Moi! Loin uuden Testimato chatin, joten täälläkin voidaan puhua Testimatoon liittyvistä asioista!
Testimatochat
14
789
Vastaukset
Helouu
Olen Cilverwarrior, Usvatähti_warrior, ja siis en voinut kirjautua niillä nimillä joten olen Havenwarrior
Mähän oon ainoa joka täällä kirjoittelee
Kumpi teidän mielestä on parempi: Soturikissat vai Harry Potter?
- Anonyymi
Soturikissat on paljon parempi kuin hp
T. MrCookie - Anonyymi
Oon vaan Pikku mato joka ei oo lukenu SK:ta...
Eli hp
Rakastan molempia^^
- Anonyymi
Helou
T. Havenwarrior joka ei jaksanut kirjautua - Anonyymi
Onko täällä ketään??
Soturikissat on Best!!!!!!
- Anonyymi
Niin onkin!! (Ja olen Havenwarrior xD joka ei jälleen vaan jaksanut kirjautua)
- Anonyymi
Hyvä idea! Oon epäaktiivinen testivelho MrCookie
Mun käyttäjätunnus testimadossa on estetty koska oon paljastanut mun henkilökohtaisia asioita ja haluisin takaisin mut en pääse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932