Huvila ja huussi ohjelma

Anonyymi-ap

Täysin kahjo ohjelma. Kesämökeille tehdään kaiken maailman laatoituksia ja kiveyksiä kuin kaupunki tonteille. Samoin kuorikatetta levitellään ihan rakennusten vierelle. Hevoskusiaisille oikein mieluisa asumus ja lisääntymispaikka. Siitä ne siirtyy talveksi rakennuksen rakenteisiin. Samoin kiveysten ja laatoituksen alukset ovat täynnä kusiaisia muutaman vuoden päästä. Vanhoja lahonneita rakennuksia pintavuorataan pintamateriaaleilla piiloon. Eikö omistajat ymmärrä, että myyntilanteessa he ovat vastuussa kaikista rakennusvirheistä. Myös niistä piilotetuistavirheistä. Sisältä mökit tehdään kuten sairaaloita, kaikki valkoista. Asukkaat tulevat silmät ummessa katsomaan ja huudetaan ihanuutta ja ei voi olla totta, miten ihanaa, uskomatonta.

21

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan vitun rasittava ohjelma, pari kanaa vaan hokee upeaa-ihanaa ja eivät arvattavasti osaa itse tehdä mitään.

      • Anonyymi

        Ja yleensä vielä jollekin julkimolle tehdään mökkipaikka viimeisen päälle kuntoon. Ja eikä varmaan maksa mitään.


    • Anonyymi

      On varmasti pakko katsoa.
      Vähän tyhmiä tälläiset aloitukset.

      Voiko turhempaa olla kuin tosi-tv ohjelma,
      tai sisustus.

      Itse katon tallennettuna tiedettä ja
      historiaa tai jotain sarjoja.

      Areenassa on vaietut arktiset sodat,
      sekin tuli viime vuonna.

      Mutta ei natsi historiaa, on jo tarpeeksi
      selvää mitä natsit on tehnyt.

    • Anonyymi

      Ja sinä olet ihan helvetin katkera ja kateellinen. Mitä sinä tänne uliset, paa palautetta sinne ohjelmayhtiöön, tarjoo ittees asiantuntijahommiin. Paitti että tuskin teet muuta uliset täällä, se on pääasia sulle Uli uli uli.

      • Anonyymi

        No kuule. Itse en ole mikään remontoimisen/rakentamisen asiantuntija, mutta olen tehnyt niitä hommia. Järki ja ennenkaikkea maalaisjärki ja jos menee sormi suuhun, löytyy onneksi lähipiiristä se oikea asiantuntija. Tuota olen joskus katellut ja ajatellut, että halvemman saisi uudella tönöllä ja vanha puskutraktorilla kumoon. Sitten se kalustus, tekstiilit ja viimeisen päälle keittiökoneet yms.. Ei se kateutta ole vaan järjen käyttöä, kun noita kommentoi. Johan tuossa joku mökkinsä remontoija itki, kun halusi ohjelmassa (satuin näkemään tämän) yhden seinän kokonaan lasiseksi, ikkunaa siis. Nyt sitten linnut lentää päin lasia ja kuolee. Onhan tuo nyt suorastaan surkupupaisaa kun mökki on luksusta, koyona on luksusta. Hyvää tekis noillekin kantaa vedet ja tehdä jotain, juosta paskahuusiin ym, sitä alkeellisuutta, tekis hyvää niolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule. Itse en ole mikään remontoimisen/rakentamisen asiantuntija, mutta olen tehnyt niitä hommia. Järki ja ennenkaikkea maalaisjärki ja jos menee sormi suuhun, löytyy onneksi lähipiiristä se oikea asiantuntija. Tuota olen joskus katellut ja ajatellut, että halvemman saisi uudella tönöllä ja vanha puskutraktorilla kumoon. Sitten se kalustus, tekstiilit ja viimeisen päälle keittiökoneet yms.. Ei se kateutta ole vaan järjen käyttöä, kun noita kommentoi. Johan tuossa joku mökkinsä remontoija itki, kun halusi ohjelmassa (satuin näkemään tämän) yhden seinän kokonaan lasiseksi, ikkunaa siis. Nyt sitten linnut lentää päin lasia ja kuolee. Onhan tuo nyt suorastaan surkupupaisaa kun mökki on luksusta, koyona on luksusta. Hyvää tekis noillekin kantaa vedet ja tehdä jotain, juosta paskahuusiin ym, sitä alkeellisuutta, tekis hyvää niolle.

        Eihän mitään enää nurin pillarilla työnnetä, kun kaikki on suojeltu. Joka vuosi on tietty määrä suojeltava, niin lopultahan se paskahuussikin on suojeltu.


