Kävin eilen Prismassa asioimassa ja kassalle päästyäni, taakseni ilmestyi vanha ukko, joka EI ANTANUT ASIOINTI RAUHAA!!!
Tiedoksi vanhat ukot ja muut idiootit...
- jono ei kulje yhtään sen nopeampaan, vaikka kuinka hönkisitte niskaan.
- on kohteliasta jättää metrin väli, antaa edelle olevalle ASIOINTIRAUHA!
Mikä siinä on niin vaikeaa, ettei vanhat ukot tähän pysty???
Vanhat ukot!!!
8
756
Vastaukset
- Anonyymi
Oisit kysyny mistä puolueesta ukko on. Oliko Tauno Palo
- Anonyymi
Juu ja miksi nuoriso viihtyy karkkihyllyissä ja kassalla ei oo maksettavaa ? ? ? ?
- Anonyymi
Minulla taas ilmestyi eteeni nuori ukko ja toimitti assiansa ennen minua.
- Anonyymi
Ihmisiltä puuttuu nykyään käytöstavat 🤔 Ja se näkyy hyvin katukuvassa...
Mitkä tekijät ovat mahtneet johtaa tähän pisteeseen - kunnioituksen kuolemaan? - Anonyymi
Viddumaiset vanhat ukot on seksikkäitä
- Anonyymi
Minusta taas tuntuu siltä, että nimenomaan "vanhat ukot" käyttäytyvät kaupassa (ja muuallakin) kaikkein parhaiten. Sanoisin 70+ -vuotiaat. Osaavat väistää naista ja saattavat jopa flirttailla. Sitähän nuoret miehet eivät osaa enää ollenkaan ja kävelevät päälle.
- Anonyymi
On se kumma että miksi et huomauttanut asiasta hänelle suoraan vaan tänne pitää tulla itkemään tapahtuneesta.
- Anonyymi
Lun ei uskalla suoraan paikan päällä sanoa mitään niin helpompi on täällä itkeä kokemaansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35683
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147682- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 112526
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521