Linkki-VIP

Anonyymi-ap

Mistähän löytyy linkki-vip:in pysäkit? Heidän aikatauluoppaaseensa on vain painettu liikennöintialueet, pysäkeistä ei mitään tietoa. Sen tiedän, että läheskään kaikilta bussipysäkeiltä eivät ota kyytiin.

13

502

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mustasta aukosta

• Anonyymi

Jyväskylän liikenne aikatauluvihkosta ..

• Anonyymi

ei löytynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei löytynyt

Kyllä löytyy mene nettiin Googlaa jyväskylän liikenne ja sieltä aikataulu vihko siitä löytyy..
        ÄLY HOI!!!

• Anonyymi

Aikatauluvihkosta kopsattuna: Soita oman alueesi Linkki- VIP-kuljettajalle ja tilaa matka etukäteen-noudamme vaikka kotioveltasi !
      Aikataulut ja reitit osoitteesta linkki.jyvaskyla.fi/linkkivip

• Anonyymi

Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

Ai jaa. Minä taas istun aina taksissa takapenkillä ja kuljettaja ajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin pitää toimia kuten aikatauluvihkossa opastetaan.

• Anonyymi

Se on lakko nyt.

• Anonyymi

Ylistönmäen vitonen ajaa, jos haluaa ajella bussin kyydissä. Kaasubussikin vielä. Tunnet itsesi vihreäksi muuksi!

• Anonyymi

Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

Mihin saakka se "ku" lentää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      71
      1185
    2. 94
      955
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      151
      947
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      58
      828
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      426
      809
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      694
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      659
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      614
    9. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      96
      605
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      573
    Aihe