Tämä on palstani

Ja viimeinen leposijani.

Hyvää yötä. ⚜️🤴

734

2267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietääkseni tämä on suomi24 palsta. Ei sinun.

• Siinä taas yksi pilkun viilaaja, saivartelija.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Siinä taas yksi pilkun viilaaja, saivartelija.

Mitä tapahtui tyttö jille? Kutsutko hänet hautajaisiin ?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui tyttö jille? Kutsutko hänet hautajaisiin ?

Tyttö jii on varmasti ainoa jonka kutsun.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Tyttö jii on varmasti ainoa jonka kutsun.

Hei mutta se on hienoa että yksi henkilö tulee.Hän on varmasti surunmurtama kun hänen ihana nettikaveri poistuu keskuudestamme.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei mutta se on hienoa että yksi henkilö tulee.Hän on varmasti surunmurtama kun hänen ihana nettikaveri poistuu keskuudestamme.

Tuskin on, sillä anonyymiin ei voi kiintyä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mutta hänhän oli sinnulle pikkuinen.Ei hän ole sinulle kuka tahansa nuori tyttö kun on hellittelynimikin.Hän tulee muistamaan että oli Pikkuinen sinulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta hänhän oli sinnulle pikkuinen.Ei hän ole sinulle kuka tahansa nuori tyttö kun on hellittelynimikin.Hän tulee muistamaan että oli Pikkuinen sinulle.

Kenenkäs sinä olet?

• Anonyymi

Jatka sinä täällä roikkumista jos tyttö jii sattuu vielä tulee.Minä jatkan illan viettoa koska on muutakin elämää.

• Sulle on ongelma, jos minä juttelen täällä jonkun kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Jatka sinä täällä roikkumista jos tyttö jii sattuu vielä tulee.Minä jatkan illan viettoa koska on muutakin elämää.

Hyvä ku on. Kaikki muut ei ole yhtä onnellisia.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kenenkäs sinä olet?

Hmm..Yhden unikulta joka on täällä karkuteillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm..Yhden unikulta joka on täällä karkuteillä.

Miten hän täällä on? Miksi ei ole kainalossasi?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ite olet pahempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta pieni normisti sanat joita ihan vai sanon lapsille tai jopa aikuisille naisille jotka vain on syystä tai toiseta jääny ilman rakkautta

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kenenkäs sinä olet?

Kenenkä mikä

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Taitaa se julkisen palstan "omiminen" yksityiskäyttöön olla yksi foorumeiden vanhimpia trollailu muotoja.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Olethan sinäkin kiintyny monesti jo anomuumiin pitäskö ny tässä kohti tajuta että olet hoidon tarpeessa

• Hyvää yötä minulle tänne. Nuku hyvin.

• Anonyymi

Öitä, mikäpä tänne on poisnukkuessa. 🌜😔

• Hyvää huomenta tänne.
      Uusi päivä edessä. Kevättä odotellessa. Takatalvi saapuu ensi viikolla, mutta sen jälkeen kevät koittaa ja elämä voittaa. ☕

• Anonyymi

Huomenta sinulle! ☀️

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta sinulle! ☀️

Kiitos myös huomenta sinulle. ☕🌞

• Anonyymi

Prinssi j päätä nyt että elätkö itsesäälissä kun sun mielialat heittelee noin paljon.Ekaks ollaan kuolemassa ja sitten elämä voittaakin.Päätä jo miten asiat on.

• Hyvää yötä minulle tänne. Nuku hyvin ja näe kivoja unia, niin jaksat taas huomenna. 🙏🪷

• Anonyymi

Hyvää huomenta taas sinulle!☀️

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää huomenta taas sinulle!☀️

Hyvää huomenta. Kukahan sinä olet? 🌞

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hyvää huomenta. Kukahan sinä olet? 🌞

Olen muukalainen!🥸😂

• Anonyymi kirjoitti:

Olen muukalainen!🥸😂

Hui sentään. No hauskaa tavata. 😳😊

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hui sentään. No hauskaa tavata. 😳😊

Prinssi J : tä ei moni jää kaipaamaan ja se on hyvä asia

• Saapui taas ilta tumma. Eikä ole ihme ja kumma, että rinssi yksin taas nukkumaan käy. Ketään ei koskaan vierellä näy. Hyvää yötä... 🐺

• Anonyymi

Ei varmasti näy eikä tule näkymään

• Anonyymi

Ohan sulla tyttö jii koska vanhemmat naiset ei kelpaa sulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ohan sulla tyttö jii koska vanhemmat naiset ei kelpaa sulle.

Aika tökeröä taas sinulta.

• Hyvää yötä yksinäiselle minulle. Lopetan kaiken kaipailun ja haaveilut. Se on turhaa, kun mitään en kuitenkaan saa. Minut luotiin olemaan yksin. ⚜️

• Anonyymi

Suurimmalla todennäköisyydellä olet itse itsesi yksinäisyyden aiheuttanu

• Anonyymi

Hyvä. Niin sinun pitääkin kun lasten kanssa vietät aikaa ja haaveilet 16 vuotiaista lapsista

• Anonyymi

No empä usko että sinä tätä domainia omistat

• Huomenta minulle.
      Ihana aurinko herättää vähän liian aikaisin taas... Onneksi on vapaapäivä. 🌞

• Vietä kiva päivä rinssi. 😊

• Prinssi_J kirjoitti:

Vietä kiva päivä rinssi. 😊

Kiitos! Vietä sinäkin. 🌞😊🤗

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kiitos! Vietä sinäkin. 🌞😊🤗

Unohdit taas välistä kirjautua ulos

• Anonyymi

Prinssi j on seonnut kun juttelee itselleen.Tosiaan 50 vuotias mies kyseessä niin sen ikänen voi itselleen höpistä.

• Eipä ole ketään muutakaan kenelle jutella.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Eipä ole ketään muutakaan kenelle jutella.

Kai sä ymmärrät että tyttö j on koulussa.Tunneilla ei voi räplätä kännykkää.Kait sä sen ymmärrät.Tyttö j tulee juttelee sulle kun pääsee koulusta ja on tehnyt läksyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai sä ymmärrät että tyttö j on koulussa.Tunneilla ei voi räplätä kännykkää.Kait sä sen ymmärrät.Tyttö j tulee juttelee sulle kun pääsee koulusta ja on tehnyt läksyt.

Lomalla hän sanoi viimeksi olevansa. Ja mitä sitten. Minulla ei ole enää mitään, muuta kuin oma itseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lomalla.

No miksi tyttö jii on ollut hiljaa ja antanut prinssin jutella itekseen täällä itelleen. Tyttö jii sinun pitää jutella prinssille niin hän voi taas laittaa hymy emojin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi tyttö jii on ollut hiljaa ja antanut prinssin jutella itekseen täällä itelleen. Tyttö jii sinun pitää jutella prinssille niin hän voi taas laittaa hymy emojin.

Minä en ole jaksanut roikkua täällä koko ihanaa vapaapäivääni! On ollut muutakin tekemistä, toisin kuin eräillä...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Lomalla hän sanoi viimeksi olevansa. Ja mitä sitten. Minulla ei ole enää mitään, muuta kuin oma itseni.

Onko sulla koskaan omasta mielestäs muuta ollutkaan kun oma ittes

• Anonyymi

Tyttö jii prinssi j on odottanut sinua tänne ja sinä olet ollut hiljaa. Onko kiva kun prinssillä on yksinäistä kun et juttele hänelle.

• Anonyymi

Älä jaksa jauhaa turhaan.

• Ihastukseni muutti kauas pois, eikä minusta välittänyt.
      Sellaista elämä on. Kaikki menee pois.

• Anonyymi

Sellaista paskaahan se elämä aina välillä jokaisella on, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän! 🙄 Mutta aina pitää muistaa nauttia edes niistä pienistä hyvistä asioista: vaikka siitä, että on katto pään päällä ja sopivasti rahaa itsensä tai perheensä elättämiseen.
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaista paskaahan se elämä aina välillä jokaisella on, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän! 🙄 Mutta aina pitää muistaa nauttia edes niistä pienistä hyvistä asioista: vaikka siitä, että on katto pään päällä ja sopivasti rahaa itsensä tai perheensä elättämiseen.
        Ja

Päivä kerrallaan eteen päin aina.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Päivä kerrallaan eteen päin aina.

Siis mitä ihmettä? Vastasin viestiisi ihan normaslisti: Niinpä ja kommenttini poistettiin?! Mitä ihmettä...
        Ja

• Anonyymi

Tuossa asiassa ei ole mitään huvittavaa, ihan tosi asian sanoin. Vai olisiko sinusta kivaa olla niin köyhä, ettei sinulla olisi edes kattoa pään päällä?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Vastasin viestiisi ihan normaslisti: Niinpä ja kommenttini poistettiin?! Mitä ihmettä...
        Ja

Liian lyhyet kommentit joskus poistuu, ja joskus ei. Tämä sivu on ihan outo välillä ja poistelee viestejä ihan miten sattuu.

• Anonyymi

Mä ihmettelen vieläkin suuresti että susta on oikeasti kukaan koskaan edes välittäny sun lasten äidin kohdalla mä ymmärrän se on vaikea sanoa lapsille että teidän isä on täys idiootti mu onneksi se ei tarkoita sitä että lapsista pitäisi tulla samanlaisia oli heidän vanhempansa sitten millaisia tahansa

• Anonyymi

Prinssi miten sä pärjäät kun tyttö j ei ole pitmässä sulle seuraa kun on leirillä.Meinaatko itsesäälissä rypeä ja valittaa taas kuinka paska elämä sulla on ja kukaan ei välitä. Kestätkö sen ettei tyttö j ole täällä pitämässä sulle seuraa kun on ratsastamassa?

• En tiedä. Pakko pärjätä. Sitähän tämä elämä on aina ollut. On vaan pakko pärjätä.

• Anonyymi

Ihanaa kun 11-vuotias tyttö puhuu rumasti. Lempisana on paska. Olen vähän kovis kun käytän sanaa paska.

• Ei sullakaan kovin hyvin näytä menevän... Mitä harrastat? Muuta kuin palstalla notkumista, ja alaikäiselle veetuilua?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei sullakaan kovin hyvin näytä menevän... Mitä harrastat? Muuta kuin palstalla notkumista, ja alaikäiselle veetuilua?

Mulla menee paremmin koska mulla on aikuisia liveystäviä ja musta nämä aikuiset ystävät ovat mukavia.Käyn myös kävelylenkeillä ja huolehdin kotitöistä. Koita mennä elämässä eteenpäin ja toipua siitä sun ihastuksesta. Sä et tule häntä samaan. en ymmärrä miksi roikut ihmisessä joka ei edes pidä suhun yhteyttä. Pyörit itsesäälissä ja et ole valmis menee eteenpäin. Mikä siinä naisessa oli niin erikoista että siinä pitää roikkua ja eikä voi mennä elämässä eteenpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menee paremmin koska mulla on aikuisia liveystäviä ja musta nämä aikuiset ystävät ovat mukavia.Käyn myös kävelylenkeillä ja huolehdin kotitöistä. Koita mennä elämässä eteenpäin ja toipua siitä sun ihastuksesta. Sä et tule häntä samaan. en ymmärrä miksi roikut ihmisessä joka ei edes pidä suhun yhteyttä. Pyörit itsesäälissä ja et ole valmis menee eteenpäin. Mikä siinä naisessa oli niin erikoista että siinä pitää roikkua ja eikä voi mennä elämässä eteenpäin?

