Olen siis entinen mies jolle on leikattu viime vuonna vulva. Nyt seurustelen vakavasti mutta parisuhdetta rasittaa vulvani muoto joka on ns. outie. Mieheni arvostaa enemmän ns. innie mallista vulvaa. Saako julkiselle puolelle helposti lähetteen vulvan uudelleen muotoiluun? Yksityiseen ei ole varaa.
Vulvan uudelleen muotoilu julkisella?
10
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs jos vaan jatkaisit sitä samaa innie-outie-ketjua, jonka pari vuotta sitten aloitit? Luuletko, että joku oikea transtaustainen nainen kirjoittaisi olevansa entinen mies :D
- Anonyymi
Kannattaa matkustaa palstan transsuilijan kanssa Transnistriaan (pelkkä meno) grape-hedelmät rintaliiveissä. Siellä kelpaatte juuri sellaisina kuin olette, ainakin jollekin himokkaalle vodkahuuruiselle separatistille.
- Anonyymi
Ellei leikkaustuloksessa ole vikaa ja vulva on parantunut asianmukaisesti, saat tyytyä siihen mikä on leikattu julkisella.
Vaihda miestä jos se ei kelpaa. - Anonyymi
Töölössä ei saa muuta kuin pesäpalloräpylän,samalta se näyttää.
- Anonyymi
Töölössä ei ole tainnut saada enää vuoteen minkäänlaista.
- Anonyymi
Eikös ne Töölön lääkärit haastettu oikeuteen, ainakin kova pöhin siitä oli jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne Töölön lääkärit haastettu oikeuteen, ainakin kova pöhin siitä oli jo vuosia sitten.
Harmi, ettet koskaan kertonut lopputulosta oikeudenkäyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, ettet koskaan kertonut lopputulosta oikeudenkäyntiin.
Ei siinä ole ollut mitään kerrottavaa koska mitään oikeudenkäyntiä ei ole ollut ja lääkärit ovat operoineet aivan normaalisti.
- Anonyymi
Voiko vulvaa muotoilla itse esim niittaamalla outiehuulet kiinni alempiin häpyhuuliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472