Lapsen näpytys

Anonyymi-ap

Mitä tehdä kun lapsi näpyttää päivät pitkät? Kuuluu näpy näpy huoneesta vaan.

13

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna sille näpy varoitus siitä hyvästä.

• Anonyymi

Olen varoittanut näpytyksen vaaroista useamman kerran mutta ei tunnut menevän oppi päähän.

• Anonyymi

Näpyttää mitä? Mitä se tuollainen tarkoittaa?

• Anonyymi

Näpyttää tietokoneella näppäimistöä. Hirveä näpy kuuluu. Mitähän se siellä koneella edes tekee.

• Anonyymi

näpyttelen tässä

• Anonyymi

Miten saada näpylle stoppi.

• Anonyymi

minua ei haittaa kun lapset näpyttää kun onhan ne aina sitä tehnyt että ei minua haittaa kyllä ollenkaan tuommoset hommat että omatkin lapset näpytti aikoinaan ja itsekin näpytin kun olin lapsi että minun puolesta ei kyllä haittaa ollenkaan kun on tuota aina tehty kuitenkin ja lastenlapsetkin on tuota tehnyt ja omat lapset ja sitten itse lapsena näpytin että ihan kivaa vaan kun näpytystä kotona kuuluu

• Anonyymi

Niin no. Ehkäpä näpy onkin osa ihmisen kasvutarinaa. Kenties annan lapseni näpyttää hartaasti?

• Anonyymi

Tässä mainio esimerkki näpyttelystä! Samaa mustaa valkoisella kuin opettaja huolissaan puhui tänään.
        Tietokoneiden näpyttely on saanut aikaan sen, että ei enää osata kirjoittaa. Ei edes omaa nimeä oikein!
        Ei osata käyttää isoa alkukirjainta, vaan nimi kirjoitetaan pienillä kuin e-postissa. Ei osata käyttää edes pistettä ja alkaa seuraavaa virkettä isolla kirjaimella. Mahtaa olla vaikeaa englannin kirjoitus, kun siellä on mahtavasti isolla kirjaimella alettavaa!
        Sanat korjautuu koneella automaattisesti tai annetaan vaihtoehto.
        Sanajärjestys tulee erilaiseksi koneella ja kynällä kirjoittaessa.
        Miten tällaiset henkilöt kykenevät pääsemään korkeampiin kouluihin?

Puheessa useampi henkilö painotti, että sekä kynällä, että koneella kirjoitus on tärkeää. Käsin kirjoitus aktivoi aivoja eri tavalla.
        Samoin lukeminen ääneen on tärkeää.
        Toisaalta ADHD:lä siunattuja ja vastaavilla kirjaimilla on etua tietokoneesta, koska heidän tulee saada lukea, nähdä ja kuulla samaan aikaan ja tekstin saa suurennettua helposti seurattavaksi.

Joten kyllä perillisiä tulisi saada kirjoittamaan paperille näpyttelyn lisäksi.

• Anonyymi

Minä yritin ja yritän paastota näpytyksestä, kun olisi tärkeämpää tehtävää. Mutta kun näpytys avaa ihmeikkunan uusiin maailmoihin!
      Näpyttämällä löytää koko ajan uutta kiinnostavaa, joka johtaa edelleen uusiin vinkkeleihin ja miten tässä yhteiskunnassa edes pärjää ilman näpytystä? Näpyttely on välttämätöntä joka päivä
      Miten sinä selvität kaikki asiat näpyttelemättä?

• Anonyymi

Kenties puhut asiaa. Yritin äsken suorittaa askareita näpyttelemättä enkä onnistunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8397
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3259
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2420
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1940
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      349
      1638
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1392
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1181
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1010
    Aihe