Valitat ihan joka asiasta, olipahan mitä vaan niin sinä vaan valitat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitat ihan joka asiasta, olipahan mitä vaan niin sinä vaan valitat!

Missä välissä olen valittanut mun ystävistä. Se että toinen ei halua tehdä yksinäisyyden poistamiseksi mitään ei ole mun ongelma.Toki jos haluaa roikkua menneessä niin on oma asia.Mutta silloin ei kannata valittaa kun kukaan ei välitä. Prinssi jiitä ei kukaan hae kotoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä välissä olen valittanut mun ystävistä. Se että toinen ei halua tehdä yksinäisyyden poistamiseksi mitään ei ole mun ongelma.Toki jos haluaa roikkua menneessä niin on oma asia.Mutta silloin ei kannata valittaa kun kukaan ei välitä. Prinssi jiitä ei kukaan hae kotoa.

Ei ole toista kehen olisin ihastuneena nyt. Ei kukaan osoita missään kiinnostusta minuunkaan päin. En uskalla lähestyä enää ketään. Ei huvita saada pakkeja enää keltään.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei ole toista kehen olisin ihastuneena nyt. Ei kukaan osoita missään kiinnostusta minuunkaan päin. En uskalla lähestyä enää ketään. Ei huvita saada pakkeja enää keltään.

Haet sä siis itsellesi vaimoa vai ystäviä?

• Anonyymi kirjoitti:

Haet sä siis itsellesi vaimoa vai ystäviä?

Naisystävää olen kaivannut jo useamman vuoden. Ei ole mikään pakko heti naimisiin mennä, jos ollenkaan.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Niinpä, tuo on aika yleistä varmaankin...
        Ja

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Naisystävää olen kaivannut jo useamman vuoden. Ei ole mikään pakko heti naimisiin mennä, jos ollenkaan.

Kehuit olevasi nuorekas niin eikö nuorekas ulkonäkö vetoa naisiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Kehuit olevasi nuorekas niin eikö nuorekas ulkonäkö vetoa naisiin?

Voi jeeesus taas. Ei näytä vetoava minussa yhtään mikään ketään missään.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, tuo on aika yleistä varmaankin...
        Ja

On se aika yleistä varmaankin joo. Ihmisistä on tullut aika kylmiä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Saanko kysyä missä olet yrittänyt tutustua naisiin? Sä haluat kauniin naisen mutta et näytä itekään olevan komea.Älä nyt vetoa siihen ettet saisi katella kauniita naisia. Miksi naisen pitää olla kaunis jos ite et ole komea?

• Anonyymi kirjoitti:

Saanko kysyä missä olet yrittänyt tutustua naisiin? Sä haluat kauniin naisen mutta et näytä itekään olevan komea.Älä nyt vetoa siihen ettet saisi katella kauniita naisia. Miksi naisen pitää olla kaunis jos ite et ole komea?

En yhtään missään. Enkä enää edes yritä. Ruma paska kun olen niin pysyn kotona.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Voi jeeesus taas. Ei näytä vetoava minussa yhtään mikään ketään missään.

Luonne ei ainakaan vetoa. Ailahtelevainen, ulkonäkökeskeinen, pinnallinen. Haet koristetta mitä voi esitellä, mielikuvaa, et ihmistä. Elät jossain haavemaailmassa, kenties psykoosi päällä?

• Anonyymi kirjoitti:

Luonne ei ainakaan vetoa. Ailahtelevainen, ulkonäkökeskeinen, pinnallinen. Haet koristetta mitä voi esitellä, mielikuvaa, et ihmistä. Elät jossain haavemaailmassa, kenties psykoosi päällä?

En hae mitään koristetta muille esiteltäväksi. Tuo on ihan typerä tulkinta siitä, jos tykään toisen ulkonäöstä. Itselleni mitä sitä haen, en muille. en voi sille mitään, etten ihastu jos ei ulkonäkö miellytä. Sinä ja sinun psykoosit. et ole mikään lääkäri.
        Tuskin olet sellainen josta kiinnostuisin mitenkään.
        Ja sori vaan, että aika monen on turha yritää kilpailla ihastukseni kanssa. Sellaisia ei kasva ihan joka puussa. Joku saa hänestä upean vaimon. Joku onnekas. Minä elän yksin loppuelämäni. Yritän hyväksyä kohtaloni.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En hae mitään koristetta muille esiteltäväksi. Tuo on ihan typerä tulkinta siitä, jos tykään toisen ulkonäöstä. Itselleni mitä sitä haen, en muille. en voi sille mitään, etten ihastu jos ei ulkonäkö miellytä. Sinä ja sinun psykoosit. et ole mikään lääkäri.
        Ja sori vaan, että aika monen on turha yritää kilpailla ihastukseni kanssa. Sellaisia ei kasva ihan joka puussa. Joku saa hänestä upean vaimon. Joku onnekas. Minä elän yksin loppuelämäni. Yritän hyväksyä kohtaloni.

Oliko tää sun ihastus kaunis nainen ?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En yhtään missään. Enkä enää edes yritä. Ruma paska kun olen niin pysyn kotona.

Et sä ruma ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko tää sun ihastus kaunis nainen ?

Minun mielestä on. Ihan sama mitä muut siitä ajattelee. Uskon kuitenkin, että aika moni on samaa mieltä.

• Prinssi_J kirjoitti:

Minun mielestä on. Ihan sama mitä muut siitä ajattelee. Uskon kuitenkin, että aika moni on samaa mieltä.

Ja uskon että hän pitää itseään kauniina myös.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sä ruma ole.

Mistä sen taas tiedät ja näet?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mistä sen taas tiedät ja näet?

Ihminen on kamalan utelias otus...

• Anonyymi kirjoitti:

Et sä ruma ole.

Miksi sitten kysyt, miksi naisia ei kiinnosta? Kyllä taidan kuintenkin olla ruma niiden mielestä joista itse kiinnostun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räkäläbaareissa Itä-Helsingissä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Iksi sinä et häntä itsellesi omaksi ottanut, kuleksimasta?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Miksi sitten kysyt, miksi naisia ei kiinnosta? Kyllä taidan kuintenkin olla ruma niiden mielestä joista itse kiinnostun.

Ai, en mä kysyny, se oli toi toinen. Ei se ulkonäöst kiinni ole, en usko.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai, en mä kysyny, se oli toi toinen. Ei se ulkonäöst kiinni ole, en usko.

Mistä sitten... Taitaa olla kaikki varattuja ja olen liian vanha.

• Anonyymi kirjoitti:

Iksi sinä et häntä itsellesi omaksi ottanut, kuleksimasta?

Ei ketään oteta väkisin. Eihän tuo minusta mitään halunnutkaan. Esti somessa, eikä häntä ikinä näe missään. Nyt vielä vähemmän, kun ei taida asua enää Suomessa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mistä sitten... Taitaa olla kaikki varattuja ja olen liian vanha.

Paha sanoa kun en tunne sua. Ainakaan tilastojen mukaan kaikki ei ole varattuja ja et kaikille ole liian vanha. Jotain muuta se on kai.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei sullakaan kovin hyvin näytä menevän... Mitä harrastat? Muuta kuin palstalla notkumista, ja alaikäiselle veetuilua?

Koska susta on alaikäinen tullu vai meneekö se niin että oman iän voi valita ihan miltä väliltä tahansa mitä mahtaisi suomen väestörekisterin ylläpitäjä tuohon sanoa

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei ole vaikka noin kuvittelitkin mua kylmempää ihmistä et tosin tästä maailmasta löydä vaikka jopa yrittäsit etsiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänel on pahemman laatuinen psykoosi kenties mu ei siltikään osaa hakeutua hoitoon

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hyvä että edes yrität hyväksyä kohtalosi mu kai hajit sen köyden kaiken varalta että mielummin hirtät ittes si etkä vahingoita ketään muuta kun huomaat että et pysty kohtaloasi hyväksymään lopulta kuitenkaan

• Anonyymi

Prinssi itse en ole kaunis ja mulla on ruusufinni ja siltä mulla on miespuolisia ystäviä. Ja en sisi enempää haekaan. Niin jos ruma mies haluaa missin niin onhan siinä se ongelm a ettei missin näköiset halua rumaa miestä. Jos seuraat julkkismissejä niin eihän heillä ole rumia poika/miesystäviä. Eli kun ei tavallisen näköinen kelpaa niin valitettavasti joudut elää yksin.

• No tämän tiedostan kyllä. Ei voi mitään. Elämä on paskaa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No tämän tiedostan kyllä. Ei voi mitään. Elämä on paskaa.

Sä haukut kaikki aikuiset naiset ,kun et itsekään näytä olevan kummosen näkönen. Se että haukkuu kaikki naiset ei tee susta yhtään sen komeampaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä haukut kaikki aikuiset naiset ,kun et itsekään näytä olevan kummosen näkönen. Se että haukkuu kaikki naiset ei tee susta yhtään sen komeampaa.

juu.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

juu.

Vielä sä osaat itse itsellesi keskustella montako kertaa olet itse itseäsikin kehottanu jo tappamaan itsesi mutta et siltikään ole edes sitä kyennyt tekemään eli toisin sanoen et taida uskoa edes itse itseäsi sanoit tai kirjoitit mitä tahansa ni millä perustelet että jonkun toisen pitäs uskoa sua yhtään missään asiassa siinä on toki sekin haitta että siinä kohti kun tunnustat niitä rikoksiasikin ni niistäkin on vaikea olla täysin varma ilman todisteita mu toivotaan et olit sen verran tyhmä että olet aina jonkin ns kaato muiston itsellesi ottanu

• Anonyymi

Niin ohan se itsesäälissä eläminen elämää sekin.

• Elossa pysyy.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Elossa pysyy.

Ohan sulla sentää tyttö j täällä netissä. Olet sanonut häntä fiksuksi ja mukavaksi mutta se ei taida riittää sulle ja kuitenkaan täysi-ikäiset sulle ei kelpaa. Oletko miettinyt miksi esim 18-vuotiaat täysi-ikäiset ei kiinnostu susta?Oletko koskaan miettinyt sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ohan sulla sentää tyttö j täällä netissä. Olet sanonut häntä fiksuksi ja mukavaksi mutta se ei taida riittää sulle ja kuitenkaan täysi-ikäiset sulle ei kelpaa. Oletko miettinyt miksi esim 18-vuotiaat täysi-ikäiset ei kiinnostu susta?Oletko koskaan miettinyt sitä.

