Vaimoltani tulee pääsiäisenä kirja: "100 snack-tyyppistä herkkua kaalista"
Se oli perunaa eikä se muutu mihinkään sinun vänkäämisellä kaaliksi mitenkään, lisäksi se on laitettu kulhoon, ei lautaselle, meillä on ihan ruokalautasia, ruokailua varten, vaimoni teki jotain snack tyyppistä, en tiedä miten hän sitä teki.
Kun vesipuhvelin älyllä varustettu ketku vaimo laittaa feisbuugiin kuvan kaalista ja kertoo ettei halua syödä ja pakko mennä töihin, niin sehän ei tarkoita että vaimo ei haluaisi syödä sitä kaalia, vaan se tarkoittaa että vaimo muuttaa sen kaalin peruna-bataatiksi, josta hän loihtii snack-tyyppistä herkkua.
Vaimoni tuli eilen takaisin kotiin iltapäivällä, ja on nyt siis kotona, oli tullut sen verran kallis reissu että ei varmasti tee toista keikkaa pariin vuoteen... nyt kun vaimoni on kotona kysyin häneltä mitä tuossa kulhossa on bataattia ja perunaa.
Kerroin jo kuvan sisällön ennen kuin vaimo tuli kotiin mutta nyt vaimokin kertoi sen.
Reissu oli todella kallis, bussiliput pelkästään jo melkein 400 paateroa.
Kuten sanoin vaimollani on eläke suomesta joka pitää hänet varmasti kunnon ruuissa, lisäksi hän perii minun eläkkeeni kun minusta aika jättää, hän saa siitä 66 prosenttia. Koska on suomalaisen mittapuun mukaan pienituoloinen, eikä eläkkeeni maksaja ole kela, vaan eläkevakuutusyhtiö... joten hänen asiansa on erittäin hyvin, mikä on ollutkin tarkoitukseni, miehen pitää, pitää huolta vaimostaan, minkä olen tehnyt varsin hyvin...
By NumBall HHN 62v.
PS: Hän syö erittäin hyvin koska olen miehenä pitänyt huolta vaimosta varsin hyvin.
https://aijaa.com/3MrgmJ
Vaimoista kalleimman sain
19
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kun vaimoni perii 3800 euron eläkkeestäni 66% se tekee noin 2535 euroa ja siihen päälle hänen 725 euron eläke niin hänen kokonaiseläkkeensä Suomesta on noin
3260 euroa, joka on ihan hyvä eläke thaimaalaiselle vesipuhvelille.
By NumBaII, 62 vuotta erin omaisena avio miehenä- Anonyymi
Hyi kun olette täysin tyhmiä entä sitten oma sukusi perheesi Suomessa heille et anna mitään. Omituista Suomi vihaa kyllä suomalaisetkin kaalia syö.
- Anonyymi
Voin kertoa että numban vaimon maksimi leskeneläke on 325 ja sen maksaa kela, mutta sekään ei maksa sitä koska ei ole yhteisiä alaikäisiä lapsia ja sitä ei makseta ulkomaille jos on edunsaada on työkyvyttämyyseläkkeellä kuten numban vaimo.
Jatkoeläkettä saisi puolen vuoden jälkeen vain jos on alaikäinen yhteinen lapsi.
Numban vaimon kokonaishyöty leskeneläkkeestä on siis maksimissaan 6 x 325 euroa. Joten numba on valehdellut vaimolleen niin että korvat heiluu ja saanut tällä valheellaan vaimon jäämään. Laitanpa vaimolle messengerissä viestin ja kerron että senttiäkään ei ole tulossa.- Anonyymi
"Laitanpa vaimolle messengerissä viestin ja kerron että senttiäkään ei ole tulossa."
