Olen siis entinen mies jolle on leikattu viime vuonna vulva. Nyt seurustelen vakavasti mutta parisuhdetta rasittaa vulvani muoto joka on ns. outie. Mieheni arvostaa enemmän ns. innie mallista vulvaa. Saako julkiselle puolelle helposti lähetteen vulvan uudelleen muotoiluun? Yksityiseen ei ole varaa.
Vulvan uudelleen muotoilu julkisella?
10
1166
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs jos vaan jatkaisit sitä samaa innie-outie-ketjua, jonka pari vuotta sitten aloitit? Luuletko, että joku oikea transtaustainen nainen kirjoittaisi olevansa entinen mies :D
- Anonyymi
Kannattaa matkustaa palstan transsuilijan kanssa Transnistriaan (pelkkä meno) grape-hedelmät rintaliiveissä. Siellä kelpaatte juuri sellaisina kuin olette, ainakin jollekin himokkaalle vodkahuuruiselle separatistille.
- Anonyymi
Ellei leikkaustuloksessa ole vikaa ja vulva on parantunut asianmukaisesti, saat tyytyä siihen mikä on leikattu julkisella.
Vaihda miestä jos se ei kelpaa. - Anonyymi
Töölössä ei saa muuta kuin pesäpalloräpylän,samalta se näyttää.
- Anonyymi
Töölössä ei ole tainnut saada enää vuoteen minkäänlaista.
- Anonyymi
Eikös ne Töölön lääkärit haastettu oikeuteen, ainakin kova pöhin siitä oli jo vuosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne Töölön lääkärit haastettu oikeuteen, ainakin kova pöhin siitä oli jo vuosia sitten.
Harmi, ettet koskaan kertonut lopputulosta oikeudenkäyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, ettet koskaan kertonut lopputulosta oikeudenkäyntiin.
Ei siinä ole ollut mitään kerrottavaa koska mitään oikeudenkäyntiä ei ole ollut ja lääkärit ovat operoineet aivan normaalisti.
- Anonyymi
Voiko vulvaa muotoilla itse esim niittaamalla outiehuulet kiinni alempiin häpyhuuliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1578362KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4407466Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743844Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503542Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512597- 1262026
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530