Kylläpä illalla koululaisten vaalitentissä telkkarissa Purra ilkisi valehdella lapsille kysymykseen maahanmuutosta. Ei Persut vastusta maahanmuuttoa. Päin vastoin. Kierteli ja kaarteli kysymyksiä. Olisi vaan sanonut suoraan , että ollaan rasisteja ja muuttajia ei tarvita. Ei ilinny kun luokassa oli tumma tyttö nähtävästi islamin uskoinen. Tyttö nökötti vain hiljaa nurkassaan.
Oppilaiden vaalitentit
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi yhdistät automaattisesti tumman ihon ja islamin uskon, olet itse selvästi ennakkoluuloinen rasisti!
- Anonyymi
Eihän porvarit ja persut halua tänne muita kuin orjatyöntekijöitä.
- Anonyymi
Kyllä islaminaisilla ja tytöillä yleensä musta kaapu on. Monellako sumin neitokaisella olet kaavun nähnyt.
- Anonyymi
Itse olet rasisti dekokraattista puoluetta ja sanavapautta kohtaan.
- Anonyymi
Persut ei ole demokratiaa nähneetkään. Soini oli aikoinaan vielä ihminen, nykyiset vain huutajia tietämättömyyttään ja tyhmyyttään.
- Anonyymi
Olisi Purra puhunut kuin ajattelee, eikä yritä valehdella.
- Anonyymi
Minä oon rasisti, enkä pelkää sanoa sitä. Mamut takas uoppavalla veneellä.
- Anonyymi
Ei anna purra panna ukon
jos on eri puoluetta.
- Anonyymi
Meinasin äänestää Persuja, mutta tulinkin toisiin aatoksiin🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091684- 1701630
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä701449Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235824Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60773Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142715Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43663- 129630
- 109603