      • Anonyymi

        Aloitus oli ihan asiaa. Sinun kuppaset aivot vain ei tajua näitä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli ihan asiaa. Sinun kuppaset aivot vain ei tajua näitä juttuja.

        Siis kommentti kuppasista aivoista oli tuolle joka lopetti uli uli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule. Itse en ole mikään remontoimisen/rakentamisen asiantuntija, mutta olen tehnyt niitä hommia. Järki ja ennenkaikkea maalaisjärki ja jos menee sormi suuhun, löytyy onneksi lähipiiristä se oikea asiantuntija. Tuota olen joskus katellut ja ajatellut, että halvemman saisi uudella tönöllä ja vanha puskutraktorilla kumoon. Sitten se kalustus, tekstiilit ja viimeisen päälle keittiökoneet yms.. Ei se kateutta ole vaan järjen käyttöä, kun noita kommentoi. Johan tuossa joku mökkinsä remontoija itki, kun halusi ohjelmassa (satuin näkemään tämän) yhden seinän kokonaan lasiseksi, ikkunaa siis. Nyt sitten linnut lentää päin lasia ja kuolee. Onhan tuo nyt suorastaan surkupupaisaa kun mökki on luksusta, koyona on luksusta. Hyvää tekis noillekin kantaa vedet ja tehdä jotain, juosta paskahuusiin ym, sitä alkeellisuutta, tekis hyvää niolle.

        Miksi neuvoa ihmisiä joille juuri tuollainen on unelmien toteutus.
        Suurin osa noista mökeistä maineen päivineen maksaa enemmän kuin Kainuussa omakotitalo.Pelkkä piha remontti ohjelmassa maksaa 20000-50000€
        Tiedät sen sanomattakin, että ei 300000€:n mökkiin kanneta vesiä ämpärillä.
        Näillä mökin omistajilla on rahaa ja he nauttivat sen tuomasta huolettomuudesta.
        Annetaa se nautinto heille.
        Ps,,mm Lehtisten mökki maksaa reilusti yli miljoonan, hehtaarin tontti meren rannalla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule. Itse en ole mikään remontoimisen/rakentamisen asiantuntija, mutta olen tehnyt niitä hommia. Järki ja ennenkaikkea maalaisjärki ja jos menee sormi suuhun, löytyy onneksi lähipiiristä se oikea asiantuntija. Tuota olen joskus katellut ja ajatellut, että halvemman saisi uudella tönöllä ja vanha puskutraktorilla kumoon. Sitten se kalustus, tekstiilit ja viimeisen päälle keittiökoneet yms.. Ei se kateutta ole vaan järjen käyttöä, kun noita kommentoi. Johan tuossa joku mökkinsä remontoija itki, kun halusi ohjelmassa (satuin näkemään tämän) yhden seinän kokonaan lasiseksi, ikkunaa siis. Nyt sitten linnut lentää päin lasia ja kuolee. Onhan tuo nyt suorastaan surkupupaisaa kun mökki on luksusta, koyona on luksusta. Hyvää tekis noillekin kantaa vedet ja tehdä jotain, juosta paskahuusiin ym, sitä alkeellisuutta, tekis hyvää niolle.

        Sattuuko suvussa olemaan komukoita ja polsuja? Miten se nuin kaikertaa kun toinen tekee omaisuudellaan mitä huvittaa?? Sua vaan vituttaa kun et tienaa mitään. Koeta nyt älytä että maailma ei ole reilu paikka ja sulle kävi nyt niin että olet tyhmä. Ihan turhaa olla toiselle
        katkera, se ei johda sun kohdalla mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule. Itse en ole mikään remontoimisen/rakentamisen asiantuntija, mutta olen tehnyt niitä hommia. Järki ja ennenkaikkea maalaisjärki ja jos menee sormi suuhun, löytyy onneksi lähipiiristä se oikea asiantuntija. Tuota olen joskus katellut ja ajatellut, että halvemman saisi uudella tönöllä ja vanha puskutraktorilla kumoon. Sitten se kalustus, tekstiilit ja viimeisen päälle keittiökoneet yms.. Ei se kateutta ole vaan järjen käyttöä, kun noita kommentoi. Johan tuossa joku mökkinsä remontoija itki, kun halusi ohjelmassa (satuin näkemään tämän) yhden seinän kokonaan lasiseksi, ikkunaa siis. Nyt sitten linnut lentää päin lasia ja kuolee. Onhan tuo nyt suorastaan surkupupaisaa kun mökki on luksusta, koyona on luksusta. Hyvää tekis noillekin kantaa vedet ja tehdä jotain, juosta paskahuusiin ym, sitä alkeellisuutta, tekis hyvää niolle.

