Linkki-VIP

Anonyymi-ap

Mistähän löytyy linkki-vip:in pysäkit? Heidän aikatauluoppaaseensa on vain painettu liikennöintialueet, pysäkeistä ei mitään tietoa. Sen tiedän, että läheskään kaikilta bussipysäkeiltä eivät ota kyytiin.

13

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mustasta aukosta

    • Anonyymi

      Jyväskylän liikenne aikatauluvihkosta ..

      • Anonyymi

        ei löytynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei löytynyt

        Kyllä löytyy mene nettiin Googlaa jyväskylän liikenne ja sieltä aikataulu vihko siitä löytyy..
        ÄLY HOI!!!


    • Anonyymi

      Aikatauluvihkosta kopsattuna: Soita oman alueesi Linkki- VIP-kuljettajalle ja tilaa matka etukäteen-noudamme vaikka kotioveltasi !
      Aikataulut ja reitit osoitteesta linkki.jyvaskyla.fi/linkkivip

      • Anonyymi

        Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

        Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

        Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

        Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

        Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

        Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

        Ai jaa. Minä taas istun aina taksissa takapenkillä ja kuljettaja ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

        Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

        Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

        Juurikin näin pitää toimia kuten aikatauluvihkossa opastetaan.


    • Anonyymi

      Se on lakko nyt.

    • Anonyymi

      Ylistönmäen vitonen ajaa, jos haluaa ajella bussin kyydissä. Kaasubussikin vielä. Tunnet itsesi vihreäksi muuksi!

      • Anonyymi

        Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

        Mihin saakka se "ku" lentää?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe