Menin ulos katsomaan josko vanha koira olisi jo tulossa sisälle. Hän ei kuule eikä näe enää kunnolla. Mie en nähny häntä kun avasin ovea. En mitenkään voimakkaasti tyrmännyt ovea auki. Oven nurkka osui koiraan ja hän vähän vingahti. Säikähdyksestä varmaan, mutta voiko tuosta pienestä töytäisystä tulla jotain vakavampaa?
Tönäisin ovella koiraa
7
112
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraa koiran tilannetta. Jos se rupeaa asustelemaan jotain kohtaa, niin viet vaikka eläinlääkäriin, jos tätä jatkuu muutaman päivän. Mutta jos et tykänny sitä ovea kovasti, niin en usko, että mitään tulee. Kyllähän ihminenkin aristelee pottuvarvastaan, kun iskee sen täysillä tuolin jalkaan, useammin siinäkään ei mitään tapahdu. Riippuu minkälaisen tällin sai. :)
- Anonyymi
*Tyrkännyt*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*Tyrkännyt*
Hitsi kun tuli kirjoitusvirheitä. *aristelemaan*.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi kun tuli kirjoitusvirheitä. *aristelemaan*.
Kiitos. Taisin vaan säikähtää enemmän kuin koira. Hyppii ja pomppii kuin ennenkin eikä syliin nostettaessa vingahda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Taisin vaan säikähtää enemmän kuin koira. Hyppii ja pomppii kuin ennenkin eikä syliin nostettaessa vingahda.
Onpa hyvä ettei käynyt pahemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että helpotti! :)
Niinhän sitä monesti säikähtää. Mutta eihän se haittaa. Ja tosi hyvä juttu, että kaikki on taas hyvin. :)
_vastaaja_ - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177617233
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672