Köyhyys on suhteellista

Anonyymi-ap

Köyhät saavat jäitä talvella, rikkaat kesällä.
Fortumin toimitusjohtajalla on kiinteä kuukausipalkka 125000 euroa kuukaudessa ja sen päälle vielä auto ja puhelinetuudet.
Vielä kun siihen lisää bonukset ja muut etuudet, niin sähkönhinta ei paljoa kirpaise.

Mahtaa naurattaa aina herättyään, kun vilkaisee pankkitiliään ja huokaisee, että "saatana! taas on maitolitran hinta noussut 3 sentillä. Mitenkähän toiset pärjäävät, kun meilläkin tekee tiukkaa?"

Pitäisikö tässä nyt itkeä vai nauraa?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhjästä minäkin aloitin.
      Nyt on jo 5 miljoonaa velkaa.
      Olen itse raivannut tieni pohjalle!

• Anonyymi

Väärin. Tyjästähän minäkin aloitin,nyt on miljoonan talo ja 5 miljoonaa velkaa.

• Anonyymi

Yritysten johtajien ja hallitusten jäsenten palkat ja palkkot ovat järjettömiä. Ensin saavat vuositulon ja sen jälkeen kokouspalkkion. On tosiaan bonukset päälle, puhutaan sadoista tuhansista toimitusjohtajalle, josta osan saa rahana, osan yhtiön osakkeina.
      Jos yritys tienaisi kaiken itse niin ei kauhistelisi tai ehkä sittenkin kun jokaisessa firmassa on varmasti niin liian pienipalkkaisia. Mutta yritykset saavat valtionapua ja silloin on väärin maksella noita hirveitä rahoja, joita kukaan ei elääkseen tarvitse.

• Anonyymi

suomi on idioottien maa
      johtajille maksetaan miljoonia ja ne jotka oikeesti töitä tekee
      elää köyhyydessä ja kurjuudessa,
      suomen palkkapolitiikassa ei ole järjen hiventäkää,

totisesti vituttaa tommonen suuri tyhmyys,

• Anonyymi

Fortumin tulos TORSTAINA
      en omista tällä hetkellä
      Uniperin pölyt putoavat silloin

Venäjä jää vaivai maan
      SÄHKÖMARKKINA ON LASKENUT VOIMALLA eli F voitot
      samalla valtion ottama vero pienenee

Hintojen heiluminen iso
      Fortumin tulosnäkymät heilluvat
      heiluntaa kasvattaa Olkiluoto 3, jos laitos valmistuu

jakaako osinkoa?

• Anonyymi

Älkää nyt jauhatko noista palkoista
      mutta miettikää miten itse saatte jos hyppäätte mukaan

Ei ole suomalaisten etu että sosdemit panevat yliveroja jolloin kaikki
      omistukset siirtyvät ulkomaalaisille
      kuten
      Caruna jonka omistavat pääosin kanadalaiset ja australialaiset eläkeyhtiöt
      voisi olla suomalaiset jne

• Anonyymi

Työeläkellä täällä eletään.Naisen työeläke aina pienempi kuin miehen.Kun ei perintörahoja ,ei miestä, ei leskeneläke.Opinut halitsee vuokralaisena rahan käytön,ilman sosiali tukia eletään ja aina eletty. Työt on aloitettu kansakolun jälkeen kun jäin orvoksi 11v.ei olut elättäjä.Koskaa kun ei ole ollut suuria rahoja,niistä ei koskaan haaveilutkaan.Etuni on en juo,en tupakoi.Ilmasta voi paljon harrastaa .Käydä senjoritalon liikunassa. 2 jalkaa on millä kävellä.Sekin ilmasta. Kuin hiihtäminen ,luistelu ja niitä voi yksinkin tehdä.Jopa Nauttia niistä kuten minä yksin.. Kuin kesällä pyöräillä,sitäkin voi yksin tehdä.Itä-Helsingistä löytyy merta meren rantoja paljon, kuin metsää,Mitä tässä on olessa köyhänä,Kun perustrpeet kuitenkin on ,ne riitää.Vaikka ei ole etelän matkoja,ei kesä -mökkiä.Kaikki ok silti. Nainen 70v.

