Sinulla on mies nyt? :)
Millainen tukka
57
973
Vastaukset
- Anonyymi
Sivuilta lyhyt päältä pitkä
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17763000j
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Siili, koska mitäpä tuota enää kasvattamaan kun on harventunut jo niin pahasti edestä lähtien :)
- Anonyymi
Kalju.
- Anonyymi
Nam ;)
- Anonyymi
Kalju on ja pysyy
- Anonyymi
Jos ei kasva, niin ei kasva.
- Anonyymi
Nam ;)
- Anonyymi
Millin siili.
- Anonyymi
Harvat :(
- Anonyymi
Ridge Forresteri
Sivuilta ja takaa lyhyt. Päältä vähän pidempi ja kammattu taaksepäin.
- Anonyymi
Se on aika hyvä jos kaljua pystyt kampaamaan mahtaa päänahkaan sattua vai vedätkö ihan raastinraudalla
- Anonyymi
Ei ole tukkaa, sori.
- Anonyymi
On mulla tukkaa enämpi ja vähempi.
- Anonyymi
Ei ees kasva
- Anonyymi
Tuppitukka on mulla. Lausutaan tubee*
- Anonyymi
Sivusta: väri olisi myös kiva tietää. Joko on charmikas harmaa.
- Anonyymi
Juu tuleva blondi
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
On harmaata myös.
Sulla on si stressaava elämä jos jo harmaa on
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on si stressaava elämä jos jo harmaa on
No niin on ollut. Kun tietäisitkin.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No niin on ollut. Kun tietäisitkin.
Lopeta mun esittäminen mulla on ihan hiukset päässä eriasia kenelle näytän ne 😉
- Anonyymi
Onko tämä galluppi hiustyypeistä :) pitkät on ja pysyy.
- Anonyymi
Takatukka
- Anonyymi
Macgyver siis
- Anonyymi
Fantsua
- Anonyymi
Kalju... Pitkä parta
- Anonyymi
Parta kasvaa naamassa!
- Anonyymi
Mullettii.
- Anonyymi
Okei sanotaanko näin naisena, että jos on kalju tai ei enää tukka kasva, ni se on sitten ohi. Förbi. Over.
- Anonyymi
Kaljut on Nam, eräs etenkin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaljut on Nam, eräs etenkin ;)
se on varattu....sexylle punapäälle...sori
- Anonyymi
jotkut tytöt joskus kertoivat että kannattaa... itsellä käytössä sellaisia yövoide-juttujakin, kun pesee naaman niin yöksikin joku naamalle sitten voide... mister babyfqace mä olen... mutta siltikin erittäin julma tappaja "babyface" assassom. destructor.
- Anonyymi
vanhan aikainen. Vaalea, lyhyenä kuin brad pitillä joe blackissä, pitkänä taas kuin Owen wilsonilla wedding crashersissä. En oikein muilla tiedä tällaista kunnes tulee taas joskus muotiin .
- Anonyymi
Tosimiehet ei kampaa hiuksiaan.
- Anonyymi
Mallia hevi tai ihmemies macgyver. :D
- Anonyymi
Mieheksi mielestäni pitkä kun naisystävä sen on viimeksi leikannu ja siitä on jo tovi aikaa kun hän pyysi mua poistumaan
- Anonyymi
Äakettäin pesty. 😐
- Anonyymi
Tykkäsin siitä pitkähköstä mallista muistatko? Mutta kaikissahan sinä suloinen olet :) ap.
Danny-tyylinen, toivottavasti tykkäät pusipusi
- Anonyymi
Helppohoitoinen, siltä se ainakin näyttää.
- Anonyymi
Tukka on so last season ;)
- Anonyymi
Haha 😂
- Anonyymi
Ensimmäinen kommentti tänään mikä nauratti mikä ei ollu mun oma.haha. mulla on usein tota omaakivaa- aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen kommentti tänään mikä nauratti mikä ei ollu mun oma.haha. mulla on usein tota omaakivaa- aikaa.
Joskus vähän liiankin paljon omakivaa -aikaa.
- Anonyymi
Omakivaa ja hiusmalleja.. Seuraavaksi varmaa mittaamme kosteutta rektaalista kuten ammattilaiset.. veikkaan..
- Anonyymi
Perus orientaali pallopää niinkuin muillakin, Näillä mennään.
- Anonyymi
Tuumanverran pysty harmaa :D
Per-kel - Anonyymi
Letit
- Anonyymi
Tukka ja järki ei pysy samassa päässä. Eikä tarvitaan.
- Anonyymi
Elon amitsussa järki on vaan haittana. Kaikki tietää.
- Anonyymi
Kullitettu tukka
- Anonyymi
Millanen tukka gimulilla? Onko päältä siili ja takaa ja sivuilta kalju? Aamulla ajamaan rekkaa? Kuulantyöntökisat kesällä?
- Anonyymi
Ennen oli erivärisiä ja erimallisia luomuksii.
Nyt syöpä-look eli vedin heti täyskaljuksi. En jää odottelemaan tupsuharventumista.- Anonyymi
Olen siis mies.
- Anonyymi
Takatuulen pyörre pelasti paljon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386