotaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe