Ukrainassa on n. 50 miljoonaa asukasta. Ihmettelen kun sinne suomalaiset neulovat sukkiakin--- Eikö siellä Ukrainassa osata tuota taitoa, mummuja varmaan riittää?
Se taitaa ollakin niin, että jotkut suom. järjestöt etsivät itselleen vaan mediajulkisuutta...
Sukan kutojille
17
684
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ainahan toisten tuskasta revitään.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17763214d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onko se teiltä pois jos täällä neulotaan sukkaa, ihme nillitystä venäjämielisiltä otetaan teiltä asumistuet ym. pois niin itku loppuu. HÄVETKÄÄ
- Anonyymi
Minä en ole saanut asumistukea koskaan. ENKÄ ANO!!!
Rahhaa on ja perämetsiä kasvaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole saanut asumistukea koskaan. ENKÄ ANO!!!
Rahhaa on ja perämetsiä kasvaa...Ootko ano turtiaisen kannattaja vielä surkeampi olio oot
- Anonyymi
Minä luulen että Ukrainan kansalla on muuta ajateltavaa ja tekemistä tällä hetkellä. Älytön kirjoitus aloittajalta.
- Anonyymi
Niin on. Saada kaikkea, kaikilta. Kysynpähän vaan auttaisko he jos ois sama tilanne muualla. Vastaus. Tuskin.
- Anonyymi
Ihan hönö toi aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Saada kaikkea, kaikilta. Kysynpähän vaan auttaisko he jos ois sama tilanne muualla. Vastaus. Tuskin.
Noikin sukat voivat päättyä korruption kautta suom. kirpputoreille; joten neuloja voi käydä ostamassa takaisin... VAU...
- Anonyymi
Sulla vissiin niin hyvät hermot, että sukkaa kudot kun ohjukset räjähtelevät vieressä?
Mieti vähän mitä ihminen tekee kun henki on joka sekunti katkolla?
Ei ainakaan mieti sukan kutomista siitä olen varma. - Anonyymi
Niin kyllä niillä aikaa ois kutoa ja terapeuttista hommaa. Ei tarvi ajatella sotaa ympärillä. Ja kiva laittaa oma tekemä sukka jalkaa lämmittämään.
- Anonyymi
Tuota se sisäsiittoisuus tekee, hävettää ajatuskin.
- Anonyymi
Elä kerro, että olet sisäsiittoinen niin ei tarvi hävetä. Pidä vaan omana tietona. Ei kellään kiinnosta, että naiskentelet äitis kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä kerro, että olet sisäsiittoinen niin ei tarvi hävetä. Pidä vaan omana tietona. Ei kellään kiinnosta, että naiskentelet äitis kanssa.
En vielä lesboksi ala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vielä lesboksi ala.
Olet jo.
- Anonyymi
Ukrainan sotaa käyvät saksa, USA, ranska ja Suomi mukana venäjää vastaan. Sinne tarvitaan luoteja ja laastareita... Kortonkia venäläisille.
- Anonyymi
Älä välitä bensan tai sähkön hintaa, ja katso ruokalaskuasi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453