Clio (64 012 kpl) oli v. 2022 kolmanneksi myydyin automalli Ranskassa. Ykkösenä oli Peugeot 208 (88 8012 kpl) ja kakkosena Dacia Sandero ( 64 293 kpl).
Turkissakin Clio oli varsin suosittu v.2022. Se oli siellä toiseksi myydyin automalli 41 607 kpl myynnillään. Ykkösenä Turkissa oli Fiat Egea (täällä mallinimi Tipo) 68 779 kpl myynnillään ja kolmantena Toyota Corolla 30 948 kpl myynnillään.
Clio 3. myydyin Ranskassa
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
Peugeot 208 oli viime vuoden myydyin auto Euroopassa. Clio tais juuri olla monena vuonna Eurooopan 2. myydyin auto.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17764813r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Typeriä on ihmiset siellä kun ostavat rapeita ranskalaisia. Tce 90 koneesta katkeaa jakoketju n. 100ctkm kohdalla. Pökötin kone alkaa kuluttaa öljyä 100 tkm jälkeen. Öljyssä uiva jakohihna murenee ja tukkii öljysihdin ja sitten kone laukeaa lopullisesti.
- Anonyymi
EI voi suomalaisiakaan kehua. Ranskanrapea Yaris on täällä melko korkealla myyntitilastoissa.
- Anonyymi
Pehmenneet saksalaiset eivät tarjoa ainakaan enempää iloa.
- Anonyymi
Palmuöljyssä rapeat ranskalaiset, sademetsien tuhoksi!!
- Anonyymi
Suomessa hurjat 200kpl 🤣 Tietäjät tietää ei ne romut suomessa toimi!
-niuva kutsuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832