Kaipaan sua niin mielettömän paljon. Kaikki meidän kohdalla jäi jotenkin kesken. Uskon, että sä olit se mun elämä rakkaus,mutta mokasin kaiken Joskus me tätä kautta laitettiin toisillemme viestejä. Sun kanssa oleminen oli elämäni onnellisinta aikaa. Kumpa sitä olisi ollut enemmän. Olet edelleen elämäni nainen ja haluaisin löytää sinut uudelleen, saada uuden mahdollisuuden .muistan sina ne neilikat, jotka toit minulle. Toivon ettö eksyt tälle sivulle nostalgian kaipuussa. Yksi nainen pohjoisesta kaipaa sua
Kaipaan sua
15
670
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyisikö tälle kaipaamallesi henkilölle esimerkiksi nimikirjaimet tai jotain muuta tunnistetta? Nuo neilikat eivät taida riittää tietona.
- Anonyymi
Uskon, että kyseinen henkilö tunnistaa itsensä neilikoista. Etunimi kuitenkin alkaa kirjaimella M.
T. Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että kyseinen henkilö tunnistaa itsensä neilikoista. Etunimi kuitenkin alkaa kirjaimella M.
T. ApMilloin nähtiin viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. ApLuulenpa että aika moni tuonut neilikoita treffeille. Minäkin, mutta en ala M-kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin nähtiin viimeksi?
Siitä on jo kulunut niin pitkä aika, että tuntuu järjettömältä kaivata ja vielä järjettömämpää tänne kaipausta purkaa. Kyse on ihan vuosista ja kaikin tavoin monimutkaisesta kuviosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on jo kulunut niin pitkä aika, että tuntuu järjettömältä kaivata ja vielä järjettömämpää tänne kaipausta purkaa. Kyse on ihan vuosista ja kaikin tavoin monimutkaisesta kuviosta.
Uskaltaisitko kertoa oman kirjaimeksi?
Oletko kirjaimellisesti Lapissa, vai vain häntä pohjoisempana?
- Anonyymi
Sanooko sinulle mitään biisi nimeltään Rakkauden talo? Kuuntele se, niin tiedät, millainen kaipaus täällä on.
- Anonyymi
Kikka jonne aron vai suvi karjunen
- Anonyymi
Kikka tietysti.
- Anonyymi
Miten pohjoisesta?
- Anonyymi
Enhän minä varsinaisesti tiedä, missä asti sinä olet. Missä ajattelet minun olevan? Sano vaikka lääni tai jokin isompi kaupunki, missä ajattelet mun olevan.
- Anonyymi
Et sinä mielestäni ole niin hirmuisen pohjoisessa mutta pohjoisessa kuitenkin täältä katsoen.
- Anonyymi
Missä näimme ensimmäisen kerran? Ei kaupunkia (ellet halua), vaan paikka.
T. M- Anonyymi
Tai vaatetus? Mitä oli ensimmäisellä tai viimeisellä kerralla päällä? Tai mikä oli viimeinen sana tai lause?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vaatetus? Mitä oli ensimmäisellä tai viimeisellä kerralla päällä? Tai mikä oli viimeinen sana tai lause?
Ensimmäisellä kerralla,kun näimme hyppäsin pitkän junamatkan jälkeen halaamaan sinua. Mieleen ei ole jäänyt ensimmäisiä sanojaz vain se tunne, että näen hänet viimeinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560996659ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22268Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2971719Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s3201221- 611183
- 156957
Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki
Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot18928Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j9750Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista
että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk38716