Vajaa puoli tuntia menee aikaa sikalassa

Anonyymi-ap

Vajaan puolen tunnin hommat ovat sikalassa päivittäin. Joten vähällä pääsee töiden puolesta.

8

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla menee Sikalassa (ravintola Sea Horse) koko ilta!

• Anonyymi

... ja sitten heräsit äidin huutoon, kun huoneesi on taas kuin sikolätti?

• Anonyymi

Juu varmaan onnistuu jos on ulkoistanut kaikki hommat ja pelkästään valvonta itsellä.
      Vai meinaatko että itse kiinteistö pysyy kunnossa itsekseen?
      Mites paskat yms, ja siivous, rehun tilaukset, eläinlääkärin tilaamiset, sikojen lääkitseminen ja hoito yms.

Vai ajatteletko ettei ne kuulu siihen sikalan pyörittämiseen?

Samalla logiikalla voisi laskea tavallisen duunarin ajankäytön, istuu työpisteelle ja sitten lähtee työpisteeltä, menee päivässä n, 15 min.

• Anonyymi

Olen vaan niin tehokas, että minulla homma hoituu todella nopeasti. Ei lannan kolaamiseen mene juurikaan mitään aikaa.

• Anonyymi

Ei sieltä saa edes sitä puolen tunnin palkkaa.Teurastamon ja pankin orjana.

• Anonyymi

No sieltä ehtii hyvin sitten oikeisiinkin töihin.

• Anonyymi

Olenkin niissä oikeissa töissä sikalan lisäksi.

• Anonyymi

Riippuu varmaan sikalan koosta. Kotona oli lapsuudessani 10 sikaa, mutta kyllä niitäkin kauemmin hoidettiin päivässä. Idissa sikalassa voi olla paljon automatiikkaa, mutta kyllä sielläkin myös ihmiskättä ja havainnoivia silmiä tarvitaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      25
      3148
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      793
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      760
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      710
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      607
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      549
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      540
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      529
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      521
    Aihe