Kävin eilen Prismassa asioimassa ja kassalle päästyäni, taakseni ilmestyi vanha ukko, joka EI ANTANUT ASIOINTI RAUHAA!!!
Tiedoksi vanhat ukot ja muut idiootit...
- jono ei kulje yhtään sen nopeampaan, vaikka kuinka hönkisitte niskaan.
- on kohteliasta jättää metrin väli, antaa edelle olevalle ASIOINTIRAUHA!
Mikä siinä on niin vaikeaa, ettei vanhat ukot tähän pysty???
Vanhat ukot!!!
8
506
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit kysyny mistä puolueesta ukko on. Oliko Tauno Palo
- Anonyymi
Juu ja miksi nuoriso viihtyy karkkihyllyissä ja kassalla ei oo maksettavaa ? ? ? ?
- Anonyymi
Minulla taas ilmestyi eteeni nuori ukko ja toimitti assiansa ennen minua.
- Anonyymi
Ihmisiltä puuttuu nykyään käytöstavat 🤔 Ja se näkyy hyvin katukuvassa...
Mitkä tekijät ovat mahtneet johtaa tähän pisteeseen - kunnioituksen kuolemaan? - Anonyymi
Viddumaiset vanhat ukot on seksikkäitä
- Anonyymi
Minusta taas tuntuu siltä, että nimenomaan "vanhat ukot" käyttäytyvät kaupassa (ja muuallakin) kaikkein parhaiten. Sanoisin 70+ -vuotiaat. Osaavat väistää naista ja saattavat jopa flirttailla. Sitähän nuoret miehet eivät osaa enää ollenkaan ja kävelevät päälle.
- Anonyymi
On se kumma että miksi et huomauttanut asiasta hänelle suoraan vaan tänne pitää tulla itkemään tapahtuneesta.
- Anonyymi
Lun ei uskalla suoraan paikan päällä sanoa mitään niin helpompi on täällä itkeä kokemaansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185388
- 705128
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703