Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Otetun videon jatkaminen myöhemmin?

Anonyymi-ap

Koetin löytää keinoa, jolla jo otettuuun videoon, sen jatkeeksi voisi jatkaa uuttaa videointia, tyyliin videon kesto vaikkapa 2 minuuttia ja sitten myöhemmin jatkaa tuosta eteenpäin uudella otoksella.

Nyt samasta aiheesta joutuu tekemään aina uusia videoita / clippejä. Olisi kätevää jos lyhyehköitä videoita voisi halutessaan jatkaa.

Nokia 2.3

9

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan niitä videoita jälkikäteen jollain hyvällä videoeditori-sovelluksella muokata ja yhdistellä toisiinsa mielin määrin.

      • Anonyymi

        No, nyt ei ole kyse jälkikäteen kikkailusta ja yhdistelystä, vaan kaipasin ominaisuuttaa jolla olemassa olevaa videota voisi jatkaa, aivan kuta C-kasetin nauhoitusta aikanaan.


    • Anonyymi

      En ole ollut erityisemmin älypuhelin-fani, enkä niiden kanssa seurustele pakkoa enempää, joten tänään kokeilin ensikertaa tuolla luurilla kokeeksi videointia.

      Mikä on se videoinnin punaisen kuutio-sammutuksen ja sen vieressä olevan III-paussin jälkeen oleva kaksi sisäkkästä rinkulaa sisältävä namiska? Kun sitä klikkaa, niin se muuttuu punaiseksi, mitä se stoppaa?

    • Anonyymi

      Voiko ja miten äänittää pelkkää ääntä ilman videon käyttöä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi. Play-kaupasta löytyy äänitallentaja-sovelluksia pilvin pimein, ellei puhelimessasi jo ole sellaista esiasennettuna.

        https://play.google.com/store/search?q=audio recorder no ads&c=apps&hl=fi&gl=US

        Ok. Itse puhelimen sovelluksista en löydä audio recorderiin viittaavaa ja olen huomattavan "parano" ladatakseni applikaatioita, kun niiden yksityisyydestä ja tietoturvasta on vaikeaa varmistua. Tavan takaa on uutisia miinoitetista ohjelmista, joita Google Playssä on tajolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Itse puhelimen sovelluksista en löydä audio recorderiin viittaavaa ja olen huomattavan "parano" ladatakseni applikaatioita, kun niiden yksityisyydestä ja tietoturvasta on vaikeaa varmistua. Tavan takaa on uutisia miinoitetista ohjelmista, joita Google Playssä on tajolla.

        Sanoisin että Googlen "Tallentaja", Samsung Electroncsin "Samsung Voice Recorder" ja Simple Mobile Toolsin "Yksinkertainen ääninauhuri" ovat perusvarmoja ja turvallisia valintoja. Se, sopiiko sovellus omalle laitteellesi, lukee kohdassa "Tietoa sovelluksesta" Play-kaupassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että Googlen "Tallentaja", Samsung Electroncsin "Samsung Voice Recorder" ja Simple Mobile Toolsin "Yksinkertainen ääninauhuri" ovat perusvarmoja ja turvallisia valintoja. Se, sopiiko sovellus omalle laitteellesi, lukee kohdassa "Tietoa sovelluksesta" Play-kaupassa.

        Olen melko varovainen myös noiden ei-kiinalaistenkin valimistajien ohjelmien suhteen, jossa nykymno antaa aihetta paranoon.

        "MOT löysi Suomessa myytävistä Android-puhelimista muun muassa verkkokauppojen ohjelmia ja tietoa keräävän yhteystietopalvelun. Asiantuntijoiden mukaan esiasennetut ohjelmat voivat vaarantaa käyttäjän turvallisuuden."

        "Puhelimessasi onkin jo valmiiksi Facebook. Ja näköjään muitakin ylimääräisiä ohjelmia. Nämä ohjelmat ovat valmiina yhdistämään sinut ulkomaisiin verkkokauppoihin ja yhteystietopalveluihin."

        "Nämä eivät ole ihan tavallisia sovelluksia. Ne tulevat puhelimesi käyttöjärjestelmän mukana, etkä voi poistaa niitä normaalisti. Kaikkia et edes näe."

        - https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/10/29/mot-testasi-uuden-android-puhelimen-mukana-voi-tulla-piilotettu-ohjelma-jolla

        Yllä olevan vuoksi hommasi ensimmäiseksi Androidiksi tuon Nokia-brändisen jossa on ns. puhdas versio, eikä liiemmin ylimääräistä tauhkaa.

        Nokia-bändin valmistaja saisi tuottaa joitakin keskeisiä ohjelmia itse ja laittaa ladattavaksi niitä käyttäville, mutta tokihan se vaatii resur$$eja.

        Tuossa Nokia 2.3:ssa ei ole QR-koodin lukijaa, jollaista en turvallisuussyistä ole Playsta ladannut kun on niin vaikea tietää mita raudalleen lopulta saa.

        Saas nähdä mitä mahdollisia muutoksia tuo ainakin osittainen Eurooppaan siirtyminen tuo tullessaan.

        "Tiedotteessaan HMD Global kertoo Euroopan unionin tuotantoa ja testausta koskevien tiukkojen ehtojen mukaisesti HMD Globalin tarjoavan asiakkaille korkeatasoisen tietoturvatakuun räätälöityjen ohjelmistojen ja suojausominaisuuksien avulla, yhteistyössä useiden IT-tietoturvakumppaneiden kanssa."

        - https://mobiili.fi/2023/02/25/nokia-puhelimet-valmistus-eurooppa/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe