Olin kävelyllä KarhunLähteellä Kunnes henkilö pysäytti minut ja sanoi Oletko sinä kuullut Äänekoskelle tulevasta yliopistosta? Minä vastasin kysymykseen hämmentyneenä kommunikoida ihmis-olennon kanssa että mistä sinä puhut? Hän vastasi unkarin kielellä jotta metsästyskoirakin kuulisi katalysaattorin rasshduksen kampiakselissa. Näin tohtorina Huone-Kasvi puhdistaa ilmanraikastin. Joten päätinpä mennä Äänekosken yli-Opistoa katsomaan kullemma zazouna puukirkko. Kasvatustiede tietokirjallisuus kirjat ja lehdet kirjat ja novellit ja tarinat ovat parhaita liikkeitä!
Pahamielisiä henkilöitä!
Anonyymi-ap
8
170
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän helvetistä sinä nyt oikein puhut
- Anonyymi
Itsekin insinöörinä ja keksijänä törmännyt pahamielisiin yrittävät saada syömään pillerlöitä pyörämoottiria pitävät hullun keksimään kun jättää pois pillerlöiset pois päältä paljon parempaa miettiä varokaa pahamielisiä vakoilevat ajatuksia anteneilla ja kojeilla
- Anonyymi
Otteita skitsofreenikon päiväkirjasta jep jep
- Anonyymi
Kannattaa ottaa lääkkeet ajallaan.
- Anonyymi
Varsinkin sinun tuulitunneli hörhö
- Anonyymi
Äidin laatikolla taas käyty
- Anonyymi
Millä äiti laatikolla Muka Käynyt minä?
- Anonyymi
Sun äitis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996