Koulu uinti

Anonyymi-ap

Oon nyt seiska luokalla ja mulla on koulu uinti ja en todellakaan ole menossa ja mulle ollaan sanottu että jos en näytä 200metrin uintia jään luokalle ja nyt hirvee ahdistus eikö ole aika tyhmää jäädä luokalle koulu uinnin takia itse osaan uida sujuvasti oon harrastanut hengen pelastajaa 2vuotta mutta en vaan halua uida koulussa koska se on minusta ahdistavaa

8

1545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä ei jäänyt luokalta, jos ei tullut uimaan. Se piti kuitenkin suorittaa vapaa-ajalla tai se laski arvosanaa. Kysy opelta jos voisit tehdä uinnin vapaa-ajalla.

• Anonyymi

Aloittaja

No ongelmani on se opettaja on 58vuotias mies ja minulla alkaa seisomaan hänelle, en halua paljastaa tätä. Osaan uida mutta jos näkee heppini, niin joudun naurun alle. Auttakaa etten jää luokalle..

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­­y­m­f­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17764354b

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Itse en osallistunut ja se oli ok. Minulla oli sama ongelma joten keksin jonkun syyn olla pois

• Anonyymi

Jos koet koulun uinnin ahdistavaksi sano siitä suoraan opettajallesi. Jos opettaja silti vaatii että sinun pitää osallistua uintiin voidaan opettajan painostava käytös tulkita pedofiliaksi kun tämä vaatii sinua olemaan vähissä pukeissa.

• Anonyymi

Ketään ei voi PAKOTTAA uimaan!!!
      Pakottaminen on laissa kielletty jos pakottaa uhkaamalla tai väkivallalla.
      Opettaja ei siis saa pakottaa uhkaamalla.
      Opettaja ei voi riisua vaaatteesi koska se on rikos!
      Mitä sit jos ope joutuu vankilaan, mitä rehtori, muut opet, oppilaat ja muut ajattelevat?

Kyllä sinne uimaan menee ne jotka haluu

• Anonyymi

Minulla on ongelmana se että olen jopa sanonut suorat sanat siitä eilen vanhemmilleni etten halua uimaan mutta vanhempani sanoo että minä menen silti uimaan vaikka en haluaisi.Olen myös aika varma että opettajakaan ei suostu siihen että en ui.Eivät ne vanhemmat tunnu siis yhtään tajuavan että kuinka stressaantunut olen siitä ja se pahentaa jopa minun ahdistusta.Vieläpä en osaa uida ja he väittää että opin kyllä siellä uimaan,mutten usko että 7.luokkalaisille sitä enää opetetaan.En usko niin että se on mitenkään mahdollista,koska joudun joko A.Lastenaltaaseen seisoskelemaan tylsistyneenä tai B.Altaan reunalle tylsistymään.Sen lisäksi kaupanpäälle joudun tulla sen jälkeen ikuisesti nolattavaksi.

• Anonyymi

Ps.Minulla oli jo viime viikon tiistaina uintia,jolloin esitin kipeää.Eli minun ei kannata esittää kipeää etten jää siitä kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      79
      2806
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1451
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1385
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1236
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1210
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      91
      1108
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe