Kävin eilen Prismassa asioimassa ja kassalle päästyäni, taakseni ilmestyi vanha ukko, joka EI ANTANUT ASIOINTI RAUHAA!!!
Tiedoksi vanhat ukot ja muut idiootit...
- jono ei kulje yhtään sen nopeampaan, vaikka kuinka hönkisitte niskaan.
- on kohteliasta jättää metrin väli, antaa edelle olevalle ASIOINTIRAUHA!
Mikä siinä on niin vaikeaa, ettei vanhat ukot tähän pysty???
Vanhat ukot!!!
8
439
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit kysyny mistä puolueesta ukko on. Oliko Tauno Palo
- Anonyymi
Juu ja miksi nuoriso viihtyy karkkihyllyissä ja kassalla ei oo maksettavaa ? ? ? ?
- Anonyymi
Minulla taas ilmestyi eteeni nuori ukko ja toimitti assiansa ennen minua.
- Anonyymi
Ihmisiltä puuttuu nykyään käytöstavat 🤔 Ja se näkyy hyvin katukuvassa...
Mitkä tekijät ovat mahtneet johtaa tähän pisteeseen - kunnioituksen kuolemaan? - Anonyymi
Viddumaiset vanhat ukot on seksikkäitä
- Anonyymi
Minusta taas tuntuu siltä, että nimenomaan "vanhat ukot" käyttäytyvät kaupassa (ja muuallakin) kaikkein parhaiten. Sanoisin 70+ -vuotiaat. Osaavat väistää naista ja saattavat jopa flirttailla. Sitähän nuoret miehet eivät osaa enää ollenkaan ja kävelevät päälle.
- Anonyymi
On se kumma että miksi et huomauttanut asiasta hänelle suoraan vaan tänne pitää tulla itkemään tapahtuneesta.
- Anonyymi
Lun ei uskalla suoraan paikan päällä sanoa mitään niin helpompi on täällä itkeä kokemaansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743