Koiria syntyy

Anonyymi-ap

Koiria syntyy Suomessa enemmän kuin ihmistä . Mitä siihen sanotte?

14

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa. Koirat ovat ihania. Ihmiset pelkkiä keskenään kilpailijoita ja pettureita, toisin kuin uskolliset ystävät. Ymmärrän kehityksen hyvin. Ihmisiä on liikaa ennestään joten ei haittaa muutos.

    • Anonyymi

      Kaupungeissa tämä näkyy koiranpaskan määrässä. Olen edellisen kanssa samaa mieltä. Koiran omistajat eli ihmiset ovat aivan sikoja. Toivoisin koiranomistajien kuolevan sukupuuttoon.

      • Anonyymi

        Olet sairas jos tuollaista toivot. Mene hoitoon. Sinä olet todistamassa syytä miksi enemmän koiria kuin lapsia halutaan, aina seassa kehittyy kaltaisiasi sairaita yksilöitä ja ihmistä kun ei voi ja saa lopettaa, niin kuin tehdään "mielisairaalle" koiralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sairas jos tuollaista toivot. Mene hoitoon. Sinä olet todistamassa syytä miksi enemmän koiria kuin lapsia halutaan, aina seassa kehittyy kaltaisiasi sairaita yksilöitä ja ihmistä kun ei voi ja saa lopettaa, niin kuin tehdään "mielisairaalle" koiralle.

        En minä ole toivomassa ihmisten kuolemaa tai lopettamista. En edes koirille toivo pahaa. Kaupungeissa koiria ei tarvita.


    • Anonyymi

      Niinpä. Taas on saanut talven katsella keltaista lunta ja mustamakkarapötköjä kadulla ja aurinko on kivasti alkanut lämmittää, haju leijailee jo tehokkaasti nenään kun ne jätökset alkavat sulaa.
      Koiria on todella aivan hirveästi. Vedotaan yksinäisyyteen, mutta ei kait se ole ihme että on yksinäinen kun vierellä on haiseva otus, joka hyppii ihmisten päälle ja ruikkii mihin sattuu. Minä olen torjunut tuollaiset typerät ja itsekkään ystäväksi pyrkijät. Eläimen vankina pitäminen on sitä paitsi törkeää itsekkyyttä.
      Viimepäivinä olen miettinyt eikö koiran omistajat ymmärrä että vain noin 20 prosentilla on kaikki nuo 2 miljoonaa koiraa ja loput 80 prossaa ei todellakaan halua niitä lähelleen. Ja suurin osa omistajista on naisia, jotka haukkuvat miehiä sijoiksi.
      Mitä muuten koiranomistaja haluaa sanoa kun se kertoo jollekin terveisiä koiraltaan? Minusta se on törkeä loukkaus, koirahan ei tee muuta kuin ruikkii ympäriinsä ja räksyttää, tulkitsen siis terveiset niin, että tämä koiranomistaja haluaa sanoa minulle "painu helvettiin" tai "haista p..ka.
      Sama koskee esim. mainostajia, jos minulle tulee mainos jossa on koira (ja vielä irrallaan kuten yleensä) tulkitsen sen niin, että mainostaja haluaa sanoa: älä kuule ikinä ilmesty liikkeeseeni tai osta tuotattani tms.

    • Anonyymi

      Koirat ovat onneksi lyhytikäisempiä kuin ihmiset. Moni koiranomistaja hoitaa koiriaan huonosti, joten menehtyvät ressukat liian aikaisin, vaikka hyvällä hoidolla voisivat elää 13-16 vuotta.

    • Anonyymi

      Ei tähän paskavaltioon kannata pentuja tehdä.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa.


    • Anonyymi

      En tiedä.

      Tajusin nyt että oon aina pelännyt koiria😭

      Lasteni takia olen esittänyt reipasta

      Etten tartuttaisi pelkoani.

      Silti joutunut aina esin ratsastustalleilla kiusatuksi.

      Ulkona vapaana olevat koirat eivät päästä minua talliin sisään.

      Talleilla, ratsastus siis, kaikki pitää vapaana koiria yleisesti. Ainakin niissä missä itse käynyt.

      Vasta nyt pystyn myöntää että pelkään niitä.

      Net puree ja haukkuu ja pomottaa, ei päästä minua esim liikkumaan. 😭

      • Anonyymi

        Nauttiiko koiranomistajat siitä kun niitten koirat pomottaa, oli se meteliä pitämällä tai pelotttelemalla ihmisiä.

        En usko että voi yleistää, mutta hevosihmisten keskuudessa ehkä jonnin verran. Ikävää myöntää, mutta kai nyt joku olisi joskus pitänyt eläimensä kurissa, ei voi olla että kukaan ei olisi nähnyt tai kiknnnittänyt elöimeensä mitään huomiota tai tiennyt elöimensä pomottelutaipumuksesta. Että kukaan ei. Useampi kuin yksi koirallinen kyseessä.


    • Anonyymi

      Hevosetkin, tai osa, pelkää koiria. Silti lähes kaikilla hevosihmisillä on koiria.

      Ihmettelen tätä.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä syy laittaa rakit verolle ja iso vero pitää tullakin.

    • Anonyymi

      Ymmärrettävää.

    • Anonyymi

      Sitten niitä vasta syntyisikin jos pystyisivät lisääntymään emäntiensä kanssa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe