Kaipaan sua

Anonyymi-ap

Kaipaan sua niin mielettömän paljon. Kaikki meidän kohdalla jäi jotenkin kesken. Uskon, että sä olit se mun elämä rakkaus,mutta mokasin kaiken Joskus me tätä kautta laitettiin toisillemme viestejä. Sun kanssa oleminen oli elämäni onnellisinta aikaa. Kumpa sitä olisi ollut enemmän. Olet edelleen elämäni nainen ja haluaisin löytää sinut uudelleen, saada uuden mahdollisuuden .muistan sina ne neilikat, jotka toit minulle. Toivon ettö eksyt tälle sivulle nostalgian kaipuussa. Yksi nainen pohjoisesta kaipaa sua

19

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löytyisikö tälle kaipaamallesi henkilölle esimerkiksi nimikirjaimet tai jotain muuta tunnistetta? Nuo neilikat eivät taida riittää tietona.

      • Anonyymi

        Uskon, että kyseinen henkilö tunnistaa itsensä neilikoista. Etunimi kuitenkin alkaa kirjaimella M.

        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että kyseinen henkilö tunnistaa itsensä neilikoista. Etunimi kuitenkin alkaa kirjaimella M.

        T. Ap

        Milloin nähtiin viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että kyseinen henkilö tunnistaa itsensä neilikoista. Etunimi kuitenkin alkaa kirjaimella M.

        T. Ap

        Luulenpa että aika moni tuonut neilikoita treffeille. Minäkin, mutta en ala M-kirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähtiin viimeksi?

        Siitä on jo kulunut niin pitkä aika, että tuntuu järjettömältä kaivata ja vielä järjettömämpää tänne kaipausta purkaa. Kyse on ihan vuosista ja kaikin tavoin monimutkaisesta kuviosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on jo kulunut niin pitkä aika, että tuntuu järjettömältä kaivata ja vielä järjettömämpää tänne kaipausta purkaa. Kyse on ihan vuosista ja kaikin tavoin monimutkaisesta kuviosta.

        Uskaltaisitko kertoa oman kirjaimeksi?

        Oletko kirjaimellisesti Lapissa, vai vain häntä pohjoisempana?


    • Anonyymi

      Sanooko sinulle mitään biisi nimeltään Rakkauden talo? Kuuntele se, niin tiedät, millainen kaipaus täällä on.

      • Anonyymi

        Kikka jonne aron vai suvi karjunen


    • Anonyymi

      Kikka tietysti.

    • Anonyymi

      Miten pohjoisesta?

    • Anonyymi

      Enhän minä varsinaisesti tiedä, missä asti sinä olet. Missä ajattelet minun olevan? Sano vaikka lääni tai jokin isompi kaupunki, missä ajattelet mun olevan.

    • Anonyymi

      Et sinä mielestäni ole niin hirmuisen pohjoisessa mutta pohjoisessa kuitenkin täältä katsoen.

    • Anonyymi

      Missä näimme ensimmäisen kerran? Ei kaupunkia (ellet halua), vaan paikka.

      T. M

      • Anonyymi

        Tai vaatetus? Mitä oli ensimmäisellä tai viimeisellä kerralla päällä? Tai mikä oli viimeinen sana tai lause?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vaatetus? Mitä oli ensimmäisellä tai viimeisellä kerralla päällä? Tai mikä oli viimeinen sana tai lause?

        Ensimmäisellä kerralla,kun näimme hyppäsin pitkän junamatkan jälkeen halaamaan sinua. Mieleen ei ole jäänyt ensimmäisiä sanojaz vain se tunne, että näen hänet viimeinkin.


    • Anonyymi

      Vielä sellainen "tunnistus apu" the arkin biisi diseace. En usko, että tänne näitä tulet lukemaan. Olet varmasti vihainen minulle ja syystäkin. Tämä on vain säälittävä tapa tänne kirjoittaa,mutta et varmaan koskaan enää täällä käy lukemassa kirjoituksia.
      T. Ap

    • Anonyymi

      Ap kliseisest annan ystävän neuvon. Anna olla. Jos sydämesi on särkynyt hänen kanssaan hän ei ole oikea sinulle. Ymmärrän täysin kaipuun kun olen ollut samassa tilanteessa itsekin. Mutta ei se tule koskaan toimimaan.

      • Anonyymi

        Näin se varmaan on..ehkä pitäs vaan päästää irti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe