Linkki-VIP

Anonyymi-ap

Mistähän löytyy linkki-vip:in pysäkit? Heidän aikatauluoppaaseensa on vain painettu liikennöintialueet, pysäkeistä ei mitään tietoa. Sen tiedän, että läheskään kaikilta bussipysäkeiltä eivät ota kyytiin.

13

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mustasta aukosta

• Anonyymi

Jyväskylän liikenne aikatauluvihkosta ..

• Anonyymi

ei löytynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei löytynyt

Kyllä löytyy mene nettiin Googlaa jyväskylän liikenne ja sieltä aikataulu vihko siitä löytyy..
        ÄLY HOI!!!

• Anonyymi

Aikatauluvihkosta kopsattuna: Soita oman alueesi Linkki- VIP-kuljettajalle ja tilaa matka etukäteen-noudamme vaikka kotioveltasi !
      Aikataulut ja reitit osoitteesta linkki.jyvaskyla.fi/linkkivip

• Anonyymi

Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

Ai jaa. Minä taas istun aina taksissa takapenkillä ja kuljettaja ajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin pitää toimia kuten aikatauluvihkossa opastetaan.

• Anonyymi

Se on lakko nyt.

• Anonyymi

Ylistönmäen vitonen ajaa, jos haluaa ajella bussin kyydissä. Kaasubussikin vielä. Tunnet itsesi vihreäksi muuksi!

• Anonyymi

Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

Mihin saakka se "ku" lentää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä
      Maailman menoa
      612
      1713
    2. Flavio rakastaa Martinaa

Flavio ❤️ Martina
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1653
    3. Poistin sun numeron

Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä
      Ikävä
      71
      1477
    4. Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin

Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä
      Perussuomalaiset
      235
      833
    5. Nainen, tänään on taas parempi olo

Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l
      Ikävä
      60
      780
    6. Millainen on täydellinen vartaloinen nainen

Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen
      Sinkut
      142
      725
    7. Anteeksi kun

Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui
      Ikävä
      43
      671
    8. Ryökäle! Jos kerran näit, miksi

Et tullut puhumaan, vaan piilottelit jopa itseäsi?
      Ikävä
      129
      633
    9. Lakukepit juoksuttaa evästä

Uusavuttomille. Eipä näy Suomikansaa noissa töissä??
      Rovaniemi
      109
      614
    Aihe