Hei, olen suunnitellut marsujen hankintaa tämän vuoden aikana, ja nyt haen niistä tietoa mahdollisimman laajasti.
Olen etupäässä harkinnut naarasmarsuja koska olen lukenut että ne tulevat usein toimeen keskenään suht ongelmitta, ja haluaisin ehkä tulevaisuudessa isommankin lauman.
Ihan ensi alkuun kuitenkin tulisi kaksi tyttöä, sitten mahdollisesti myöhemmin laajentaen.
Usein sanotaan että pojat on rohkeampia ja seurallisempia ihmisten suhteen. Ja tytöt viihtyvät paremmin siinä omassa marsutyttöseurueessa.
Itselleni se että marsusta tulisi mulle ihan sylivauva ei ole niin tärkeää, olisi tietysti kuitenkin kiva jos voisi otuksia silitellä ja rapsutella ja että ne pitäisivät siitä.
Kertoisitteko tyttömarsujen omistajat, miten ne käyttäytyvät teidän kanssa?
Kiitti jo etukäteen :)
Tyttömarsujen seurallisuus
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tuo kuvailemasi ero naaraiden ja urosten välillä tuppaa olemaan aika selkeä, kun on harrastanut niin pitkään, että on jo mihin verrata. Mutta jos lähtökohtaisesti haluat lemmikkejä, jotka ihan oikeasti _pitävät_ huomiosta ja kosketuksesta, niin marsuilta on sukupuoleen katsomatta turha mennä sellaista vaatimaan. Naaraatkin kesyyntyvät kyllä niin, että saat käsiteltyä halutessasi, mutta siitä oikein erityisesti nauttiminen on paljon pyydetty keskiverto uroksiltakin.
- Anonyymi
Se että ne pitäisivät silityksestä on lähinnä sellainen "olisi kiva" asia, mutta ei välttämättömyys. Tärkeintä on toki että kesyyntyvät siinä määrin ettei niiden välttämätön käsittely ole niille epämukavaa.
Ennenkaikkea minusta olisi kivaa seurata sitä laumatoimintaa ja ovathan marsut tosi söpöjä.
Luonnekohtaisiakin eroja varmasti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399