Näillä palstoilla kuulemma saa nopeasti ja vain asiallista palautetta kysymyksiin. Niin joo, sarkasmi on taiteen laji joten asiaan:
Opel Astra K vm 2016. Hehkuvalo ei pala, ei edes lyhyesti. Valon palamattamuuden nyt sietäisi mutta kun selvästi ongelma on todellinen. Pitkään joutuu starttaamaan ja jopa useampaan kertaan että kiesi käynnistyy. Heikko akku vaihdettu ja kaksi sulakerasiaa on juostu läpi, kaikki sulakkeet toimivat. Tosin takaboksista ei kolmatta sulakerasiaa löytynyt, missä lie vai liekö olemassakaan. Ei näkynyt ainakaan manuaalin ehdottamassa paikassa. Hehkuihin liittyvä rele voisi olla kaput... missä lienee?
Simppeli (halpa) vikakoodin lukija ei löydä mitään vikaa mistään. Näytössä on kehoitus "huolla auto" mutta se nyt tulenee melkein mistä vain. Jos hehkuissa olisi vika niin siitä varmaan tulisi viesti näyttöön, nyt tuntuu että ajokki ei edes tunnista että semmoisia on autossa lainkaan.
Hehkutus ei toimi
Anonyymi-ap
3
386
Vastaukset 3
- Anonyymi
Toimiiko jalluvalot opelissa?
- Anonyymi
"Simppeli (halpa) vikakoodin lukija "
Luulen että vika on tossa. Jossain pitäs lukea jollain paremmalla. - Anonyymi
Jep tutkin saisko merkkiliikkeen tms piuhoihin eteläisen Suomen matkalla esim Savonlinnassa. Ikävä vaan ettei nyt aamulla -16 asteessa meinannut lähteä käyntiin ja ens yö voi olla kylmempi. Lämpötolppaa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641617Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481244Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 54741
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193608- 52592