Linkki-VIP

Anonyymi-ap

Mistähän löytyy linkki-vip:in pysäkit? Heidän aikatauluoppaaseensa on vain painettu liikennöintialueet, pysäkeistä ei mitään tietoa. Sen tiedän, että läheskään kaikilta bussipysäkeiltä eivät ota kyytiin.

13

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mustasta aukosta

• Anonyymi

Jyväskylän liikenne aikatauluvihkosta ..

• Anonyymi

ei löytynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei löytynyt

Kyllä löytyy mene nettiin Googlaa jyväskylän liikenne ja sieltä aikataulu vihko siitä löytyy..
        ÄLY HOI!!!

• Anonyymi

Aikatauluvihkosta kopsattuna: Soita oman alueesi Linkki- VIP-kuljettajalle ja tilaa matka etukäteen-noudamme vaikka kotioveltasi !
      Aikataulut ja reitit osoitteesta linkki.jyvaskyla.fi/linkkivip

• Anonyymi

Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

Ai jaa. Minä taas istun aina taksissa takapenkillä ja kuljettaja ajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin pitää toimia kuten aikatauluvihkossa opastetaan.

• Anonyymi

Se on lakko nyt.

• Anonyymi

Ylistönmäen vitonen ajaa, jos haluaa ajella bussin kyydissä. Kaasubussikin vielä. Tunnet itsesi vihreäksi muuksi!

• Anonyymi

Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

Mihin saakka se "ku" lentää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      171
      2606
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2264
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1065
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      152
      962
    5. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      878
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      391
      877
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      61
      813
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      101
      742
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      694
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      34
      672
    Aihe