Räps räps... ET USKALLA muuta kuin huudella puskista, resuperse. - Anonyymi
Hienoa kun kateellisena, tai ainakin katkerana voit kertoa factaa vaimostasi, minun vaimoni saa työeläkettä jota saa ainoastaan työhistoriasta, vaimollasi ei siis ole työhistoriaa tuskin sinullakaan on, edes tuota vaimoa, minulla ja vaimollani on asiat toisin meillä kummallakin on työhistoria, vaimoni on saanut eläkettä jo 10 vuoden ajan, minä taas huomattavasti pidempään, tosin sain muutaman vuoden aluksi osa-aikaeläkettä, kelalta emme saa kumpikaan mitään, koska kela maksaa takuu ja kansaneläkettä vain suomessa kirjoilla oleville, suomen sosiaaliturvaan kuuluville, me kumpikaan emme kuulu siihen.
Olemme asuneet jo niin monta vuotta pois suomesta, suhteemme kelaan katkesi vuonna 2013 tai 2014 en muista tarkalleen milloin, kun meidät kummatkin poistettiin suomen sosiaaliturvasta, taisi olla 2014 jos arvata pitää, minun eläke tuli eilen tänne thaimaantilille, vaimoni eläke tulee tänään tai huomenna, sitten pääsee taas ostamaan bataattia porkkanoita ja perunoita että saa syötävää...
Varmasti laitat vaimolleni viestiä kerrot hänen eläkkeistä, ei tarvitse hän on saanut itse päätöksen kirjallisena jo vuosia sitten, kirjeestä selviää paljonko on eläke ja miten sitä nostetaan, vuosittain.
- Anonyymi
Muistanpas sellaisen tarinan numban vaimon suvusta, että silloin kun hän oli vielä lennokas majuri, niin hän numba asuneensa kaksi ekaa vuotta Thaimaassa Pattayalla, mutta ei tullut toimeen vaimon suvun kanssa koska nämä olivat vain rahaa vailla numbalta ja siksi eivät voineet asua siellä vaimon suvun lähellä.
Nykyisin se ahnas vaimon suku onkin sitten pohjois-thaimaassa kuin myös toverinsa sensein vaimon suku.
Siellä ne pitää kolmea kauppaa ja sensein vaimon suku kolmea ravintolaa ja kummatkin herrat vaimoineen asustelevat kolmikerroksisissa taloissa.- Anonyymi
Kolmonen ja kasi ovat numeromiehen lempilukuja. Kolme kerrosta, kolme patenttia, kolme kauppaa, kolme ravintolaa, 3800 euron eläke, 38000 tuhannen markan palkka, 8000 euron liksa yliopistolta, 8000 koelentotuntia, 8000 kirjaa kirjahyllyssä yms.
Hänen mielenterveytensä yksi ongelma on pakkomielteet jotka liittyvät numeroihin. Siksi hän on ottanut nimekseen numeromies. Mielenterveysongelmaiset hakee säännönmukaisuuksia, turvaa, rutiineja ja järjestystä aina jostakin, kuten numeroista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmonen ja kasi ovat numeromiehen lempilukuja. Kolme kerrosta, kolme patenttia, kolme kauppaa, kolme ravintolaa, 3800 euron eläke, 38000 tuhannen markan palkka, 8000 euron liksa yliopistolta, 8000 koelentotuntia, 8000 kirjaa kirjahyllyssä yms.
Hänen mielenterveytensä yksi ongelma on pakkomielteet jotka liittyvät numeroihin. Siksi hän on ottanut nimekseen numeromies. Mielenterveysongelmaiset hakee säännönmukaisuuksia, turvaa, rutiineja ja järjestystä aina jostakin, kuten numeroista.Rakkaudesta se hevonenkin potkii on sanonta joka tulee mieleen kun lukee kirjoituksiasi, koska käytät aikasi moiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaudesta se hevonenkin potkii on sanonta joka tulee mieleen kun lukee kirjoituksiasi, koska käytät aikasi moiseen.
Sanoi 64 vuotias onnellinen aviomies, joka on viettänyt 8 vuoden ajan jokainen päivä ja jokainen tunti Pattayan matkailusivustolla hengailemassa ja soittamassa suutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi 64 vuotias onnellinen aviomies, joka on viettänyt 8 vuoden ajan jokainen päivä ja jokainen tunti Pattayan matkailusivustolla hengailemassa ja soittamassa suutaan.