• Anonyymi

Niinpä, huomaatteko että kaikki puolueet vatvovat nipistetäänkö terveydenhuollosta, maahanmuutosta, Ukrainan auttamisesta vai lisätäänkö veroa.
      Kukaan ei ehdota että vähennettäisiin liian isoja palkkoja, palkkiota ja etuuksia. Eduskunnan menoja voisi vähentää, turhat taksilla ajelut pois ja julkiset kulkunevot käyttöön. halvimman mukaan kuten valtiolla sanotaan. Turhat tarjoilut pois, heidän palkallaan voi käydä eduskunnan ruokalassa syömässä.
      Ja vielä. Kansanedustajan pitää itse perehtyä asiaansa. Ei kuulu avustajia, hekin kallispalkkaisia, jokaiselle edustajalle. Turhien palkallistan määrä pitää poistaa kokonaan. Miten saisi tämän asian vatvottavaksi hallitukselle ja kansanedustajille.

• Anonyymi

Tämä on sitä ovelaa suomalaista korruptiota, josta ei aina uskalleta puhua.

• Anonyymi

Kukaan ei ehdota että vähennettäisiin liian isoja palkkoja, palkkiota ja etuuksia

no hyvä
      tehdään sitten niin että katsotaan sako tuloja pskanpuheista (liandersson)
      vai onko hankkinut taidot tiedot itse olematta poliittinen tai muu urpilainen tai broileri

niitä verotetaan kovalla kädellä yleensä 70 prosenttia
      kuten halonen sen ukko joka valittiin professoriksi vaikka koeluentokin hylättiin
      sen tytär joka lorviialeksanteriinstituutissa valtion rahoilla

tästä aloitetaan huomenna

katsotaan mitä seuraa

• Anonyymi

uskoisin että tuosta pesästä saataisiin yli 200 000 veroa halonen sen ukko ja sen tytär
        tasavallan pres eläke haloselle on PUHTAANA KÄTEEN NOIN 7000 KUUSSA SE HETI ULOSHAKUUN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uskoisin että tuosta pesästä saataisiin yli 200 000 veroa halonen sen ukko ja sen tytär
        tasavallan pres eläke haloselle on PUHTAANA KÄTEEN NOIN 7000 KUUSSA SE HETI ULOSHAKUUN

ÄLÄ MÖLISE!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÄLÄ MÖLISE!

Korruptiopelle Pirkkalan kommunistimonistetta levittänyt Pena ja eläkkeitäkahminut Tarja ja tytär, kaikki valtion elättejä

• Anonyymi

tuo päivittely on tietty ihan turhaa
      mutta

siinä kumpuaa se ajatus
      että porukka joka ei itse saa mitään kasaan

toivoisi että demari varastaisi veroina porukalle ansaitsematonta
      rahaa
      sellaisilta jotka osaavat

jotain vähän VENÄJÄN MALLIIN JOSSA EI OLLUT VEROJA EIKÄ VEROILMOITUKSIA EIKÄ TULOJA NEUVOSTOLIITO AIKANA

ja kova musta pörssi jolla hotellisiivooja ansaitsi enemmän kuin professori
      koska pääsi tekemään mustaa magiaa turistien kanssa

• Anonyymi

Helenius tulos parantunut lähes 400 %:lla.
      Ihmekös tuo. Kiskurit oy:n hallituksessa.
      Beng

• Anonyymi

Ei mikään Helenius vaan Helen Oy.
        Beng

• Jos kaveri perustaa firman ja alkaa tienaa sillä miljoonia vuodessa, niin mitä muille kuuluu sitä paitsi verottaja kiittää.
      Yksityiset firmat ei ole kenellekkään tilivelvollisia.

• Anonyymi

Yritysjohtajien palkat maksaa yritys. Yritys saa maksaa sellaista palkkaa
      kuin sen omistajat haluavat ja päättävät.
      Jos sinulla olisi yritys päättäisit palkastasi ja sen työntekijöitten palkoista.
      Jos maksaisit itsellesi vähemmän palkkaa ei se valtiota rikastuta.
      Päinvastoin, valtio saa vähemmän veroja palkastasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1384
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1188
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      911
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      741
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60