Kun vaihtaa sukupuoli Mies naiseksi mutta

Anonyymi-ap

Kun mies vaihtaa sukupuolen naiseksi mutta penis jätetään (Shemle). Muistuttaa naista mutta miehen vehkeet siis. Kun tämä shemale panee normaalia naista ja laukeaa naisen sisään.
Ellei ole kondomia tai naisella muuta ehkäisy välinettä niin tapahtuu "vahingo". Nainen tulee raskaaksi niin onko tämä shemale sitten isä vai toinen äiti?

Kun shemale tulee sukupuoli tauti tai sairaus ja menee urologille niin saattaa olla että urologi ihmettelee että tulee nainen mutta on miehen penis. Joutuu selittelemään kyllä urologille että tämä ymmärtää jos ymmärtää.

Mitä mieltä te olette näistä asioista?🤔

6

449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleensä asianomaisten oma asia miten asiat hoituu, joten jätetään asia heille joita se koskee.
      Sitten tuo lääkärissä käynti, se on niitä pienimpiä ongelmia trans seksuaalisten elämässä
      Joten uskoisin että heille annetaan yhtä hyvä hoito kun muillekkin ihmisille.

• Anonyymi

Mitä v_ttua taas luin?

Ai niin, suomi24:ää....

• Minä olen korjannut sukupuoleni naiseksi.. Kuten nykyään sanotaan. En siis vaihtanut.
      Penikseni on ennallaan. Olen nainen, mutta tietääkseni en shemale. Määrittelen itseni monisukupuoliseksi naiseksi. Minulla on TG ja TS diagnoosit ja hormonihoito. Lääkäreissä käynnit kait hoituu, kuten muillakin. Tosin vaikea arvioida, kun yksinhän sinne läkäriin useimmiten menee. Jos minulle tulisi lapsi vahingossa, niin olisin mielestäni siittäjä-äiti.

• Anonyymi

Tuo oli nyt ihan tuubaa.

• Anonyymi

Älä vaiva päätäsi näillä asioilla mitä et ymmärrä, sinulle riittää ihan vaan se mikä olet! Ei tartte olla koko ajan alapään asioissa näytät kiinnostuksesi niin kovasti niistä. Annetaan kaikkien elää sellaisina kun ovat se kun miettiä toisten yksityisiä asioita millä ei ole mitään merkitystä juuri sinun elämässäsi . Onko se alapää sinulle jokin jännittävä asia kun oikein vaivaudut siitä kirjoittamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2005
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1717
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1686
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1463
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1238
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1102
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1000
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      892
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      889
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      887
    Aihe