Minä rakastan myös sinua rakas mussukkani nöösösöpöläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen mielenterveytensä yksi ongelma on pakkomielteet jotka liittyvät numeroihin. Siksi hän on ottanut nimekseen numeromies. Mielenterveysongelmaiset hakee säännönmukaisuuksia, turvaa, rutiineja ja järjestystä aina jostakin, kuten numeroista.Niinkö, taas on käynyt... että osaan vain numero 8 ja 0 osaan kyllä enemmänkin 345 menee suht helposti, en ole ottanut nimekseni numeromies, vaan numball, se tarkoittaa lotossa käytettäviä numeropalloja, jotka virallinen valvoja arpoo kerran viikossa, jopa suomen televisiossa, tosin en tiedä arpooko enää kun en ole vuosiin seurannut suomen televisiota, muutakuin areenan kautta.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Tähänkin voin muutaman sanan kommentoida, en ole kertonut asuvani pattayalla ja tulleeni huonosti toimeen vaimoni sukulaisten kanssa, olen asunut pattayalla, mutta vaimoni suku ei siihen vaikuta mitään, olen asunut myös saraburissa jossa toki tulin toimeen vaimoni siskon kanssa, mutta asuinpaikka ei täyttänyt tarpeitani, siksi muutimme ensin saraburin korkeimpaan kerrostaloon missä asuimme vajaan puolivuotta, ja sieltä huahiniin, pattayalla asuin lomani kun olin vielä mukana työelämässä, taitaa olla yhteensä kahdeksan vuotta, joista pari vuotta pattayalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen mielenterveytensä yksi ongelma on pakkomielteet jotka liittyvät numeroihin. Siksi hän on ottanut nimekseen numeromies. Mielenterveysongelmaiset hakee säännönmukaisuuksia, turvaa, rutiineja ja järjestystä aina jostakin, kuten numeroista."Mielenterveysongelmaiset hakee säännönmukaisuuksia, turvaa, rutiineja ja järjestystä aina jostakin, kuten numeroista." tuota pitää vielä kommentoida hieman tarkemmin, kun en tiedä mitä mielenterveysongelmaiset tekevät milloinkin, hakevatko turvaa, rutiineja, numeroita... kun minulla ei ole koskaan ollut mt-ongelmia, ja vaikeaa olisikin asua 10 vuotta thaimaassa, jos päässä heittäisi, joten älä hyvä ihminen edes haaveile tulevasi tänne kuin satunnaisesti, täällä pitää pystyä huolehtia itsestään, kun täällä ei ole kelan toimistoa, ei kuntouttavaa työtoimintaa... täällä vastaat itse omasta elämästäsi, minä olen siihen pysynyt jo 10 vuotta, sinä olet riippuvainen kelasta ja kuntouttavasta, laiffila
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielenterveysongelmaiset hakee säännönmukaisuuksia, turvaa, rutiineja ja järjestystä aina jostakin, kuten numeroista." tuota pitää vielä kommentoida hieman tarkemmin, kun en tiedä mitä mielenterveysongelmaiset tekevät milloinkin, hakevatko turvaa, rutiineja, numeroita... kun minulla ei ole koskaan ollut mt-ongelmia, ja vaikeaa olisikin asua 10 vuotta thaimaassa, jos päässä heittäisi, joten älä hyvä ihminen edes haaveile tulevasi tänne kuin satunnaisesti, täällä pitää pystyä huolehtia itsestään, kun täällä ei ole kelan toimistoa, ei kuntouttavaa työtoimintaa... täällä vastaat itse omasta elämästäsi, minä olen siihen pysynyt jo 10 vuotta, sinä olet riippuvainen kelasta ja kuntouttavasta, laiffila
By NumBall HHN 62v.Asia on niin että sinulla on vakavia mielenterveysongelmia useita, mutta et ole koskaan myöntänyt niitä itsellesi, koska olet itsepetoksen ja älyllisen epärehellisyyden maailmanmestari.