Ai olenko miettinyt? Mietin sitä joka päivä. Kyllä tiedän että olen vanha kurppa sen ikäisille. Minua ei ole olemassakaan sen ikäisille. Olen jo haudassa, sen ikäisille. Sama kun en minäkään katsele 50-100 vuotiaita naisia.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ai olenko miettinyt? Mietin sitä joka päivä. Kyllä tiedän että olen vanha kurppa sen ikäisille. Minua ei ole olemassakaan sen ikäisille. Olen jo haudassa, sen ikäisille. Sama kun en minäkään katsele 50-100 vuotiaita naisia.

Olet sannonut ettei sua edes kiinnosta yli 30 vuotiaat . Eli susta naisten pitäis kiinnostua 20 vuotta vanhemmista miehistä. Oletko tehnyt ulkonäkösi eteen mitään esim hiustyyli?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Se että olet 50 vuotias niin ei tarkoita että pitää liioitella.Omat ystäväni on 40 ja 44 ja eivät ole ikäloppuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet sannonut ettei sua edes kiinnosta yli 30 vuotiaat . Eli susta naisten pitäis kiinnostua 20 vuotta vanhemmista miehistä. Oletko tehnyt ulkonäkösi eteen mitään esim hiustyyli?

Hiustyyli ei tätä naamaa paljon pelasta. Unohdetaan jo koko aihe. Minä en mitään naista saa itselleni ikinä joten antaa olla. Minun on ihan turha ihastua kehenkään. Pelkää paskaa saan vaan osakseni.

• Anonyymi kirjoitti:

Se että olet 50 vuotias niin ei tarkoita että pitää liioitella.Omat ystäväni on 40 ja 44 ja eivät ole ikäloppuja.

Kyllä ne ovat ikäloppuja 18 vuotiaiden silmissä. Sitä tarkoitin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hiustyyli ei tätä naamaa paljon pelasta. Unohdetaan jo koko aihe. Minä en mitään naista saa itselleni ikinä joten antaa olla. Minun on ihan turha ihastua kehenkään. Pelkää paskaa saan vaan osakseni.

niinkuin sanoin niin itsesäälissä eläminen on myös elämää. No oottele kun tyttö jii taas kirjoittaa sulle niin sitten voit laittaa nauruemojit viestin perään. Heti kun tyttö j on omissa puuhissa niin sä aloitat ton itsesäälin. Jos en ole väärässä niin tyttö jii taas piristää sun päivääsi kun lopettaa puuhansa.

• Anonyymi kirjoitti:

niinkuin sanoin niin itsesäälissä eläminen on myös elämää. No oottele kun tyttö jii taas kirjoittaa sulle niin sitten voit laittaa nauruemojit viestin perään. Heti kun tyttö j on omissa puuhissa niin sä aloitat ton itsesäälin. Jos en ole väärässä niin tyttö jii taas piristää sun päivääsi kun lopettaa puuhansa.

Ei ole hänestä kiinni... En minä ala häntä kuormittamaan omilla murheillani. Sinähän se siinä utelet minun seuraelämästäni jatkuvasti. Sellaista kun ei ole olemassakaan. Minut vaan estetään ja annetaan pakkia ja naureskellaan. Ei kiinnosta muu kuin mennä lopullisesti piiloon ihmisiltä. En saa rakastua kehenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on luultavasti kalju niin kui monella suomalaismiehellä on tapana tätänykyä ennen se kertoi siitä että oli uusnatsi jos oli kalju mistä mahtanee kertoa tätänykyä

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

ikä,paikkakunta?

• Anonyymi kirjoitti:

ikä,paikkakunta?

50 ja jkl lähiseutu.

• Ei minun elämä ole enää muuta kuin työtä ja treenaamista. Taidan lähteä salille ja unohtaa muun maailman hetkeksi.

• Anonyymi

No illemmalla huutelet tyttö jiin perään kuitenkin ja kyselet miten sillä on päivä mennyt:Ohan se surullista että ainoa joka haluaa jutella sun kaa on 11-vuotias tyttö.

• Anonyymi kirjoitti:

No illemmalla huutelet tyttö jiin perään kuitenkin ja kyselet miten sillä on päivä mennyt:Ohan se surullista että ainoa joka haluaa jutella sun kaa on 11-vuotias tyttö.

Ei se ole surullista. Se on ihan mukavaa että häntä edes kiinnostaa sillä tasolla.
        Se on surullista että elän loppu elmäni ilman naista. Kyllä tähän tottuu joskus. Ei tätä elämää enää montaa kymmentä vuotta ole jäljellä kuitenkaan.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei se ole surullista. Se on ihan mukavaa että häntä edes kiinnostaa sillä tasolla.
        Se on surullista että elän loppu elmäni ilman naista. Kyllä tähän tottuu joskus. Ei tätä elämää enää montaa kymmentä vuotta ole jäljellä kuitenkaan.

Hienoa että sua kiinostaa hänen hevosharrastus ja vierailut mummon ja papan luona.Se antaa sunkin elämään sisältöä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että sua kiinostaa hänen hevosharrastus ja vierailut mummon ja papan luona.Se antaa sunkin elämään sisältöä .

Joo.
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

Joo.
        Ja

Moi Jii.

Oot näköjään täällä. Minä lähden nyt sinne sapelin heilutteluun. Vietä kiva ilta.
        En ehdi tänne varmaan siellä ollessani ollenkaan, joten moi nyt ja hyvää yötäkin varmaan samalla. 😄

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Moi Jii.

Oot näköjään täällä. Minä lähden nyt sinne sapelin heilutteluun. Vietä kiva ilta.
        En ehdi tänne varmaan siellä ollessani ollenkaan, joten moi nyt ja hyvää yötäkin varmaan samalla. 😄

Joo, kiva juttu! :) Eipä se yhtään mitään haittaa, hyvä että on tekemistä. :) Heippa, öitä!

• Anonyymi

eli paikkakunta ja treeni aika hyvä

• Anonyymi

Moikka taas Prinssi_J!
      Kävitkö siellä miekkailemassa?
      Pidätkö sinä enemmän pizzasta vai hampurilaisesta? En tiedä mikä tuo kysymys nyt oli taas, mutta ihan sama! :)

• Niin olen vasta nyt lähdössä sinne, kun se on näin myöhään illalla aina...

Kiva kysymys... Tykkään varmaankin pitsasta enemmän. Entä sinä?

Nyt minun täytyy lähteä. Heippa! :D

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Niin olen vasta nyt lähdössä sinne, kun se on näin myöhään illalla aina...

Kiva kysymys... Tykkään varmaankin pitsasta enemmän. Entä sinä?

Nyt minun täytyy lähteä. Heippa! :D

Juu.
        Minäkin pidän enemmän pizzasta.😊🍕
        Heippa, Heippa!

• Anonyymi

Trallallalaa, saan olla rauhassaaaaaaa!! Eikö olekin hyvä laulu, mitä mieltä te kiusaajat olette??

• Anonyymi

Ainiin, unohtui vielä!:
        Trallallalaa, saan olla rauhassaa, Suomi24:ssäääääää!!!!
        Trallallalaa, saan mä olla kerrankin rauhassaaaaaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin, unohtui vielä!:
        Trallallalaa, saan olla rauhassaa, Suomi24:ssäääääää!!!!
        Trallallalaa, saan mä olla kerrankin rauhassaaaaaa!!

Ai sun miekkailu on sitä että nimettömänä täällä lällätät no huvinsa kullakin

• Anonyymi

Jos laulattaa niin laula vaan.Meitsi alkaa katsoo telkkaa niin joudut yksin laulelee täällä.Oletko hyvä musiikissa koulussa? Tuon perusteella osaat hyvin laulaa ja olet musikaalinen.Arvatenkin musiikin numerosi on täysi kymppi. Eikö ole hienoa että olet noin musikaalinen. Voit laulaa prinssille unilaulun kun hän tulee kotiin.

• Anonyymi

Jep jep. Kiitoksia vaan kehuista.😏😌

• Nyt kotona. Hyvää yötä jii ja minä itse. Komea täysikuu valaisee maiseman. 🌝

• Huomenta ja päivää tyttö J.

Mukavaa leiriä!

:)

• Anonyymi

Hyvää päivää!
        Kiitos, tulin joku aika sitten, menin sinne joskus ennen kymmentä. Ai että miten mukava tunti meillä oli. Ratsuni oli oikein hyvä, kaikki hevoset tuntuvat siellä olevan todella hyviä! :)) Huomenna taas uudestaan, jee jee! Tuo uusi talli on parempi kuin nykyinen, aion vaihtaa sinne.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää päivää!
        Kiitos, tulin joku aika sitten, menin sinne joskus ennen kymmentä. Ai että miten mukava tunti meillä oli. Ratsuni oli oikein hyvä, kaikki hevoset tuntuvat siellä olevan todella hyviä! :)) Huomenna taas uudestaan, jee jee! Tuo uusi talli on parempi kuin nykyinen, aion vaihtaa sinne.

Heippa!

No sehän kiva, että viihdyit. 😊
        Hepatkin varmaan tykkäsivät sinusta siellä. 🐴😄
        Millaisia ratsastus juttuja te harjoittelette? Se on kyllä monipuolinen laji sekin.
        Minä olen tällä hetkellä taas töissä. 😊

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Heippa!

No sehän kiva, että viihdyit. 😊
        Hepatkin varmaan tykkäsivät sinusta siellä. 🐴😄
        Millaisia ratsastus juttuja te harjoittelette? Se on kyllä monipuolinen laji sekin.
        Minä olen tällä hetkellä taas töissä. 😊

Hah!👍🤣
        Kouluratsastuksen perusteita vielä. Laukkaamista ja harjoitusravia tällä hetkellä, sekä oikeaa istuntaa.
        Niinhän se on. :))

• Hyvää yötä myös Jiille. 😊

• Anonyymi

Öitä😴😴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öitä😴😴

Tänäänpä sitä taas yli kuudeksi tunniksi tallille, Ai että, tämä on eläämäni.🤠🥳🐴

• Anonyymi kirjoitti:

Tänäänpä sitä taas yli kuudeksi tunniksi tallille, Ai että, tämä on eläämäni.🤠🥳🐴

Tosi kivaa! Aurinko taas herätti minutkin. 🌞

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Tosi kivaa! Aurinko taas herätti minutkin. 🌞

Joo, meilläkin paistaa aurinko taas!😊

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, meilläkin paistaa aurinko taas!😊

Kivaa päivää sinulle! 🌞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa aikuiset ihmiset tää lapsellinen hömppä!

• Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa aikuiset ihmiset tää lapsellinen hömppä!

Ei lopeteta 😄🐴😁

• Anonyymi

itsari ulkoilualue, reitit suunittelu, latu lapsilla, puolipäätä ajettuna toisin, kemian kirja. haapajärvi nyt r koskela voit räkiä muiden silmille apäasillisuuden ei tarvitse latvasen peltojen kuittia mainostaa reisjärvi

• Anonyymi

Tyttö j nauti vielä lapsuuudesta kun voit.Kyllä se parin vuoden kuluttua on paljon erilaisempaa.Tiedät kyllä mistä puhun.

