Tietääkö kukaan, miten voisi internetistä / yleensä mistä vaan löytää lentoyhtiöitä, jotka matkustavat Hesasta Mallorcalle?
Kyseessä olisi kesäkuun loppu, esim.
Muukin ajankohta kesän aikana sopii.
En haluaisi maksaa esim. Aurinkomatkojen viikon hotelli pakettia jotka näyttää olevan 700 e tienoilla.
Siis vain lennoista olisi nyt alustavasti kyse ja Palma de Mallorcaan!
lennot Mallorcalle
7
700
Vastaukset
- Jubert
Katso onko Tjäreborgilla tai aurinkomatkoilla pelkkiä lentoja vielä vapaana kesälle....
- Jonna
Itse olin hetki sitten samassa tilanteessa ku majoitus oli paikan päällä jo järjestettynä mut karu totuus on että hotellimatkat on suunnilleen samoissa hinnoissa ku pelkät lennot!! Kaikista kalleimmat lennot o suoraa finnairilta just katoin et esim kesäkuun 20pv maksoi yli 500e pelkät lennot/hlö!! Kannattaa soitella matkatoimistoihin suoraa ja kysellä pelkkiä lentopaikkoja..me satuttiin saamaan tjäreborgin kautta 350e lennot mallorcalle viikoksi elokuun lopussa! Tuota halvemmalla tuskin saakaa..ainoa jos äkkilähdöissä sattuu oleen mut harvoin on pelkkiä lentoja! Voisi sanoa et äkkilähdöt pyörii samois hinnois ku pelkät lennot!! Mulle sanottii matkatoimistosta et joka lennolle o yleensä varattu muutamia paikkoja pelkkie lentojen tilaajille et eiku matkatoimistoihi soittelemaan!
aurinkomatkat ja tjäreborg lentää ainakin ja finnmatkat myös yms...moni muuki- Jii
Sain syyslomalle Finnairin suorat lennot Mallorcalle hintaan 338€/hlö. eli 16.10-23.10. Aurinkomatkojen samat pelkät lennot maksoivat vissiin 380€.
- ässä
Jii kirjoitti:
Sain syyslomalle Finnairin suorat lennot Mallorcalle hintaan 338€/hlö. eli 16.10-23.10. Aurinkomatkojen samat pelkät lennot maksoivat vissiin 380€.
Itse lensin kyseiseen paikkaan 3.5. Germanwingsillä eli halpalentoyhtiöllä: ensin Bonniin, parin tunnin odotus ja sieltä Palmaan yhteensä noin 130 euroa. Tämä siis yhteen suuntaan.
- Kake
ässä kirjoitti:
Itse lensin kyseiseen paikkaan 3.5. Germanwingsillä eli halpalentoyhtiöllä: ensin Bonniin, parin tunnin odotus ja sieltä Palmaan yhteensä noin 130 euroa. Tämä siis yhteen suuntaan.
Easyjetillä pääsee tarkalleen 91 eurolla palmaan.
Odottelua tulee jonkun verran. Tallinnaan pääsee 20 eurolla josta berliiniin pääsee easyjetillä 27 eurolla. Berliinissä saa odotella jonkun verran, mutta lento sieltä palmaan maksaa 44 e.
- Kake
Lufthansalta maksaa helsingistä suora lento palmaan 394 egee (siis menopaluu). Ja toi hinta on vaan yhen ihmisen, mutta aika halpa..
- sini
kyttäsin äkkilähdön Tjäreborgilta Mallorcalle: 2 vk maksoi 360 e vakuutuksineen, elokuun lopulla. Pelkät lennot ovat aikas kalliita, ota halpa paketti, käytä viikko hotellissa, jätä paluulento käyttämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883