Kun mies vaihtaa sukupuolen naiseksi mutta penis jätetään (Shemle). Muistuttaa naista mutta miehen vehkeet siis. Kun tämä shemale panee normaalia naista ja laukeaa naisen sisään.
Ellei ole kondomia tai naisella muuta ehkäisy välinettä niin tapahtuu "vahingo". Nainen tulee raskaaksi niin onko tämä shemale sitten isä vai toinen äiti?
Kun shemale tulee sukupuoli tauti tai sairaus ja menee urologille niin saattaa olla että urologi ihmettelee että tulee nainen mutta on miehen penis. Joutuu selittelemään kyllä urologille että tämä ymmärtää jos ymmärtää.
Mitä mieltä te olette näistä asioista?🤔
Kun vaihtaa sukupuoli Mies naiseksi mutta
6
402
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä asianomaisten oma asia miten asiat hoituu, joten jätetään asia heille joita se koskee.
Sitten tuo lääkärissä käynti, se on niitä pienimpiä ongelmia trans seksuaalisten elämässä
Joten uskoisin että heille annetaan yhtä hyvä hoito kun muillekkin ihmisille. - Anonyymi
Mitä v_ttua taas luin?
Ai niin, suomi24:ää.... Minä olen korjannut sukupuoleni naiseksi.. Kuten nykyään sanotaan. En siis vaihtanut.
Penikseni on ennallaan. Olen nainen, mutta tietääkseni en shemale. Määrittelen itseni monisukupuoliseksi naiseksi. Minulla on TG ja TS diagnoosit ja hormonihoito. Lääkäreissä käynnit kait hoituu, kuten muillakin. Tosin vaikea arvioida, kun yksinhän sinne läkäriin useimmiten menee. Jos minulle tulisi lapsi vahingossa, niin olisin mielestäni siittäjä-äiti.- Anonyymi
Tuo oli nyt ihan tuubaa.
- Anonyymi
Älä vaiva päätäsi näillä asioilla mitä et ymmärrä, sinulle riittää ihan vaan se mikä olet! Ei tartte olla koko ajan alapään asioissa näytät kiinnostuksesi niin kovasti niistä. Annetaan kaikkien elää sellaisina kun ovat se kun miettiä toisten yksityisiä asioita millä ei ole mitään merkitystä juuri sinun elämässäsi . Onko se alapää sinulle jokin jännittävä asia kun oikein vaivaudut siitä kirjoittamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810