• Anonyymi

Sitten kun sulla alkaa menkat niin se kuukaustisside voi liikkua paikoiltaan joten varaudu siihen jos ratsastat vielä pari vuoden kuluttua.Sitten sua ei naurata.Vielä se ratsastus on mukavaa mutta sitten kun sulla on menkat ai että. Joten nauti vielä kun voit.

• Hyvää yötä Jiillekin. 😊

• Anonyymi

Kiitos samoin, tuli vaan "vähän" myöhässä.
        Ahh, tänään on viimeinen leiripäivä. Kunpa saisin tänään ratsukseni sen hevosen mitä toivon, koska en ole saanut sitä näinä muina kahtena päivänä. :)
        Hyvää huomenta Prinssi_J:lle!
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin, tuli vaan "vähän" myöhässä.
        Ahh, tänään on viimeinen leiripäivä. Kunpa saisin tänään ratsukseni sen hevosen mitä toivon, koska en ole saanut sitä näinä muina kahtena päivänä. :)
        Hyvää huomenta Prinssi_J:lle!
        Ja

Huomenta ja kivaa leiripäivää. Minä vasta heräilen. 😁
        Niin ja toivottavasti saat sen mieli ratsun tänään. 😊

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Etkö saanutkaan itseltäsi henkeä pois?

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö saanutkaan itseltäsi henkeä pois?

No olipas typerä kysymys...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kiitos kiitos! Mahtava päivähän tuo taas oli! 😃
        Ja kyllä, sain sen ratsun mitä toivoinkin ja siitä tuli ehdottomasti lempi hevoseni. Se on niin kilttikin...🤠🐎🥳🐴
        Mitä sinä olet tänään tehnyt Prinssi_J? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kiitos! Mahtava päivähän tuo taas oli! 😃
        Ja kyllä, sain sen ratsun mitä toivoinkin ja siitä tuli ehdottomasti lempi hevoseni. Se on niin kilttikin...🤠🐎🥳🐴
        Mitä sinä olet tänään tehnyt Prinssi_J? 😊

Voi kun hyvä!👍🏼 Siellä oli varmasti taas kiva päivä. Minä olen tänään vain lepäillyt ja kävin Burger Kingistä hakemassa aterian. Saa nähdä mitä seuraavaksi keksin. 😊😄

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Voi kun hyvä!👍🏼 Siellä oli varmasti taas kiva päivä. Minä olen tänään vain lepäillyt ja kävin Burger Kingistä hakemassa aterian. Saa nähdä mitä seuraavaksi keksin. 😊😄

Niin. :)
        Ok!👍 Hyvähän se on välillä vain levätä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. :)
        Ok!👍 Hyvähän se on välillä vain levätä.

Niin on. Vaikka tekisi mieli lähteä vielä treenaamaankin. Vielä ehtisi. 😊 No täytyy katsoa... Syön ensin. 😋

• Anonyymi

Saman kiven alle?

Tyttö-J

• Anonyymi

Mitä hittoa?!! Haluatko että minä kuolen????!!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hittoa?!! Haluatko että minä kuolen????!!!!

Minä en ainakaan halua... ⚜️

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Minä en ainakaan halua... ⚜️

Heh, no kiva juttu. 😊😅👌👍

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, no kiva juttu. 😊😅👌👍

😊😅👋

• Anonyymi

Monelta menet yleensä työiltoina nukkumaan Prinssi_J? Entä vapaalla? Monelta heräät, (kummassakin tilanteessa?) 😊
      Ja

• Mä valvon aika myöhään. Kun iltavuorot lopouu vasta yöllä. Aamuvuorojen aikaan yritän olla valvomatta. Yleensä viimeistään 2lta yöllä nukkumassa. Sitten herään viimeistään 9-10 aikaan...😊

Entä sinä? 😄

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mä valvon aika myöhään. Kun iltavuorot lopouu vasta yöllä. Aamuvuorojen aikaan yritän olla valvomatta. Yleensä viimeistään 2lta yöllä nukkumassa. Sitten herään viimeistään 9-10 aikaan...😊

Entä sinä? 😄

Ok. No minullakin riippuu vähän. :)Yleensä viikonloppuisin menen 11 maissa, tai sen jälkeen. Joskus olen kyllä lomalla mennyt vasta 12... Herään joskus jo 7 ja joskus vasta 10-11 aikoihin. Eli vaihtelee paljon.
        Arkena menen viimeistään 10 (yleensä puoli 10), muuten herääminen on tuskallista. Herään silloin 20 vaille 7. :))
        Hyvää yötä!

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. No minullakin riippuu vähän. :)Yleensä viikonloppuisin menen 11 maissa, tai sen jälkeen. Joskus olen kyllä lomalla mennyt vasta 12... Herään joskus jo 7 ja joskus vasta 10-11 aikoihin. Eli vaihtelee paljon.
        Arkena menen viimeistään 10 (yleensä puoli 10), muuten herääminen on tuskallista. Herään silloin 20 vaille 7. :))
        Hyvää yötä!

Aivan. Vaihtelee minullakin. Hyvää yötä ja heppaunia. 😊🐴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä!

Onko nykylapsilla enemmän lomaa koulusta kuin ennen vanhaan? Eikö vuodessa koulun lukuvuotena ole enemmän koulupäiviä kuin lomapäiviä. Yleensä ihan kaikille jotka ei nuku tarpeeksi on väsyneitä aamulla jos täytyy kouluun tai töihin mennä. Paitsi jos muutaman tunnin yöunet riittää. Eli et ole poikkeus jos väsyttää jos ei saa tarpeeksi unta. Tätä on siis myös aikuisilla.Mutta ethän sä sitä voinut tietää.

• Anonyymi

Prinssi J eiköhän ollut ihan itsestäänselvää ettet toivo tyttö jiin kuolemaa vaikka itse olet valinnut tämän viimeiseksi lepopaikaksi eli paikan jossa haluat kuolla. Miksi olet valinnut netin kuolinpaikaksi?Eik kukaan terve jaksa odottaa kuolemaansa netin keskustelupalstalla. Tyttö jii on rinnallasi kun kuolet kesken lauseen.Surullista.

• No nyt otit tuon ihan liian tosissaan ja vakavasti... En ole tänne kuolemassa, toivottavasti.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No nyt otit tuon ihan liian tosissaan ja vakavasti... En ole tänne kuolemassa, toivottavasti.

No et sinä itseäsi Prinssi_J ole tappamassa!
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

No et sinä itseäsi Prinssi_J ole tappamassa!
        Ja

En olekaan. Älä sitä pelkää. :)

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En olekaan. Älä sitä pelkää. :)

Voi luoja. Miksi sä teet sitten aloituksen jossa sanot että tämä palsta on viimeinen leposija. Etkö yhtään mieti että kirjoitat 11-vuotiaan lapsen kanssa ja teet tollasen otsikon. Mieti vähän ensi kerralla.Kun sulla noi mielialat vaihtelee mikä näkyy otsikossa.

• Kivaa päivää jiille :)

• Anonyymi

Kiitos samoin! Toivottavasti sinullakin oli ihan hyvä päivä. Mitä teit tänään?
        Minä en tehnyt hirveämmin mitään, kävin ulkoilemassa.
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin! Toivottavasti sinullakin oli ihan hyvä päivä. Mitä teit tänään?
        Minä en tehnyt hirveämmin mitään, kävin ulkoilemassa.
        Ja

Kävin kuntosalilla kaverin kanssa ja äsken olin saunomassa. En minäkään tänään sen ihmeellisempiä tehnyt. Kiva että ulkoilit. Oliko hyvä sää? Täällä on ollut ihan pilvistä ja huomenna taitaa sataa lunta. :)

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kävin kuntosalilla kaverin kanssa ja äsken olin saunomassa. En minäkään tänään sen ihmeellisempiä tehnyt. Kiva että ulkoilit. Oliko hyvä sää? Täällä on ollut ihan pilvistä ja huomenna taitaa sataa lunta. :)

Ok, kiva. Joo meillä oli aika aurinkoista kyllä, mutta tänään on ihan p*ska sää, koska on pilvistä ja lunta sataa taivaan täydeltä. Menemme tänään syömään aamupalan ja lounaan brunssille.😀😋😛🤭
        Mitäs sinä söit/syöt nyt aamulla?

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, kiva. Joo meillä oli aika aurinkoista kyllä, mutta tänään on ihan p*ska sää, koska on pilvistä ja lunta sataa taivaan täydeltä. Menemme tänään syömään aamupalan ja lounaan brunssille.😀😋😛🤭
        Mitäs sinä söit/syöt nyt aamulla?

Huomenta. 😊
        Täällä näyttää paistavan aurinko, ainakin vielä. Heräsin vasta ja olen edelleen sängyssä 😄
        Kuulostaa kivalta tuo brunssi. 😊
        Minä aion kohta laittaa aamupalaa. Kahvia, leipää, kananmunia, proteiinivanukas, mehua... 😋😄

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Huomenta. 😊
        Täällä näyttää paistavan aurinko, ainakin vielä. Heräsin vasta ja olen edelleen sängyssä 😄
        Kuulostaa kivalta tuo brunssi. 😊
        Minä aion kohta laittaa aamupalaa. Kahvia, leipää, kananmunia, proteiinivanukas, mehua... 😋😄

Oukhei. 🙂
        Onko sinulla taas suunnitelmia tälle päivälle?
        Itse käyn siellä syömässä, katson kirppistavaroita ja menen ehkä hiihtämään. Aamusta kävin mummoni kanssa kävelemässä, olen siis lähes koko lomani ollut mummolla ja ukillani.
        Huomenna joutuukin menemään taas kouluun. Huoh... No kohta on pääsiäisloma ja sitten onkin kesäloma myös, ahh... Kesää odotellessa...

• Anonyymi kirjoitti:

Oukhei. 🙂
        Onko sinulla taas suunnitelmia tälle päivälle?
        Itse käyn siellä syömässä, katson kirppistavaroita ja menen ehkä hiihtämään. Aamusta kävin mummoni kanssa kävelemässä, olen siis lähes koko lomani ollut mummolla ja ukillani.
        Huomenna joutuukin menemään taas kouluun. Huoh... No kohta on pääsiäisloma ja sitten onkin kesäloma myös, ahh... Kesää odotellessa...

