Ei näköjään haluta enää turisteja saati asukkaitakaan vanhaan Porvooseen, kun parkkipaikat ovat ihan perseestä!
Parkkipaikat vanhassa Porvoossa
10
240
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhan Porvoon asukkailla pitäisi olla ilmainen pysäköinti, kun pitävät talot kunnissa turistien töllistelyä varten!
- Anonyymi
Kyllä! Kaupungin luulisi jotenkin tukevan vanhan Porvoon asukkaita, kun juuri vanhan Porvoon takia ihmiset tulevat Porvooseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Kaupungin luulisi jotenkin tukevan vanhan Porvoon asukkaita, kun juuri vanhan Porvoon takia ihmiset tulevat Porvooseen!
Taitaa johto luulla, että tyhjän torin takia turistit tulevat Porvooseen! Mistä noille oikein maksetaan palkkaa?
Vanha Porvoo on ainoa vetovoima! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa johto luulla, että tyhjän torin takia turistit tulevat Porvooseen! Mistä noille oikein maksetaan palkkaa?
Vanha Porvoo on ainoa vetovoima!Minä en ainakaan hyysää turisteja, kun kerran kaupunki ei mitenkään tue vanhan kaupungin asukkaita vaan tekee autonpidosta ja vanhassa Porvoossa asumisen aina vaan vaikeammaksi, kun ei ole parkkipaikkoja autoille!
Sanon kaikille turisteille, että ei tänne kannata tulla! 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan hyysää turisteja, kun kerran kaupunki ei mitenkään tue vanhan kaupungin asukkaita vaan tekee autonpidosta ja vanhassa Porvoossa asumisen aina vaan vaikeammaksi, kun ei ole parkkipaikkoja autoille!
Sanon kaikille turisteille, että ei tänne kannata tulla! 🤣Vihervasemmisto tuhoa Porvoon kuten on tuhonnut Helsingin jo!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17761886h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Työväenliikkeen hajottajat perustivat oman ryhmän hyvinvointialueen valtuustossa. Pettivät ryhmätoverinsa ja äänestäjänsä. Demariryhmä menetti kolme valtuutettua 10 valtuutetustaan. Sooloilijat menköön omalla ryhmällään kunnallisvaaleihin. Nih! A. Karlsson, M. Korpi, M. Pietikäinen. Kyse on teistä.
- Anonyymi
Miten tämä liittyy vanhan Porvoon parkkipaikoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy vanhan Porvoon parkkipaikoihin?
Olisko, kun joku mainitsi vihervasemmiston? Tai joku muu syy
- Anonyymi
Tuo Sipoolainen Pietikäinen on minulle tuntematon suuruus. A. Karlssonin paras avu on isot tissit ja tuo M. Korpi on jo vahastaan varsin tunnettu varsin monesta epäilyttävästä ja erikoisesta uransa aikaisesta toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356