Heittää lusikan nurkkaan. toivottavasti kuolema oli erittäinen tuskallinen, hidas ja täynnä pelkoa.
Valjakkala vihdoinkin ymmärsi
12
179
Vastaukset
- Anonyymi
No en ihan tuommoista toivo.
- Anonyymi
Kaikki muut toivovat. Olit varmaan tuon psykopaatin ja lapsenmurhaajaroskan fani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muut toivovat. Olit varmaan tuon psykopaatin ja lapsenmurhaajaroskan fani
En ollut, mutta en ole myöskään niin julma että toivoisin moista kohtaloa kenellekään.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17762230d
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hän oli yksi meistä.
- Anonyymi
Todennäköistä että otti itse hengen , teki itsarin. Siitä kielii se, että poisti fb sivunsa pari päivää sitten. Jossain se oli.
Karma ei poistanut vaan teki itse. - Anonyymi
Annelia vatkataan tarpeeks niin elämä loppuu kesken.
- Anonyymi
Siltä pitäisikin loppua, teki harkitun kidutusmurhan, eiokä ole kärsinyt rangaiostusa, sai vaan tapporahaa. Valjakkala ei kiduttanut eikä suunnitellut tappaa ketään, saattoi jopa nainen ampua ensimmäisenä. Erittäin typerää joka tapauksessa, etenkin nuoren pojan kohtalo säälittää.
- Anonyymi
Mikä ilon päivä!yks luuseripelle pelistä pois.
- Anonyymi
Paljonko hän tuotti yhteiskunnalle Suomi/Ruotsi muuta kuin kuluja ja surua, hyvä olla tuokin asia ohi.
- Anonyymi
Psykopaatit ei tunne pelkoa.
- Anonyymi
Hyvä esimerkki on auerska!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339