Hmm... No tänään aion ulkoilla ja ehkä käyn taas kuntosalilla.
        Sinulla on varmasti ollut mukava loma. Ajattele niin, että saat siitä virtaa koulussa jaksamiseen. Onneksi tuleekin pääsiäinen kohta. Jaksaa paremmin pienissä pätkissä.
        Hiihdätkö pitkiä lenkkejä? Minä en ole hiihtänyt pitkiin aikoihin yhtään. 😄
        Joo kesää odotellessa, todellakin! 😊

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hmm... No tänään aion ulkoilla ja ehkä käyn taas kuntosalilla.
        Sinulla on varmasti ollut mukava loma. Ajattele niin, että saat siitä virtaa koulussa jaksamiseen. Onneksi tuleekin pääsiäinen kohta. Jaksaa paremmin pienissä pätkissä.
        Hiihdätkö pitkiä lenkkejä? Minä en ole hiihtänyt pitkiin aikoihin yhtään. 😄
        Joo kesää odotellessa, todellakin! 😊

Ok, kiva juttu. Taidat käydä useinkin siellä kuntosalilla? Käytkö yleensä yksin vai jonkun kanssa? :)
        Juu, tämä on ollut paras hiihtoloma aikoihin, sai olla hevosten kanssa, kävimme keilaamassa, syömässä ja sitten kävimme lomaa edeltävällä viikonloppuna siellä Imatran kylpylässä... Ahh, ihana loma.😌🤩🤩😉😊😁😆
        Niinpä, no ainakin näkee taas kavereita. 😃
        No jaa, pisin hiihtämäni lenkki tänä vuonna on ollut 8 tai 9 km, (huom ilman taukoja). Vielä olisi senkin matkan jälkeen jaksanut!😏💪🤣 Mutta tykkään oikeasti kovasti hiihtää ja onhan sitä tänä talvena tullut hiihdettyä ainakin pari kymmentä kertaa. :))
        Okei, entä oletko käynyt luistelemassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, kiva juttu. Taidat käydä useinkin siellä kuntosalilla? Käytkö yleensä yksin vai jonkun kanssa? :)
        Juu, tämä on ollut paras hiihtoloma aikoihin, sai olla hevosten kanssa, kävimme keilaamassa, syömässä ja sitten kävimme lomaa edeltävällä viikonloppuna siellä Imatran kylpylässä... Ahh, ihana loma.😌🤩🤩😉😊😁😆
        Niinpä, no ainakin näkee taas kavereita. 😃
        No jaa, pisin hiihtämäni lenkki tänä vuonna on ollut 8 tai 9 km, (huom ilman taukoja). Vielä olisi senkin matkan jälkeen jaksanut!😏💪🤣 Mutta tykkään oikeasti kovasti hiihtää ja onhan sitä tänä talvena tullut hiihdettyä ainakin pari kymmentä kertaa. :))
        Okei, entä oletko käynyt luistelemassa?

Kuulostaa kyllä hyvälle tuo määrä hiihtämistä. Sinulla on varmaan hyvä kunto. Kannattaa jatkaa samalla mallilla. 😊
        Joo ja kyllä käyn kuntosalilla niin paljon kuin vaan ehdin ja jaksan. Noin 2-3 viikossa on hyvä ja riittävä kehittymisen kannalta. Ihan joka viikko se ei toteudu, kun on myös paljon töitä ja muuta menoa. Käyn toisinaan kaverin kanssa ja myös yksinäni. Minulla on treeniohjelmia joita seuraan. Niitä minulle on tehnyt eräs toinen kaveri, joka treenaa myös kovasti.
        En ole vielä luistimia jalkaan laittanut. Voisikin käydä kokeilemassa. 😁

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kuulostaa kyllä hyvälle tuo määrä hiihtämistä. Sinulla on varmaan hyvä kunto. Kannattaa jatkaa samalla mallilla. 😊
        Joo ja kyllä käyn kuntosalilla niin paljon kuin vaan ehdin ja jaksan. Noin 2-3 viikossa on hyvä ja riittävä kehittymisen kannalta. Ihan joka viikko se ei toteudu, kun on myös paljon töitä ja muuta menoa. Käyn toisinaan kaverin kanssa ja myös yksinäni. Minulla on treeniohjelmia joita seuraan. Niitä minulle on tehnyt eräs toinen kaveri, joka treenaa myös kovasti.
        En ole vielä luistimia jalkaan laittanut. Voisikin käydä kokeilemassa. 😁

Joo, on minulla ihan hyvä kunto, mutta ei kuitenkaan ihan paraskaan. ;)
        Ok, kiva juttu, että on sitten tekemistä kun käy siellä salilla. 😃💪👍
        Kokeile ihmeessä näitä talvilajeja, kohta lumi sulaa jo pois!😉😊
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, on minulla ihan hyvä kunto, mutta ei kuitenkaan ihan paraskaan. ;)
        Ok, kiva juttu, että on sitten tekemistä kun käy siellä salilla. 😃💪👍
        Kokeile ihmeessä näitä talvilajeja, kohta lumi sulaa jo pois!😉😊
        Ja

Hiihtäminen onkin mukavaa, kun etenee sellaista omaa vauhtia. Siinä ehtii katsella ympärilleen ja ihastella maisemia. Hiidätkö jäällä vai metsässä? Tai sekä että?
        Minä oikein odotan sitä että tämä talvi menisi ohi 😁 Ei vaan näytä vielä tässä kuussa kevät etenevän. Ajatella että etelämmässä on jo ihan kesä nyt...😊
        Vielä odotan lähteekö se salikaveri tänään sinne. Hän ei ollut eilen varma ehtiikö...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hiihtäminen onkin mukavaa, kun etenee sellaista omaa vauhtia. Siinä ehtii katsella ympärilleen ja ihastella maisemia. Hiidätkö jäällä vai metsässä? Tai sekä että?
        Minä oikein odotan sitä että tämä talvi menisi ohi 😁 Ei vaan näytä vielä tässä kuussa kevät etenevän. Ajatella että etelämmässä on jo ihan kesä nyt...😊
        Vielä odotan lähteekö se salikaveri tänään sinne. Hän ei ollut eilen varma ehtiikö...

Niinpä, noh itse tykkään kuitenkin mennä kovaa!😂🙂 Tykkään mennä jäällä, ja metsässä, jossa on mäkiä. Joo, niin minäkin odotan lumien sulamista... Meille lupasi ensiviikoksi kuulemma plussaa ja vesisateita! :0

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, noh itse tykkään kuitenkin mennä kovaa!😂🙂 Tykkään mennä jäällä, ja metsässä, jossa on mäkiä. Joo, niin minäkin odotan lumien sulamista... Meille lupasi ensiviikoksi kuulemma plussaa ja vesisateita! :0

Aivan. Niin minäkin tykkään hiihtää sellaisessa maastossa jossa pääsee välillä laskemaan kovaa alas. 😁
        Joo katsoin äsken, että on luvassa aika kovia sateita sinnekin loppu viikosta.

• Ihmiset tulevat ja ihmiset menevät. Sellaista elämä on. Hyvää yötä minulle...🐺

• Öitä myös sinulle. Ajattelin jo, ettei sinua ole täällä enää. :)

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Öitä myös sinulle. Ajattelin jo, ettei sinua ole täällä enää. :)

Heh heh, juu en minä täältä vielä katsos katoa ainakaan! 🤪👍😊
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

Heh heh, juu en minä täältä vielä katsos katoa ainakaan! 🤪👍😊
        Ja

No kiva. Tuolla toisaalla ikävä palstalla minua taas haukuttiin aika paljon ja tekivät selväksi,ettei minua siellä kaipaa kukaan. En sinne enää kirjoittele. 😑

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No kiva. Tuolla toisaalla ikävä palstalla minua taas haukuttiin aika paljon ja tekivät selväksi,ettei minua siellä kaipaa kukaan. En sinne enää kirjoittele. 😑

Kaksi kommenttiani tähän viestiisi on poistettu, I dont know why?!!! 😒🙄
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

Kaksi kommenttiani tähän viestiisi on poistettu, I dont know why?!!! 😒🙄
        Ja

Joo tää on ihan outoa. Minä näen ilmoituksissa ne poistetut viestit, osittain. Usein poistuu minulle kirjoitetut viestit tuolla muuallakin. Voi olla syynä sekin, kun minulle on tultu sitä sontaa heittämään niin paljon. Nyt tuo botti luulee, että kaikki minulle kirjoitettu on jotain pahaa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Joo tää on ihan outoa. Minä näen ilmoituksissa ne poistetut viestit, osittain. Usein poistuu minulle kirjoitetut viestit tuolla muuallakin. Voi olla syynä sekin, kun minulle on tultu sitä sontaa heittämään niin paljon. Nyt tuo botti luulee, että kaikki minulle kirjoitettu on jotain pahaa.

Joo, niinpä. 😐🙄
        Mutta niin, me kävimmekin äsken siellä brunssilla, ihan hirmu hyvä ruoka oli!😛🤤 Tänään ei kyllä hirveästi muuta jaksakaan sitten syödä. 😵🤭🤫😂

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, niinpä. 😐🙄
        Mutta niin, me kävimmekin äsken siellä brunssilla, ihan hirmu hyvä ruoka oli!😛🤤 Tänään ei kyllä hirveästi muuta jaksakaan sitten syödä. 😵🤭🤫😂

Hyvä, että tuli syötyä kunnolla 😁

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hyvä, että tuli syötyä kunnolla 😁

Jep jep!😃😂😁👍

• Anonyymi

Kuulutko Hessenin sukuun, vai miksi "prinssi"?

• Prinssi ihan muuten vain. En ole mikään aatelinen oikeasti.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Prinssi ihan muuten vain. En ole mikään aatelinen oikeasti.

Ok, kai siinä jotain taustalla on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, kai siinä jotain taustalla on.

Lähti kerran ajatusleikistä, että talo jossa asun on linnani... Ja harrastan miekkailua ja ratsastusta... Ihastustani pidin prinsessana. Siitä se tulee, ei sen kummempaa.

• Aha. Tännekin piti tulla vttuilemaan. Pysy poissa. Sun mielipide ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Aha. Tännekin piti tulla vttuilemaan. Pysy poissa. Sun mielipide ei kiinnosta.

Mitä mä ny sanoin?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä mä ny sanoin?

Siinä luki, "pedofiili sinä olet". Se näköjään poistettiin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Siinä luki, "pedofiili sinä olet". Se näköjään poistettiin.

Ne seuraa sinua kun sinul on viestihistoria näkyvissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne seuraa sinua kun sinul on viestihistoria näkyvissä.

Niin seuraa. Olen huomannut. Näyttää hirveästi kiinnostavan minun elämä. Sitten tulevat vain haukkumaan.

• Anonyymi

Miksi prinssi kirjoittelee ja haukkuu omia kirjoituksiaan vittuiluksi. Ei ole prinssillä kaikki hyvin.

• Anonyymi

Miksi prinssi juttelee itsekseen täällä.Mikä siinä on pointtina?

• En olekaan missään vaiheessa sanonut, että kaikki olisi hyvin... Aina vaan huonommin menee. Kiitos kiusaamisen ja haukkumisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi prinssi juttelee itsekseen täällä.Mikä siinä on pointtina?

En juttele itsekseni. Tosin, eihän minulla ole kuin tuo jii juttukaverina muutenkaan. Kaivattunikin vain haukkui minua, eikä halua olla tekemisissä. Joten ollaan sitten yksin koko elämä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En juttele itsekseni. Tosin, eihän minulla ole kuin tuo jii juttukaverina muutenkaan. Kaivattunikin vain haukkui minua, eikä halua olla tekemisissä. Joten ollaan sitten yksin koko elämä.

