Lapsen näpytys

Anonyymi-ap

Mitä tehdä kun lapsi näpyttää päivät pitkät? Kuuluu näpy näpy huoneesta vaan.

13

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna sille näpy varoitus siitä hyvästä.

      • Anonyymi

        Olen varoittanut näpytyksen vaaroista useamman kerran mutta ei tunnut menevän oppi päähän.


    • Anonyymi

      Näpyttää mitä? Mitä se tuollainen tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Näpyttää tietokoneella näppäimistöä. Hirveä näpy kuuluu. Mitähän se siellä koneella edes tekee.


    • Anonyymi

      näpyttelen tässä

    • Anonyymi

      Miten saada näpylle stoppi.

    • Anonyymi

      minua ei haittaa kun lapset näpyttää kun onhan ne aina sitä tehnyt että ei minua haittaa kyllä ollenkaan tuommoset hommat että omatkin lapset näpytti aikoinaan ja itsekin näpytin kun olin lapsi että minun puolesta ei kyllä haittaa ollenkaan kun on tuota aina tehty kuitenkin ja lastenlapsetkin on tuota tehnyt ja omat lapset ja sitten itse lapsena näpytin että ihan kivaa vaan kun näpytystä kotona kuuluu

      • Anonyymi

        Niin no. Ehkäpä näpy onkin osa ihmisen kasvutarinaa. Kenties annan lapseni näpyttää hartaasti?


      • Anonyymi

        Tässä mainio esimerkki näpyttelystä! Samaa mustaa valkoisella kuin opettaja huolissaan puhui tänään.
        Tietokoneiden näpyttely on saanut aikaan sen, että ei enää osata kirjoittaa. Ei edes omaa nimeä oikein!
        Ei osata käyttää isoa alkukirjainta, vaan nimi kirjoitetaan pienillä kuin e-postissa. Ei osata käyttää edes pistettä ja alkaa seuraavaa virkettä isolla kirjaimella. Mahtaa olla vaikeaa englannin kirjoitus, kun siellä on mahtavasti isolla kirjaimella alettavaa!
        Sanat korjautuu koneella automaattisesti tai annetaan vaihtoehto.
        Sanajärjestys tulee erilaiseksi koneella ja kynällä kirjoittaessa.
        Miten tällaiset henkilöt kykenevät pääsemään korkeampiin kouluihin?

        Puheessa useampi henkilö painotti, että sekä kynällä, että koneella kirjoitus on tärkeää. Käsin kirjoitus aktivoi aivoja eri tavalla.
        Samoin lukeminen ääneen on tärkeää.
        Toisaalta ADHD:lä siunattuja ja vastaavilla kirjaimilla on etua tietokoneesta, koska heidän tulee saada lukea, nähdä ja kuulla samaan aikaan ja tekstin saa suurennettua helposti seurattavaksi.

        Joten kyllä perillisiä tulisi saada kirjoittamaan paperille näpyttelyn lisäksi.


    • Anonyymi

      Minä yritin ja yritän paastota näpytyksestä, kun olisi tärkeämpää tehtävää. Mutta kun näpytys avaa ihmeikkunan uusiin maailmoihin!
      Näpyttämällä löytää koko ajan uutta kiinnostavaa, joka johtaa edelleen uusiin vinkkeleihin ja miten tässä yhteiskunnassa edes pärjää ilman näpytystä? Näpyttely on välttämätöntä joka päivä
      Miten sinä selvität kaikki asiat näpyttelemättä?

      • Anonyymi

        Kenties puhut asiaa. Yritin äsken suorittaa askareita näpyttelemättä enkä onnistunut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe