Köyhät saavat jäitä talvella, rikkaat kesällä.
Fortumin toimitusjohtajalla on kiinteä kuukausipalkka 125000 euroa kuukaudessa ja sen päälle vielä auto ja puhelinetuudet.
Vielä kun siihen lisää bonukset ja muut etuudet, niin sähkönhinta ei paljoa kirpaise.
Mahtaa naurattaa aina herättyään, kun vilkaisee pankkitiliään ja huokaisee, että "saatana! taas on maitolitran hinta noussut 3 sentillä. Mitenkähän toiset pärjäävät, kun meilläkin tekee tiukkaa?"
Pitäisikö tässä nyt itkeä vai nauraa?
Köyhyys on suhteellista
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjästä minäkin aloitin.
Nyt on jo 5 miljoonaa velkaa.
Olen itse raivannut tieni pohjalle!- Anonyymi
Väärin. Tyjästähän minäkin aloitin,nyt on miljoonan talo ja 5 miljoonaa velkaa.
- Anonyymi
Yritysten johtajien ja hallitusten jäsenten palkat ja palkkot ovat järjettömiä. Ensin saavat vuositulon ja sen jälkeen kokouspalkkion. On tosiaan bonukset päälle, puhutaan sadoista tuhansista toimitusjohtajalle, josta osan saa rahana, osan yhtiön osakkeina.
Jos yritys tienaisi kaiken itse niin ei kauhistelisi tai ehkä sittenkin kun jokaisessa firmassa on varmasti niin liian pienipalkkaisia. Mutta yritykset saavat valtionapua ja silloin on väärin maksella noita hirveitä rahoja, joita kukaan ei elääkseen tarvitse. - Anonyymi
suomi on idioottien maa
johtajille maksetaan miljoonia ja ne jotka oikeesti töitä tekee
elää köyhyydessä ja kurjuudessa,
suomen palkkapolitiikassa ei ole järjen hiventäkää,
totisesti vituttaa tommonen suuri tyhmyys, - Anonyymi
Fortumin tulos TORSTAINA
en omista tällä hetkellä
Uniperin pölyt putoavat silloin
Venäjä jää vaivai maan
SÄHKÖMARKKINA ON LASKENUT VOIMALLA eli F voitot
samalla valtion ottama vero pienenee
Hintojen heiluminen iso
Fortumin tulosnäkymät heilluvat
heiluntaa kasvattaa Olkiluoto 3, jos laitos valmistuu
jakaako osinkoa? - Anonyymi
Älkää nyt jauhatko noista palkoista
mutta miettikää miten itse saatte jos hyppäätte mukaan
Ei ole suomalaisten etu että sosdemit panevat yliveroja jolloin kaikki
omistukset siirtyvät ulkomaalaisille
kuten
Caruna jonka omistavat pääosin kanadalaiset ja australialaiset eläkeyhtiöt
voisi olla suomalaiset jne - Anonyymi
Työeläkellä täällä eletään.Naisen työeläke aina pienempi kuin miehen.Kun ei perintörahoja ,ei miestä, ei leskeneläke.Opinut halitsee vuokralaisena rahan käytön,ilman sosiali tukia eletään ja aina eletty. Työt on aloitettu kansakolun jälkeen kun jäin orvoksi 11v.ei olut elättäjä.Koskaa kun ei ole ollut suuria rahoja,niistä ei koskaan haaveilutkaan.Etuni on en juo,en tupakoi.Ilmasta voi paljon harrastaa .Käydä senjoritalon liikunassa. 2 jalkaa on millä kävellä.Sekin ilmasta. Kuin hiihtäminen ,luistelu ja niitä voi yksinkin tehdä.Jopa Nauttia niistä kuten minä yksin.. Kuin kesällä pyöräillä,sitäkin voi yksin tehdä.Itä-Helsingistä löytyy merta meren rantoja paljon, kuin metsää,Mitä tässä on olessa köyhänä,Kun perustrpeet kuitenkin on ,ne riitää.Vaikka ei ole etelän matkoja,ei kesä -mökkiä.Kaikki ok silti. Nainen 70v.