Kyl sul vähän heittää jos luulet et se tyttö sua tääl haukkuu.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Lähti kerran ajatusleikistä, että talo jossa asun on linnani... Ja harrastan miekkailua ja ratsastusta... Ihastustani pidin prinsessana. Siitä se tulee, ei sen kummempaa.

ja siihen perään olet kirjoittanut

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl sul vähän heittää jos luulet et se tyttö sua tääl haukkuu.

Haukkuu kuka haukkuu, mutta ensin ollaan mielinkielin, ja sen jälkeen haistatellaan pskat ja vttuillaan yms. Ei oikein kivalta tuntunut. Joten saavat minun puolesta olla ilman minua.

• Anonyymi kirjoitti:

ja siihen perään olet kirjoittanut

niin koska tuosta on poistunut viestejä välistä, joihin olen vastannut.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Haukkuu kuka haukkuu, mutta ensin ollaan mielinkielin, ja sen jälkeen haistatellaan pskat ja vttuillaan yms. Ei oikein kivalta tuntunut. Joten saavat minun puolesta olla ilman minua.

Siel on aina monta eri henkilöö taustalla ja yli 99% todennäkösyydellä ykskään ei ole se tyttö.

• Anonyymi kirjoitti:

Siel on aina monta eri henkilöö taustalla ja yli 99% todennäkösyydellä ykskään ei ole se tyttö.

No siinäkään tapauksessa, ei ole paljon järkeä siellä olla ja kaipailla. Olen vain niiden mulkkujen ilkeilyjen kohteena, kun kaipaamani ihminen ei miellytä heitä. Enkä halua että tälle naisellekaan tulee sen takia ongelmia...

• Joo, kyllä sen tiedän ja uskon ettet ole. :)

• Anonyymi

Mitä tapahtui sille prinssi kuntosalikaverille.Hävisi ilmaan vai mihin hän hävisi prinssiltä?

• Miksi hän olisi hävinnyt jonnekin?! Hän käy kanssani kuntosalilla kun ehtii omilta kiireiltään.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Miksi hän olisi hävinnyt jonnekin?! Hän käy kanssani kuntosalilla kun ehtii omilta kiireiltään.

Sanot että olet yksinäinen ja sulla ei ole kavereita. Niin mikä kaveri tää kuntosalikaveri on jos ei ole kaveri? käytte vaan salilla vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Sanot että olet yksinäinen ja sulla ei ole kavereita. Niin mikä kaveri tää kuntosalikaveri on jos ei ole kaveri? käytte vaan salilla vai?

No enimmäkseen niin... Se on asia joka meitä yhdistää. Toisinaan olen käynyt hänen luonaan kylässä. Hän on vähän minua vanhempi mieshenkilö. Ei hänen kanssaan voi ulos mennä, koska jos hän juo, niin hän juo liikaa, eikä ole silloin hauskaa seuraa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No enimmäkseen niin... Se on asia joka meitä yhdistää. Toisinaan olen käynyt hänen luonaan kylässä. Hän on vähän minua vanhempi mieshenkilö. Ei hänen kanssaan voi ulos mennä, koska jos hän juo, niin hän juo liikaa, eikä ole silloin hauskaa seuraa.

No johan on. Sulla on käynyt huono tuuri kun sulla on vaan tämä juoppokaveri ja sitten vaan työkavereita.

• Anonyymi kirjoitti:

No johan on. Sulla on käynyt huono tuuri kun sulla on vaan tämä juoppokaveri ja sitten vaan työkavereita.

Elämä on...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Elämä on...

Mutta onhan tyttö j sun ystävä. Teillä on vielä monta yhteistä vuotta jäljellä.Ajattele kun olet 90 niin tyttö jii on 50.Ja ajattele että voitte tavata seitsemän vuoden kuluttua.Ajattele sitä. 7 vuotta menee nopeesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta onhan tyttö j sun ystävä. Teillä on vielä monta yhteistä vuotta jäljellä.Ajattele kun olet 90 niin tyttö jii on 50.Ja ajattele että voitte tavata seitsemän vuoden kuluttua.Ajattele sitä. 7 vuotta menee nopeesti.

Niin teoriassa. Hän kuitenkin kasvaa ja muuttuu paljon, henkisestikin. Saa uusia kavereita. Löytää oman kultansa jossatain kaveriporukassa jne. Ei välttämättä enää minua muista 7 vuoden päästä. Mistä tiedän olenko minäkään enää hengissä silloin...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Niin teoriassa. Hän kuitenkin kasvaa ja muuttuu paljon, henkisestikin. Saa uusia kavereita. Löytää oman kultansa jossatain kaveriporukassa jne. Ei välttämättä enää minua muista 7 vuoden päästä. Mistä tiedän olenko minäkään enää hengissä silloin...

Eihän parisuhde saa vaikuttaa ystävyyteen.Juttelette seuraavat 7 vuotta täällä kuten tähänkin asti. Hevosista ja ratsatamisesta. mummosta ja papasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän parisuhde saa vaikuttaa ystävyyteen.Juttelette seuraavat 7 vuotta täällä kuten tähänkin asti. Hevosista ja ratsatamisesta. mummosta ja papasta.

No näin varmaan tapahtuu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö....

• Taisin todellakin jäädä yksin...

• Anonyymi

Tyttö jii voitko tulla sanoo jotain prinssille kun hän vaipui taas itsesääliin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tyttö jii voitko tulla sanoo jotain prinssille kun hän vaipui taas itsesääliin.

Ei hän ole täällä sitä varten... Antaa hänen nyt elää omaa elämäänsä, niin kuin kaikki muutkin tekevät. Kenenkään tarvitse nuoruuttaan pilata minulla.

• Anonyymi

Et nyt ihan, voinhan minä täällä aina välillä kirjoitella!
        Ja

• 🎵 Yksin olet sinä ihminen, kaiken keskellä yksin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei hän ole täällä sitä varten... Antaa hänen nyt elää omaa elämäänsä, niin kuin kaikki muutkin tekevät. Kenenkään tarvitse nuoruuttaan pilata minulla.

Sinähän sanoit että tyttö j on fiksu ja mukava.Ei hän sinua tule hylkäämään. Olettehan te nettiystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sanoit että tyttö j on fiksu ja mukava.Ei hän sinua tule hylkäämään. Olettehan te nettiystäviä.

Niin niin, nettikavereita eikä mitään muuta!!!!!!

• KPP_ kirjoitti:

🎵 Yksin olet sinä ihminen, kaiken keskellä yksin.

Niin sitä monesti on... Eipä sillä, kyllä välillä haluaakin olla yksin, mutta ei yksinäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan hän sitä tietysti. Mutta on ihan liian aikaista sanoa mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Sen näkee sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom kavereita eikä ystäviä. Prinssi ei tarvitse ystäviä. Luuseri mikä luuseri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, pidä toi, et lähe tähän prinssille morsian hömpötykseen.

• Anonyymi

Tyttö Jii voitko sanoa jotain mukavaa prinssille kun häntän masentaa. Sinä olet ainoa joka saa hänet hymyilee. Missä on nauru emojit?

• Ei se masennus tyttö jiistä johdu, taikka johtunut.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei se masennus tyttö jiistä johdu, taikka johtunut.

Emmä niin ole sanonut.Hänhän saa sinut aina nauramaan niin sen takia tarttet nyt tyttö jiin tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Emmä niin ole sanonut.Hänhän saa sinut aina nauramaan niin sen takia tarttet nyt tyttö jiin tänne.

Jii on kirjoitellut mulle ja joku muukin. Ei nyt ole mitään hätää tässä. Aurinko paistaa ja on mukavaa...

• Anonyymi

Prinssi odota se 7 vuotta niin tyttö jii on sitten täysi-ikäinen.

• Ai? että sitten se on hyväksyttyä? Mutta ei ole nyt, kun olen kaipaillut täysi-ikäistä ikävä palstalla... Vaan tullaan haukkumaan pedariksi yms.

• Prinssi_J kirjoitti:

Ai? että sitten se on hyväksyttyä? Mutta ei ole nyt, kun olen kaipaillut täysi-ikäistä ikävä palstalla... Vaan tullaan haukkumaan pedariksi yms.

Vähän luulen, että kun olen 60v se on vielä sitäkin härskimpää, jokaisen mielestä jos yritän seukata 18 vuotiaan kanssa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ai? että sitten se on hyväksyttyä? Mutta ei ole nyt, kun olen kaipaillut täysi-ikäistä ikävä palstalla... Vaan tullaan haukkumaan pedariksi yms.

No jos tyttö j eli 11-vuotias lapsi haluaa nähdä 50 vuotiaan miehen niin toki voitte nähdä ja jutella livenä niistä hevosista.Mutta kun tyttö jii ei halua edes sähköpostia laittaa prinssille niin en usko että tyttö jii haluaa nähdä livenä vaikka prinssi olis valmis näkee kasvotusten.

• Anonyymi kirjoitti:

No jos tyttö j eli 11-vuotias lapsi haluaa nähdä 50 vuotiaan miehen niin toki voitte nähdä ja jutella livenä niistä hevosista.Mutta kun tyttö jii ei halua edes sähköpostia laittaa prinssille niin en usko että tyttö jii haluaa nähdä livenä vaikka prinssi olis valmis näkee kasvotusten.

Kyllä minä ihastukseni näkisin kasvotusten mieluummin nyt.

• Anonyymi

Prinssi j on itse sanonut ettei ikäero haittaa. Nytkö on alkanut haittaa että tyttö j on 11-vuotias lapsi ja prinssi tajunnut ettei voi nähdä tyttö jiitä seitsemään vuoteen.

• Olen puhunt omasta puolestani, ihastustani ajatellen. Näyttää haittaavan kaikkia muita enemmän, kuin minua. Kaveri voin olla minkä ikäisen kanssa hyvänsä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Olen puhunt omasta puolestani, ihastustani ajatellen. Näyttää haittaavan kaikkia muita enemmän, kuin minua. Kaveri voin olla minkä ikäisen kanssa hyvänsä.

No miksi roikut ihmisessä jota et voi saada. Miksi et mene elämässä eteenpäin? Pyörit itsesäälissä ja haet sääliä muilta koska nainen jätti sinut ja sinua ei saa kukaan jättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi roikut ihmisessä jota et voi saada. Miksi et mene elämässä eteenpäin? Pyörit itsesäälissä ja haet sääliä muilta koska nainen jätti sinut ja sinua ei saa kukaan jättää.

Heti kun tyttö jii ei ole täällä niin valitat kun et kelpaa ja kukaan ei halua jutella ja kun tyttö jii sanoo jotain niin heti alkaa sinua naurattaa. Koska pelkäsit että tyttö jii hylkäsi sinut jos ei ole jatkuvasti täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se onkin helppo muiden tokaista tuollaista, että mene eteenpäin bla bla bla... Odota vaan kun olet itse samassa tilanteessa. Yhtä kovaa ihastuneena johonkin. Tulen sitten sanomaan sinulle, että et sitä saa ja unohda yms.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Se onkin helppo muiden tokaista tuollaista, että mene eteenpäin bla bla bla... Odota vaan kun olet itse samassa tilanteessa. Yhtä kovaa ihastuneena johonkin. Tulen sitten sanomaan sinulle, että et sitä saa ja unohda yms.

Kuule olen ihastunut ja ollut yksipuolista,mutta silti oltu ystäviä jo 14 vuotta. Miksi rakastat naista joka hylkäsi sut? Näyttää kuitenkin ettet ole ok tämän asian kanssa ja silti rakastat naista joka hylkäsi sut toisen takia.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Hei c'mon, et ole ainoa maailmassa joka on joskus ihastunut, ja ihastuminen ainoastaan ulkonäköön on vielä pientä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule olen ihastunut ja ollut yksipuolista,mutta silti oltu ystäviä jo 14 vuotta. Miksi rakastat naista joka hylkäsi sut? Näyttää kuitenkin ettet ole ok tämän asian kanssa ja silti rakastat naista joka hylkäsi sut toisen takia.

Ei minulla ole siitä todisteita, että hän olisi hylännyt minua jonkun toisen takia...

• Anonyymi kirjoitti:

Hei c'mon, et ole ainoa maailmassa joka on joskus ihastunut, ja ihastuminen ainoastaan ulkonäköön on vielä pientä.

Ei ole mikään pintapuolinen ihastuminen ulkonäköön tässä ollut kysymyksessä. En osaa sitä sinulle selittää niin että ymmärtäisit.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei ole mikään pintapuolinen ihastuminen ulkonäköön tässä ollut kysymyksessä. En osaa sitä sinulle selittää niin että ymmärtäisit.

Kun et ole hänen kanssaan mitään puhunut niin onhan se. Ei ole olemassa mitään yliluonnollista, kosmista, maagista yhteyttä ihmisten välillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun et ole hänen kanssaan mitään puhunut niin onhan se. Ei ole olemassa mitään yliluonnollista, kosmista, maagista yhteyttä ihmisten välillä.

Olen tänne jo kertonut, että olen hänen kanssa jutellut. Kyllä hän minut tietää. Ja mistäs sinä tuosta yhteydestä voit sanoa, onko sitä vaiko ei. Entä jos onkin?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Olen tänne jo kertonut, että olen hänen kanssa jutellut. Kyllä hän minut tietää. Ja mistäs sinä tuosta yhteydestä voit sanoa, onko sitä vaiko ei. Entä jos onkin?

Se ei kai kummoista juttelua ole jos sanot toiselle että olet häneen ihastunu ja hän jäätyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei kai kummoista juttelua ole jos sanot toiselle että olet häneen ihastunu ja hän jäätyy.

Oltiin juteltu sitä aiemmin. Ei tuo ollut ainoa kerta. Se vaan jäi viimeiseksi kerraksi. Ja tilaisuuksia oli jutteluun vaikka kuinka paljon pitkin kesää. En vaan uskaltanut mennä avaamaan suutani, kun jänistin. Siitä yhteydestä sen verran, että viimeksi kun nähtiin, minä tiedostin sen edellisinä päivinä, että niin tulee käymään siellä missä nähtiin. Vaikka en tiennyt missä hän tarkalleen asuu. Ja se meni ihan niin kuin ennustin tapahtuvaksi.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Oltiin juteltu sitä aiemmin. Ei tuo ollut ainoa kerta. Se vaan jäi viimeiseksi kerraksi. Ja tilaisuuksia oli jutteluun vaikka kuinka paljon pitkin kesää. En vaan uskaltanut mennä avaamaan suutani, kun jänistin. Siitä yhteydestä sen verran, että viimeksi kun nähtiin, minä tiedostin sen edellisinä päivinä, että niin tulee käymään siellä missä nähtiin. Vaikka en tiennyt missä hän tarkalleen asuu. Ja se meni ihan niin kuin ennustin tapahtuvaksi.

Ilmeisesti jotain hyvin tyypillistä työpaikka "Hei" "No moi" tyyppistä. Voit päässäsi rakentaa vaikka millaisen rakkaustarinan, mutta hän ei osaltaan siinä ole mukana. Jos olisi joku yliluonnollinen yhteys, niin eikö hän olisi sen huomannut ja toiminut täysin toisin kuin nyt on toiminut?

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti jotain hyvin tyypillistä työpaikka "Hei" "No moi" tyyppistä. Voit päässäsi rakentaa vaikka millaisen rakkaustarinan, mutta hän ei osaltaan siinä ole mukana. Jos olisi joku yliluonnollinen yhteys, niin eikö hän olisi sen huomannut ja toiminut täysin toisin kuin nyt on toiminut?

Mistä sinä voit tietää miksi toimi niin kuin toimi? Ota huomioon, että oli liian nuori silloin kun teki sen mitä teki. Yhtälailla voin odottaa hänenkin kanssa vuosia tässä hänen kypsymistä, ku ehdotin tyttö jiin kanssa tekemään...
        Ja kyllä se juttelu oli vähän muutakin kuin moi ja moi. Niin ja tietenkin voin päässäni kertoa vaikka mitä tarinoita. Sellainen olen luonteeltani. Minä elän haavemaailmoissa ja päiväunelmissani.
        Et voi sanoa sitäkään hänen puolesta, että mitä hän on huomannut. Voi olla että on huomannut ja silti tekee omat ratkaisunsa. Ehkä odottaa parempaa tilaisuutta. Et sinä sitä voi tietää.

• Prinssi_J kirjoitti:

Mistä sinä voit tietää miksi toimi niin kuin toimi? Ota huomioon, että oli liian nuori silloin kun teki sen mitä teki. Yhtälailla voin odottaa hänenkin kanssa vuosia tässä hänen kypsymistä, ku ehdotin tyttö jiin kanssa tekemään...
        Ja kyllä se juttelu oli vähän muutakin kuin moi ja moi. Niin ja tietenkin voin päässäni kertoa vaikka mitä tarinoita. Sellainen olen luonteeltani. Minä elän haavemaailmoissa ja päiväunelmissani.
        Et voi sanoa sitäkään hänen puolesta, että mitä hän on huomannut. Voi olla että on huomannut ja silti tekee omat ratkaisunsa. Ehkä odottaa parempaa tilaisuutta. Et sinä sitä voi tietää.

Korjaus tuonne, kuin ehdotit tekemään...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Voit odottaa ja sillä aikaa hän elää elämäänsä, löytää ehkä ikäisensä miehen, perustaa perheen, hankkii omakotitalon, kaksi lasta, kultaisen noutajan jne. En voi tietää hänen aivoituksiaan joo, ei kukaan muukaan, et sinäkään, mutta kaikki se mitä olet kertonut viittaa siihen ettei mitään intressiä kanssakäymiseen ole. Jos jotain niin että leikki ja testaili naisellista viehätysvoimaansa tajuamatta että siinä voi käydä hemmetin huonosti.

P.S. Et ole kovin hyvä tunnistamaan eri anomuumeja.

• Anonyymi kirjoitti:

Voit odottaa ja sillä aikaa hän elää elämäänsä, löytää ehkä ikäisensä miehen, perustaa perheen, hankkii omakotitalon, kaksi lasta, kultaisen noutajan jne. En voi tietää hänen aivoituksiaan joo, ei kukaan muukaan, et sinäkään, mutta kaikki se mitä olet kertonut viittaa siihen ettei mitään intressiä kanssakäymiseen ole. Jos jotain niin että leikki ja testaili naisellista viehätysvoimaansa tajuamatta että siinä voi käydä hemmetin huonosti.

No miten helkkarissa mitään anomuumeja voi tunnistaa?! Ihan samaa massaa olette.
        No sitten ei ole. Kyllä minä häntä seuraan ja olen tietoinen joistain valinnoista mitä tekee... Osaan kyllä irroittaa hänestä sitten kun aika on. Ei sinun tarvitse siihen tulla opastamaan ja hoputtamaan. Mikä on motiivinasi tuossa? Kiinnostaisiko tutustua? Oletko hänestä mustis? Harmittaako, kun en ole ihastuneena sinuun?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No miten helkkarissa mitään anomuumeja voi tunnistaa?! Ihan samaa massaa olette.
        No sitten ei ole. Kyllä minä häntä seuraan ja olen tietoinen joistain valinnoista mitä tekee... Osaan kyllä irroittaa hänestä sitten kun aika on. Ei sinun tarvitse siihen tulla opastamaan ja hoputtamaan. Mikä on motiivinasi tuossa? Kiinnostaisiko tutustua? Oletko hänestä mustis? Harmittaako, kun en ole ihastuneena sinuun?

Sinut ainakin tunnistaa läpi vihreän sydämen ja eri nikkien. Teet kuten haluat, mutta ei vain vaikuta siltä että näin tiiviisti siinä tytössä roikkuminen sinulle hyväksi olisi. Toki unohdat hänet heti kun löydät jonkun muun, toivotaan että niin käy pian. Olet valitettavasti minulle liian varttunut, häntä en tiedä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinut ainakin tunnistaa läpi vihreän sydämen ja eri nikkien. Teet kuten haluat, mutta ei vain vaikuta siltä että näin tiiviisti siinä tytössä roikkuminen sinulle hyväksi olisi. Toki unohdat hänet heti kun löydät jonkun muun, toivotaan että niin käy pian. Olet valitettavasti minulle liian varttunut, häntä en tiedä.

Minä olen liian varttunut varmaan kaikille. Joten taitaa sitten olla parempi etten haaveile enää kestään. En ole löytämässä ketään toista, kun en edes etsi ketään. En minä ole sellainen joka etsii uutta kohdetta.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Minä olen liian varttunut varmaan kaikille. Joten taitaa sitten olla parempi etten haaveile enää kestään. En ole löytämässä ketään toista, kun en edes etsi ketään. En minä ole sellainen joka etsii uutta kohdetta.

Höpöhöpö, olet ihan kikseissä kun joku nuori nainen laittaa sinulle tykkäyksen Tinderissä tms.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, olet ihan kikseissä kun joku nuori nainen laittaa sinulle tykkäyksen Tinderissä tms.

No enpä juurikaan ole... Koska ei niiden kanssa voi edes jutella. Kukaan ei vastaa mihinkään. Pedariksikin on haukuttu. Kunhan vaan piruillessaan laittavat tykkäyksiä papparaiselle, että pääsee naureskelemaan tyhmälle.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No enpä juurikaan ole... Koska ei niiden kanssa voi edes jutella. Kukaan ei vastaa mihinkään. Pedariksikin on haukuttu. Kunhan vaan piruillessaan laittavat tykkäyksiä papparaiselle, että pääsee naureskelemaan tyhmälle.

Mutta jos/kun natsaa niin varmana oot mukana. Onkohan sinulla sit tosi alhanen ja kapea ikäjakaumapreferenssi tai jotain, jos ne noin leikkii. Mut hei lapset leikkii, niin ne oppii rajansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos/kun natsaa niin varmana oot mukana. Onkohan sinulla sit tosi alhanen ja kapea ikäjakaumapreferenssi tai jotain, jos ne noin leikkii. Mut hei lapset leikkii, niin ne oppii rajansa.

