Olen yli 40-vee. Takana pitkä työura IT-alalla eri tehtävissä mm. asiakkuushallinnan, esimiestehtävien ja projektipäällikön tehtävissä. Tällä hetkellä toimin IT-projektipäällikön tehtävissä isossa organisaatiossa. Aikuisopiskelin tradenomiksi, valmistuin tammikuussa ja nyt nälkä kasvoi syödessä. Haluaisin kouluttautua maisteriksi esim. kauppatieteen maisteriksi. Miten ja mihin helpoiten sisään? Ka. reilu 3,5.
Tradenomista maisteriksi?
5
1292
Vastaukset
- Anonyymi
Käy lukemassa opintopolusta yliopistojen maisteritutkintojen valintaperusteita (eroavat tutkintolinja kohtaisesti) Niistä selviää aika hyvin. Ka vähän heikohko joten voi vaikeuttaa, alle 3 arvosanalla olevia opintoja ei lähtökohtaisesti huomioida haussa ollenkaan. Toki jos sulla arvosanat esim 3-5 välillä, ei pitäisi olla esteitä.
- Anonyymi
Kyllä kait tuossa iässä jo pitäisi alkaa miettimään eläkkeelle jäämistä. Itse ainakin ajattelin eläköityä kun tulee 40 lasiin. Vielä kolme vuotta niin koittaa vapaus.
- Anonyymi
Vapaus? Mistä? Työnteostako?
Kummallista, minä taas ajattelen, että on hienoa jos voi vapaasti päättää mitä työtä tehdä. AIon tehdä myös eläkkeellä töitä. Eläkeläisen elämä ei ole tavoitteeni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1034250
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.793493Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,773113SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.822566Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52376Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2112192Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302101- 41890
- 95878
- 52796