        Rahalla kato saa sitä mistä sinä uneksit ja pahaa oloasi täällä purat.


    • Anonyymi

      Asun Itekki rannalla. En ikinä tekisi kusiais paikkoja metsän keskelle. Sitäpaitsi mökki tai vaikkapa talo pitää tehä niin että se ei näy haitallisesti järvelle. Väritys tumma, suojapuita rantaviivalla jne. Näkee isoja laitureita, jotka on maalattu valkoiseksi, kirkon korkuisia mökkejä, joissa kirkas väritys. Kunnan rakennusjärjestyksessä pitäsi olla tiukat vaatimukset esim värityksellä, puuston määrälle tontilla. Mökki on mökki, ei mikään status symboli, jota halutaan esitellä järvellä liikkujille.

      • Anonyymi

        Sinäkin tekisit jos sulla olisi rahaa josta laittaa 5% mökin kunnostamiseen.


      • Anonyymi

        Älä lässytä, jos se on lain puiteissa, se saa olla vaikka kirkon kokoinen ja näköinen. Sinua vaan vituttaa kun itelläs on vain lautamökki.


    • Anonyymi

      Suihin!

    • Anonyymi

      Antaahan asukkaiden elää ihanuutensa keskellä seuraavaan kesään, kunhan kivetykset ja laastotukset rupeaa puskemaan heinää ja rikkaruohoja. On ne sitten niin ihania. Ei muuta jouva kun sormet verillä repimään niitä pois. Ja kun tehdään ulkoterassia muusta kuin kestopuusta esim lehtikuusi, ne lahoo muutamaan vuoteen, se on fakta.

      • Anonyymi

        Näkyvät käyttävän juuri kestopuuta ja komposiittia terassin tekoon.
        Muuten ,,lähes jokaiselle pihalle laitetaan robotti leikkuri joka leikkaa myös kivetyksien välit ja reunat rikkaruohoista.
        Minunkin talon pihalta loppui nyppiminen kun hommasin sellaisen leikkurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyvät käyttävän juuri kestopuuta ja komposiittia terassin tekoon.
        Muuten ,,lähes jokaiselle pihalle laitetaan robotti leikkuri joka leikkaa myös kivetyksien välit ja reunat rikkaruohoista.
        Minunkin talon pihalta loppui nyppiminen kun hommasin sellaisen leikkurin.

        Kyllä telkussa kun katsoo aloitus osan ohjelmasta, niin täytyy sanoa, että on patalaiskoja porukkaa mökin omistajat. Joka paikka rempallaan. Niinköhän nuo luulee, että tavat muuttuu kun tehdään vielä isotöisemmät pihat hoidettavaksi. Tuskinpa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä telkussa kun katsoo aloitus osan ohjelmasta, niin täytyy sanoa, että on patalaiskoja porukkaa mökin omistajat. Joka paikka rempallaan. Niinköhän nuo luulee, että tavat muuttuu kun tehdään vielä isotöisemmät pihat hoidettavaksi. Tuskinpa vain.

        Mitä sitten? Jos on rahaa teettä remontit muilla niin sehän on vaan hyvä, voi itse vetää lonkkaa ja yrittäjä saa töitä. Mikä siinä noin ahistaa, ettet vaan ois kateellinen? Ettet vaan ois korpikommunistisuvun kasvatti joka on pienestä pitäen opetettu valittamaan joutavista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Jos on rahaa teettä remontit muilla niin sehän on vaan hyvä, voi itse vetää lonkkaa ja yrittäjä saa töitä. Mikä siinä noin ahistaa, ettet vaan ois kateellinen? Ettet vaan ois korpikommunistisuvun kasvatti joka on pienestä pitäen opetettu valittamaan joutavista.

        Juuri näin.
        Minäkin ihmettelen valittajia pihoista ja mökeistä jotka tehdään ohjelmassa.
        Ihmisillä on nykyään rahaa ja he nauttivat siitä.
        Jos piha rehottaa seuraavana kesänä niin ostetaan kunnostus ja siivous palvelu ja taas saa lökötellä siistillä pihalla ja terassilla.
        Ymmärtäkää ihan oikeasti, että kaikilla ei ole niin tiukkaa rahasta ja he nauttivat siitä, että ei tarvitse laskea jokaista tonnia mihin sen laittaa.


    • Anonyymi

      Nää aloittajan tapaiset on jotenkin parempia mökkelijöitä kun tekevät kaikki paska hommat ite niihin murjuihinsa. Antakaa niiden joilla on rahaa ja varaa tehä just niinkuin haluavat ja menkää te rapsuttamaan sammalta sieltä huussin katolta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4315
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2418
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2116
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      108
      1755
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      332
      1352
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe