Minulle tuottaa ongelmia päästä avatulta sivulta pois!
Miten se tapahtuu?
Olen vetänyt sormella kulmiin ja sivuttain, mutta mitään ei tapahdu
Entinen N 8 oli nuoli aina Vasemmassa alakulmassa vaikka ei näkynytkään
Miten on G 21 ?
Nokian chat englanniksi joten ei auta minua
Nokia G 21
4
59
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulla on puhelimessasi käytössä eleillä siirtyminen, niin lyhyt pyyhkäisy näytön jommalta kummalta sivulta palauttaa edelliseen sivuun. Jos taas käytät kolmea näytön alareunassa olevaa painiketta, niin homma hoituu vasemmalle osoittavaa nuolta näpäyttämällä.
- Anonyymi
Tuolta voi lukea lisää kosketusnäytön käytöstä:
https://www.nokia.com/phones/fi_fi/support/nokia-x10-user-guide/use-the-touch-screen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta voi lukea lisää kosketusnäytön käytöstä:
https://www.nokia.com/phones/fi_fi/support/nokia-x10-user-guide/use-the-touch-screenPuhelin on aivan uusi - ei pitäisi olla vikoja
Kaikkia noita sormen vetoja jne. olin tehnyt ennen kuin tänne kirjoitin.
Nyt olen entistä enemmän tehnyt sormen vetoja ja mitään ei tapahdu.
Välillä näyttöön ylhäällä vasemmalla tai oikealla tulee pieni musta nuoli, jolloin juuri siltä sivulta voi poistua.
Ainut mikä toimii, on uudeleen käynnistys - sillä pääsee aloitussivulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelin on aivan uusi - ei pitäisi olla vikoja
Kaikkia noita sormen vetoja jne. olin tehnyt ennen kuin tänne kirjoitin.
Nyt olen entistä enemmän tehnyt sormen vetoja ja mitään ei tapahdu.
Välillä näyttöön ylhäällä vasemmalla tai oikealla tulee pieni musta nuoli, jolloin juuri siltä sivulta voi poistua.
Ainut mikä toimii, on uudeleen käynnistys - sillä pääsee aloitussivulleLiiku näppäimillä
Voit siirtyä käyttämään ohjausnäppäimiä napauttamalla Asetukset > Järjestelmä > Eleet > Liikkuminen järjestelmässä > Liikkuminen kolmella painikkeella.
Puhelin oli itse päättänyt miten toimii.
Nyt menin asetuksiin j a otin käyttöön 3 kytkimen siirtymisen ja sen jälkeen nuoli ilmestyi alalaitaan kuten kuuluisi olla heti tehdasasetuksissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995