Hehkutus ei toimi

Anonyymi-ap

Näillä palstoilla kuulemma saa nopeasti ja vain asiallista palautetta kysymyksiin. Niin joo, sarkasmi on taiteen laji joten asiaan:

Opel Astra K vm 2016. Hehkuvalo ei pala, ei edes lyhyesti. Valon palamattamuuden nyt sietäisi mutta kun selvästi ongelma on todellinen. Pitkään joutuu starttaamaan ja jopa useampaan kertaan että kiesi käynnistyy. Heikko akku vaihdettu ja kaksi sulakerasiaa on juostu läpi, kaikki sulakkeet toimivat. Tosin takaboksista ei kolmatta sulakerasiaa löytynyt, missä lie vai liekö olemassakaan. Ei näkynyt ainakaan manuaalin ehdottamassa paikassa. Hehkuihin liittyvä rele voisi olla kaput... missä lienee?

Simppeli (halpa) vikakoodin lukija ei löydä mitään vikaa mistään. Näytössä on kehoitus "huolla auto" mutta se nyt tulenee melkein mistä vain. Jos hehkuissa olisi vika niin siitä varmaan tulisi viesti näyttöön, nyt tuntuu että ajokki ei edes tunnista että semmoisia on autossa lainkaan.

3

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toimiiko jalluvalot opelissa?

• Anonyymi

"Simppeli (halpa) vikakoodin lukija "

Luulen että vika on tossa. Jossain pitäs lukea jollain paremmalla.

• Anonyymi

Jep tutkin saisko merkkiliikkeen tms piuhoihin eteläisen Suomen matkalla esim Savonlinnassa. Ikävä vaan ettei nyt aamulla -16 asteessa meinannut lähteä käyntiin ja ens yö voi olla kylmempi. Lämpötolppaa ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6928
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2046
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1108
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe