Moi! Loin uuden Testimato chatin, joten täälläkin voidaan puhua Testimatoon liittyvistä asioista!
Testimatochat
14
937
Vastaukset
Helouu
Olen Cilverwarrior, Usvatähti_warrior, ja siis en voinut kirjautua niillä nimillä joten olen Havenwarrior
Mähän oon ainoa joka täällä kirjoittelee
Kumpi teidän mielestä on parempi: Soturikissat vai Harry Potter?
- Anonyymi
Soturikissat on paljon parempi kuin hp
T. MrCookie - Anonyymi
Oon vaan Pikku mato joka ei oo lukenu SK:ta...
Eli hp
Rakastan molempia^^
- Anonyymi
Helou
T. Havenwarrior joka ei jaksanut kirjautua - Anonyymi
Onko täällä ketään??
Soturikissat on Best!!!!!!
- Anonyymi
Niin onkin!! (Ja olen Havenwarrior xD joka ei jälleen vaan jaksanut kirjautua)
- Anonyymi
Hyvä idea! Oon epäaktiivinen testivelho MrCookie
Mun käyttäjätunnus testimadossa on estetty koska oon paljastanut mun henkilökohtaisia asioita ja haluisin takaisin mut en pääse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368