Meillä kaikilla on omia pikku mörköjä mielessä, mutta vain yhdellä kymmenestätuhannesta ne on noin pahoja. Päihteet ja lääkkeet pahentaa asiaa ja sekakäyttö räjäyttää koko homman käsiin.
Lääkkeet on hirveämpiä myrkkyjä kuin huumeet ja viina, jos ne eivät satu sopimaan tai niitä käytetään väärin. Itselleni ei sovi esim opiaatit laisinkaan. Muutaman kerran joutunut niitä hermokipuihin ottamaan ja vieroitusoireet jo yhdestäkin on sellaisia että mieluummin kestän kivun kuin ne.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähänkin voin muutaman sanan kommentoida, en ole kertonut asuvani pattayalla ja tulleeni huonosti toimeen vaimoni sukulaisten kanssa, olen asunut pattayalla, mutta vaimoni suku ei siihen vaikuta mitään, olen asunut myös saraburissa jossa toki tulin toimeen vaimoni siskon kanssa, mutta asuinpaikka ei täyttänyt tarpeitani, siksi muutimme ensin saraburin korkeimpaan kerrostaloon missä asuimme vajaan puolivuotta, ja sieltä huahiniin, pattayalla asuin lomani kun olin vielä mukana työelämässä, taitaa olla yhteensä kahdeksan vuotta, joista pari vuotta pattayalla.
Sinulla näitä nimimerkkejä on ollut useita.
Zaphodbbx
2015-09-15 16:46:07
Olen käynyt pattayalla noin 30 kertaa, asunut puolivuotta, viimeeksi olin maaliskuussa 10 päivää, poikani kanssa grandhotellissa, maksoi 1600 b, yö, pidän ja en pidä, yli suuri turistiansa jonka turismipilannut,
En mulla ole mitää Pattayaa vastaan, ei mitään paikkaa voi olla vastaan tai puolesta, se on vain paikka, yksi muiden joukossa, pattayalla ei ole mitään mitä ei olisi muissa turistikohteissa, paitsi prostituutio, pattayalla ei ole mitään parempaa kuin muulla,
Olen asunut täällä jo vuosia, muutin Hua Hiniin tammikuussa, sitä ennen asuin saraburissa, udonthanissa, nakhon ratchasimassa ja lopburissa.
Pyrin kertomaan kuten asiat ovat oikeasti, oman kokemuksen kautta, ja käytän väitteitteni tueksi , mediaa koska en pahemmin heitä väitteitä, jotka olisi keksittyjä, yleensä lähde mainitaan, mistä väite on peräisin. - Anonyymi
Pohjois thait on kiinalaisia ja laoseja. Teidän rahaa pitäisi antaa Suomeen missä köyhiä on. Edes aurinko paista kuin puolet vuodesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mielenterveysongelmaiset hakee säännönmukaisuuksia, turvaa, rutiineja ja järjestystä aina jostakin, kuten numeroista." tuota pitää vielä kommentoida hieman tarkemmin, kun en tiedä mitä mielenterveysongelmaiset tekevät milloinkin, hakevatko turvaa, rutiineja, numeroita... kun minulla ei ole koskaan ollut mt-ongelmia, ja vaikeaa olisikin asua 10 vuotta thaimaassa, jos päässä heittäisi, joten älä hyvä ihminen edes haaveile tulevasi tänne kuin satunnaisesti, täällä pitää pystyä huolehtia itsestään, kun täällä ei ole kelan toimistoa, ei kuntouttavaa työtoimintaa... täällä vastaat itse omasta elämästäsi, minä olen siihen pysynyt jo 10 vuotta, sinä olet riippuvainen kelasta ja kuntouttavasta, laiffila
By NumBall HHN 62v.Huumekuskit kuljettaa huumeita maasta toiseen
- Anonyymi
Niuvan ovi on yhä lukossa ja rauta-aidat pitää numeropallin ja zadpoksisen ateriain äärellä, siis kiljualtaan
- Anonyymi
Lopettakaa se rahan jakelu muumaalaisille tokihan on tyhmintä ikinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723