- Anonyymi
Niinpä, huomaatteko että kaikki puolueet vatvovat nipistetäänkö terveydenhuollosta, maahanmuutosta, Ukrainan auttamisesta vai lisätäänkö veroa.
Kukaan ei ehdota että vähennettäisiin liian isoja palkkoja, palkkiota ja etuuksia. Eduskunnan menoja voisi vähentää, turhat taksilla ajelut pois ja julkiset kulkunevot käyttöön. halvimman mukaan kuten valtiolla sanotaan. Turhat tarjoilut pois, heidän palkallaan voi käydä eduskunnan ruokalassa syömässä.
Ja vielä. Kansanedustajan pitää itse perehtyä asiaansa. Ei kuulu avustajia, hekin kallispalkkaisia, jokaiselle edustajalle. Turhien palkallistan määrä pitää poistaa kokonaan. Miten saisi tämän asian vatvottavaksi hallitukselle ja kansanedustajille.- Anonyymi
Tämä on sitä ovelaa suomalaista korruptiota, josta ei aina uskalleta puhua.
- Anonyymi
Kukaan ei ehdota että vähennettäisiin liian isoja palkkoja, palkkiota ja etuuksia
no hyvä
tehdään sitten niin että katsotaan sako tuloja pskanpuheista (liandersson)
vai onko hankkinut taidot tiedot itse olematta poliittinen tai muu urpilainen tai broileri
niitä verotetaan kovalla kädellä yleensä 70 prosenttia
kuten halonen sen ukko joka valittiin professoriksi vaikka koeluentokin hylättiin
sen tytär joka lorviialeksanteriinstituutissa valtion rahoilla
tästä aloitetaan huomenna
katsotaan mitä seuraa- Anonyymi
uskoisin että tuosta pesästä saataisiin yli 200 000 veroa halonen sen ukko ja sen tytär
tasavallan pres eläke haloselle on PUHTAANA KÄTEEN NOIN 7000 KUUSSA SE HETI ULOSHAKUUN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uskoisin että tuosta pesästä saataisiin yli 200 000 veroa halonen sen ukko ja sen tytär
tasavallan pres eläke haloselle on PUHTAANA KÄTEEN NOIN 7000 KUUSSA SE HETI ULOSHAKUUNÄLÄ MÖLISE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ÄLÄ MÖLISE!
Korruptiopelle Pirkkalan kommunistimonistetta levittänyt Pena ja eläkkeitäkahminut Tarja ja tytär, kaikki valtion elättejä
- Anonyymi
tuo päivittely on tietty ihan turhaa
mutta
siinä kumpuaa se ajatus
että porukka joka ei itse saa mitään kasaan
toivoisi että demari varastaisi veroina porukalle ansaitsematonta
rahaa
sellaisilta jotka osaavat
jotain vähän VENÄJÄN MALLIIN JOSSA EI OLLUT VEROJA EIKÄ VEROILMOITUKSIA EIKÄ TULOJA NEUVOSTOLIITO AIKANA
ja kova musta pörssi jolla hotellisiivooja ansaitsi enemmän kuin professori
koska pääsi tekemään mustaa magiaa turistien kanssa - Anonyymi
Helenius tulos parantunut lähes 400 %:lla.
Ihmekös tuo. Kiskurit oy:n hallituksessa.
Beng- Anonyymi
Ei mikään Helenius vaan Helen Oy.
Beng
Jos kaveri perustaa firman ja alkaa tienaa sillä miljoonia vuodessa, niin mitä muille kuuluu sitä paitsi verottaja kiittää.
Yksityiset firmat ei ole kenellekkään tilivelvollisia.- Anonyymi
Yritysjohtajien palkat maksaa yritys. Yritys saa maksaa sellaista palkkaa
kuin sen omistajat haluavat ja päättävät.
Jos sinulla olisi yritys päättäisit palkastasi ja sen työntekijöitten palkoista.
Jos maksaisit itsellesi vähemmän palkkaa ei se valtiota rikastuta.
Päinvastoin, valtio saa vähemmän veroja palkastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699