Koulu uinti

Anonyymi-ap

Oon nyt seiska luokalla ja mulla on koulu uinti ja en todellakaan ole menossa ja mulle ollaan sanottu että jos en näytä 200metrin uintia jään luokalle ja nyt hirvee ahdistus eikö ole aika tyhmää jäädä luokalle koulu uinnin takia itse osaan uida sujuvasti oon harrastanut hengen pelastajaa 2vuotta mutta en vaan halua uida koulussa koska se on minusta ahdistavaa

11

2235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä ei jäänyt luokalta, jos ei tullut uimaan. Se piti kuitenkin suorittaa vapaa-ajalla tai se laski arvosanaa. Kysy opelta jos voisit tehdä uinnin vapaa-ajalla.

• Anonyymi

Aloittaja

No ongelmani on se opettaja on 58vuotias mies ja minulla alkaa seisomaan hänelle, en halua paljastaa tätä. Osaan uida mutta jos näkee heppini, niin joudun naurun alle. Auttakaa etten jää luokalle..

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­­y­m­f­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17764354b

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Itse en osallistunut ja se oli ok. Minulla oli sama ongelma joten keksin jonkun syyn olla pois

• Anonyymi

Jos koet koulun uinnin ahdistavaksi sano siitä suoraan opettajallesi. Jos opettaja silti vaatii että sinun pitää osallistua uintiin voidaan opettajan painostava käytös tulkita pedofiliaksi kun tämä vaatii sinua olemaan vähissä pukeissa.

• Anonyymi

Ketään ei voi PAKOTTAA uimaan!!!
      Pakottaminen on laissa kielletty jos pakottaa uhkaamalla tai väkivallalla.
      Opettaja ei siis saa pakottaa uhkaamalla.
      Opettaja ei voi riisua vaaatteesi koska se on rikos!
      Mitä sit jos ope joutuu vankilaan, mitä rehtori, muut opet, oppilaat ja muut ajattelevat?

Kyllä sinne uimaan menee ne jotka haluu

• Anonyymi

Minulla on ongelmana se että olen jopa sanonut suorat sanat siitä eilen vanhemmilleni etten halua uimaan mutta vanhempani sanoo että minä menen silti uimaan vaikka en haluaisi.Olen myös aika varma että opettajakaan ei suostu siihen että en ui.Eivät ne vanhemmat tunnu siis yhtään tajuavan että kuinka stressaantunut olen siitä ja se pahentaa jopa minun ahdistusta.Vieläpä en osaa uida ja he väittää että opin kyllä siellä uimaan,mutten usko että 7.luokkalaisille sitä enää opetetaan.En usko niin että se on mitenkään mahdollista,koska joudun joko A.Lastenaltaaseen seisoskelemaan tylsistyneenä tai B.Altaan reunalle tylsistymään.Sen lisäksi kaupanpäälle joudun tulla sen jälkeen ikuisesti nolattavaksi.

• Anonyymi

Ps.Minulla oli jo viime viikon tiistaina uintia,jolloin esitin kipeää.Eli minun ei kannata esittää kipeää etten jää siitä kiinni.

• Anonyymi

Skill issue

• Anonyymi

skill issue, ui nopeammin

• Anonyymi

Vitun skill issue

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2311
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      31
      1882
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      27
      1853
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      47
      1836
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      100
      1798
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      57
      1122
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1026
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      873
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      53
      838
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      827
    Aihe