Järjestelmä vie tallennustilaa

Anonyymi-ap

Osaisikohan kukaan neuvoa, että mikä tyttären puhelinta voisi vaivata..
Puhelin on valittanut että tallennustilaa on täynnä.. Valokuvia ja sovelluksia poisteltu ja kaikenmaailman välimuisteja tyhjennetty. Nyt muistin tilaa tutkiessa huomasin, että puhelin näyttää järjestelmän vievän lähes koko muistin (113Gt). Miksi ihmeessä se vie niin mielettömän määrän?? Itselläni vastaava luku kuitenkin vain 18Gt... Ja voiko asialle tehdä jotain??

9

4236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuvat ja muut voivat olla menneet roskakoriin. Se löytyy Google kuvat sovelluksesta.

• Anonyymi

Taikka laitteen tiedostojenhallinta sovelluksesta.

• Anonyymi

Ei, roskikset on tyhjennetty myös...

• Anonyymi

Ja kun en siis oikein ymmärrä että mikä siellä voi noin mielettömästi tilaa viedä kun kuvat ja sovellukset ja muut on siellä muistia tilaa vievissä tiedoissa ihan erikseen niin ei kai ne silloin tuohon järjestelmään enää sisälly?

• Anonyymi

Hmm, täytyy varmaan yrittää kytkeä koneeseen ja tutkia sitä kautta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, täytyy varmaan yrittää kytkeä koneeseen ja tutkia sitä kautta..

Mikäli kyseessä on OnePlus puhelin, niin ongelma saattaa olla galleriasovelluksessa, joka jättää jopa roskakorista poistetut kuvatiedostot edelleen puhelimen muistiin.

Ne voi poistaa tiedostonhallinnassa valitsemalla ensin sen asetuksista Näytä piilotetut kansiot/tiedostot ja sitten tyhjentämällä puhelimen sisäisestä muistista recyclebin kansion, joka pitäisi löytyä seuraavasti: Android > data > Tiedostot > Android > data > com.oneplus.gallery > files > recyclebin .

https://community.oneplus.com/wap/thread/798311

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäli kyseessä on OnePlus puhelin, niin ongelma saattaa olla galleriasovelluksessa, joka jättää jopa roskakorista poistetut kuvatiedostot edelleen puhelimen muistiin.

Ne voi poistaa tiedostonhallinnassa valitsemalla ensin sen asetuksista Näytä piilotetut kansiot/tiedostot ja sitten tyhjentämällä puhelimen sisäisestä muistista recyclebin kansion, joka pitäisi löytyä seuraavasti: Android > data > Tiedostot > Android > data > com.oneplus.gallery > files > recyclebin .

https://community.oneplus.com/wap/thread/798311

mulla ei ainakaan löydy mitään recyclebiniä. android>data ja ei näy mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla ei ainakaan löydy mitään recyclebiniä. android>data ja ei näy mitään

Eikö tule tekstiä "Näytä Tiedostoissa", jota napauttamalla pääsisi eteenpäin?

Jos ei, niin lataa Play-kaupasta joku parempi tiedostonhallintasovellus (file manager app) ja yritä sillä. Joissain kyseisissä sovelluksissa onnistunee kansion hakukin hakusanalla "recyclebin".

https://play.google.com/store/search?q=file+manager&c=apps

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1678
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1421
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1257
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1197
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      136
      1153
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe