Terve olen Renault maahantuoja

Anonyymi-ap

Nyt kannattaa ehdottomasti ennakkoon jo tilata pian myyntiin saapuva uusi renault tuoteperheeseen kuuluva uusi henkilöauto! Auto ei varmasti myöhästy ja siinä on lukuisia huippuluokan varusteita mitä ei kilpailijoista löydy.

Tilaa siis heti Renault olkiluoto3 ydinhybrid. Vakiona lukuisia huippuvarusteita esim. Hansikaslokerosta löytyvä pikalähete niuvaan. Lisäksi valmis resepti jolla saa apteeksita 800buranaa jos jostain syystä tulee ongelmia jotka aiheuttaa päänsärkyä jota ei tietenkään tule!

Tilaa siis heti renault.fi

2

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sen voi suoraan Olkiluoto kolmosesta ladata roikalla, niin onhan se silloin jo muihin verrattuna ylivoimainen ja varmaan tulee halvaksi kun edullisella ydinsähköllä lataa ja varmistaa, että ei ole vuotoja ja jos on, niin voihan sitä olla ruiskulaite matkassa, jolla sentraalisoi päästöt, että eivät leijaa aivan holtittomasti. Tuskin ne Rafaelit kuitenkaan tulevat Ranskasta avuksi, mutta onhan meillä hyvät ilma ja maavoimat. Ei moni varmaankaan tiedä mitä tämä sentraaminen on? kansa on niin todella tyhmää, se on viimevuosina tullut erityisen selväksi.
      Kyl maar siinä uudessa on hyvät ajo-ominaisuudet ja ei ruostu. Valtava etu, jos suora yhteys Niuvaan ja valmis resepti jo osto hetkellä, eipä tarvitse renu lääkäreitä vaivata, ottaa vain buranaa ja säteilee kuin Naantalin aurinko tai paremminkin kuin se Olkiluoto.
      Kyllä ranskalaiset ovat mahtavia insinööörejä ja osaahan ne vispata vaikka minkälaista soossia siellä keittiössään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1720
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1278
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      184
      1198
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1051
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe