Linkki-VIP

Anonyymi-ap

Mistähän löytyy linkki-vip:in pysäkit? Heidän aikatauluoppaaseensa on vain painettu liikennöintialueet, pysäkeistä ei mitään tietoa. Sen tiedän, että läheskään kaikilta bussipysäkeiltä eivät ota kyytiin.

13

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mustasta aukosta

• Anonyymi

Jyväskylän liikenne aikatauluvihkosta ..

• Anonyymi

ei löytynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei löytynyt

Kyllä löytyy mene nettiin Googlaa jyväskylän liikenne ja sieltä aikataulu vihko siitä löytyy..
        ÄLY HOI!!!

• Anonyymi

Aikatauluvihkosta kopsattuna: Soita oman alueesi Linkki- VIP-kuljettajalle ja tilaa matka etukäteen-noudamme vaikka kotioveltasi !
      Aikataulut ja reitit osoitteesta linkki.jyvaskyla.fi/linkkivip

• Anonyymi

Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kaikki linkkikyytiä vailla olevat alkavat soitella kuljettajille ja kysellä pysäkkejä tai ilmoittaa mistä voi hakea? Ei taida kuski/t ehtiä edes ajaa, kun on näin lakkoaikana ainoa liikennöijä koko alueella.

Tuosta jakamastsi linkistä löytyy aikataulut, mutta vain lähtöaika ja sitten kauppakeskuksiin saapumis/lähtöajat. Ei näy välipysäkkien aikoja, ei kerrota mistä reitin varrelta otetaan kyytiin, kerrotaan kyllä, että matkat kestää huomattavasti pidempään kuin normaalimatkat, koska vippilinja kulkee myös pienasutusalueiden kautta.

Itse tiedän vain kaksi linkkivipin pysäkkiä: toinen on foorumin edessä, toinen on seppälän lauppakeskuksessa.

Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä ajan taksilla ei tarvitse kytätä kyytejä

Ai jaa. Minä taas istun aina taksissa takapenkillä ja kuljettaja ajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin pitää toimia kuten aikatauluvihkossa opastetaan.

• Anonyymi

Se on lakko nyt.

• Anonyymi

Ylistönmäen vitonen ajaa, jos haluaa ajella bussin kyydissä. Kaasubussikin vielä. Tunnet itsesi vihreäksi muuksi!

• Anonyymi

Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö hernaria ja lähtee ku tykin piipusta

Mihin saakka se "ku" lentää?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5785
    2. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      76
      5351
    3. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      247
      5241
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      47
      4650
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      27
      4526
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      169
      3892
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      131
      3399
    8. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      28
      3106
    9. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3095
    10. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      2441
    Aihe