Olen yli 40-vee. Takana pitkä työura IT-alalla eri tehtävissä mm. asiakkuushallinnan, esimiestehtävien ja projektipäällikön tehtävissä. Tällä hetkellä toimin IT-projektipäällikön tehtävissä isossa organisaatiossa. Aikuisopiskelin tradenomiksi, valmistuin tammikuussa ja nyt nälkä kasvoi syödessä. Haluaisin kouluttautua maisteriksi esim. kauppatieteen maisteriksi. Miten ja mihin helpoiten sisään? Ka. reilu 3,5.
Tradenomista maisteriksi?
5
886
Vastaukset
- Anonyymi
Käy lukemassa opintopolusta yliopistojen maisteritutkintojen valintaperusteita (eroavat tutkintolinja kohtaisesti) Niistä selviää aika hyvin. Ka vähän heikohko joten voi vaikeuttaa, alle 3 arvosanalla olevia opintoja ei lähtökohtaisesti huomioida haussa ollenkaan. Toki jos sulla arvosanat esim 3-5 välillä, ei pitäisi olla esteitä.
- Anonyymi
Kyllä kait tuossa iässä jo pitäisi alkaa miettimään eläkkeelle jäämistä. Itse ainakin ajattelin eläköityä kun tulee 40 lasiin. Vielä kolme vuotta niin koittaa vapaus.
- Anonyymi
Vapaus? Mistä? Työnteostako?
Kummallista, minä taas ajattelen, että on hienoa jos voi vapaasti päättää mitä työtä tehdä. AIon tehdä myös eläkkeellä töitä. Eläkeläisen elämä ei ole tavoitteeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221