No paha sanoa, kun en osaa naisille muutenkaan mitään jutella. Miten ollaan mukana?! Nehän nauraa papparaiselle. Kyllä olen tykkäilyjä laitellut 40 vuotiaillekin. yksikään ei tykkää takaisin. Eli en kiinnosta ketään. Joitain hyökkäysvaunuja saattaisin kiinnostaa ja ne eivät kiinnosta minua. Naisille pitää näyttää että on rikas ja menestynyt. Ei niitä muuten kiinnosta. Nuorillekin pitäisi olla nuorempia ja komea. Ei haittaisi jos bemari kiiltelis taustalla. Penkistä pitäisi nousta lähemmäs 200 kg.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne mitään opi siitä. Kunhan vaan keskenään naureskelevat aikansa. Sitten löytävät viriiliä seksikästä pyykkilautavatsaa panokumppaniksi.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ne mitään opi siitä. Kunhan vaan keskenään naureskelevat aikansa. Sitten löytävät viriiliä seksikästä pyykkilautavatsaa panokumppaniksi.

Siis ihan samoinhan sinä valikoit myös, sitä en tiedä naureskeletko niille hiukan isommille jotka koittaa sinua lähestyä. Sinänsä aika huono mittari sille että kelpaako vai ei tuo Tinderi, eihän siellä ole naisia nimekskään. Ei naisia kiinnosta tuollaiset lihatiskit. Tai ne joita kiinnostaa on sitten ehkä tuollaisia hyvin pinnallisia yksilöitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis ihan samoinhan sinä valikoit myös, sitä en tiedä naureskeletko niille hiukan isommille jotka koittaa sinua lähestyä. Sinänsä aika huono mittari sille että kelpaako vai ei tuo Tinderi, eihän siellä ole naisia nimekskään. Ei naisia kiinnosta tuollaiset lihatiskit. Tai ne joita kiinnostaa on sitten ehkä tuollaisia hyvin pinnallisia yksilöitä.

En minäkään tykkää tinderin tyylisestä lihatiskistä. Varsinkaan kun en siellä pärjää... En naureskele kellekään en vaan ole kiinnostunut heistä.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei minulla ole siitä todisteita, että hän olisi hylännyt minua jonkun toisen takia...

Eikö se riitä että hän tyrmäsi ja esti sinut heti alkuunsa sinun itsesi takia?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En minäkään tykkää tinderin tyylisestä lihatiskistä. Varsinkaan kun en siellä pärjää... En naureskele kellekään en vaan ole kiinnostunut heistä.

Itse en Tinderiä ja noita muita puolestani käytä juuri siksi kun tiedän että ulkonäköni takia pärjäisin. Ihan tarpeeksi pinnallisia perässäjuoksijoita muutenkin. Ongelmansa kullakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö se riitä että hän tyrmäsi ja esti sinut heti alkuunsa sinun itsesi takia?

En tiedä... Haluan vaan jutella hänelle. Kun ei mielestäni poistu koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole hirveän hyvä tunnistamaan kirjoitusvirheitä, se on "anonyymejä".
        Ja

• Anonyymi

Prinssi j ei ole komea mutta haluaa itselleen kauniin missin näkösen naisen .Jos sellasen saa niit sitten voisi unohtaa ihastuksensa koska prinsillä olis missin näkön nainen kainalossa jota esitellä.

• Niinhä sinä kuvittelet, että sellainen on tavoitteena. Pitäisikö minun sitten ihastua johonkin rupikonnan näköiseen naiseen ja pitää häntä kellarissa poissa muitten silmistä?

• Jaa tuota yksityiskohtaa en huomannutkaan, "että voisi unohtaa ihastuksensa". Ikävä kyllä, se ei mene noin. En etsi ketään viereeni siksi että voisin unohtaa ihastukseni.

• Anonyymi

Kyllä 60 vuotias voi seukata 18 vuotiaan kanssa koska silloin molemmat on täysi-ikäisiä. Ja silloinko se ikäero tuntuu isolta eikä nyt kun tyttö j on 11-vuotias ja prinssi 50 vuotias.Nytkä ikä ei haittaa vaan vasta 7 vuoden kluttua kun tyttö j on aikuinen. Outoa.

• Ahaa, mutta 50 vuotias ei voi seukata 18 vuotiaan kanssa tällä hetkellä. Ilman että kaikki on lynkkaamassa, kun asiasta mainitsee teorian tasolla edes.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ahaa, mutta 50 vuotias ei voi seukata 18 vuotiaan kanssa tällä hetkellä. Ilman että kaikki on lynkkaamassa, kun asiasta mainitsee teorian tasolla edes.

Mähän sanoin että voi mutta tyttö jii on 11 ja olet 57 kun tyttö jii on täysi-ikäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mähän sanoin että voi mutta tyttö jii on 11 ja olet 57 kun tyttö jii on täysi-ikäinen.

No en menis tuosta takuuseen, koska jengi on lynkkaamassa kaikki jotka edes ajattelee seurustelevansa yli 10 vuotta nuoremman kanssa. Olet heti pedari, jos edes ajattelet sellaista.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No en menis tuosta takuuseen, koska jengi on lynkkaamassa kaikki jotka edes ajattelee seurustelevansa yli 10 vuotta nuoremman kanssa. Olet heti pedari, jos edes ajattelet sellaista.

eihän tyttö j ole 18-vuotiaana enää lapsi vaan täysi-ikäinen. Tällä hetkellä tyttö jii on liian nuori jotta haluaa nähdä sut. Eikö teillä riitä jutunaiheet 7 vuodelle.Olettehan te nytkin joka päivä puhuneet hevosista.

• Anonyymi kirjoitti:

eihän tyttö j ole 18-vuotiaana enää lapsi vaan täysi-ikäinen. Tällä hetkellä tyttö jii on liian nuori jotta haluaa nähdä sut. Eikö teillä riitä jutunaiheet 7 vuodelle.Olettehan te nytkin joka päivä puhuneet hevosista.

Kyllä jaksat... Niin silti, ei tämän päivän 18v suostuisi olemaan minun kanssani missään. Miksi muka olisi tilanne yhtään parempi 7 vuoden päästä? Eiköhän Jii löydä nuoremman ja komeamman ja rikkaamman kollin. Ei minun kannata haaveilla enää mistään.

• Anonyymi

Siis prinssi j susta siis tavallisen näköinen ei kelpaa vaan hän on sun mielestä rupikonna. Kun kerta itsevarmuutta löytyy ja ulkonäköä niin miksi missin näköiset ei lähesty sua kun kerta itse olet komea ja täydellinen?

• Anonyymi

Eli miksi missin näköisten pitäis lähestyä sua?

• Anonyymi kirjoitti:

Olenko väittänyt että ihastukseni on missin näköinen? Hän on minun mielestä nätti, mutta en ole sanonut että hän on joku kauneuskilpailun voittanut.
        Millon olen väittänyt olevani komea ja täydellinen? En kertaakaan. Sellainenko vaan teille kelpaa? No se olen kyllä pannut merkille.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse lähestyä kenenkään, jos päällimmäisenä ajatuksena on, että olen hänelle susiruma paske. Eikä kehtaisi liikkua kanssani missään.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ei tarvitse lähestyä kenenkään, jos päällimmäisenä ajatuksena on, että olen hänelle susiruma paske. Eikä kehtaisi liikkua kanssani missään.

Miksi naisen pitäis hyväksyä sut kun itse et hyväksy tavallisen näköistä naista?Onko susta kaikki vähemmän kauniit kaikki rupikonnia? Miksi kauniin naisen pitäis hyväksy susiruma mies eli sinut?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi naisen pitäis hyväksyä sut kun itse et hyväksy tavallisen näköistä naista?Onko susta kaikki vähemmän kauniit kaikki rupikonnia? Miksi kauniin naisen pitäis hyväksy susiruma mies eli sinut?

Joo ei tartte. Olen yksin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Joo ei tartte. Olen yksin.

Ohan sulla tyttö j ja häntä ei sun ulkonäkö haittaa. Sen takia koita jaksaa odottaa 7 vuotta niin voitte sopia treffit.Nyt hän on liian nuori siihen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ohan sulla tyttö j ja häntä ei sun ulkonäkö haittaa. Sen takia koita jaksaa odottaa 7 vuotta niin voitte sopia treffit.Nyt hän on liian nuori siihen.

Mistäs sinä sen tiedät? Ei olla nähty ja 7 vuoden päästä voin olla vielä rumempi. Miten voit sanoa, että tyttö jiitä ei haittaa ulkonäköni? Et sinä voi toisen puolesta mennä sellaista sanomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska miesten mielestä vain heillä on oikeus rakastua ulkoiseen kauneuteen. Naisten kuuluu rakastua sisäiseen kauneuteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska miesten mielestä vain heillä on oikeus rakastua ulkoiseen kauneuteen. Naisten kuuluu rakastua sisäiseen kauneuteen.

En minä ole niin sanonut koskaan, että naisen kuuluu ihastua vain sisäiseen kauneuteen. Miehillehän tuota tuputetaan ajatuksena koko ajan. Kyllä sekä miehet että naiset molemmat katsoo niitä komeimpia yksilöitä ja niistä haaveilevat. Sisäinen kauneus kuitenkin on ratkaisee voiko sen ihmisen kanssa olla oikeasti.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät? Ei olla nähty ja 7 vuoden päästä voin olla vielä rumempi. Miten voit sanoa, että tyttö jiitä ei haittaa ulkonäköni? Et sinä voi toisen puolesta mennä sellaista sanomaan.

Koska tyttö jiin mielestä sinä olet mukava,jolloin sun ulkonäön ei pitäis merkata.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska tyttö jiin mielestä sinä olet mukava,jolloin sun ulkonäön ei pitäis merkata.

Niin mukava kaverina... Eri asia olenko tarpeeksi komea ja puoleensavetävä kumppanina sitten kun hän on siinä iässä. Veikkaan että moni nuorempi kolli vetää pidemmän korren, eikä siinä riitä että on vaan mukava. Olen useasti kuullut nuorena tytöiltä lauseen, "olet ihan mukava mutta en halua sinusta kumppania."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö j on sanonut ettei sun ikäkään haittaa häntä. Eikö se ole jo hyvä lähtökohta?

• Anonyymi kirjoitti:

Tyttö j on sanonut ettei sun ikäkään haittaa häntä. Eikö se ole jo hyvä lähtökohta?

Minä en hänen puolesta sano tähän mitään. Ja ihan turha tästä jauhaa. Hän on nyt nuori tyttö ja me vain kirjoittelemme täällä niitä näitä. Jos ei löydy kumppania seitsemään vuoteen mennessä niin katsotaan sitten, mikä on tilanne. Todennäköisesti minä istun täällä kirjoittelemassa vieläkin, ja hänkin on lähtenyt opintojen perässä ties minne Espanjaan asti ja löytää sieltä puolison itselleen.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Minä en hänen puolesta sano tähän mitään. Ja ihan turha tästä jauhaa. Hän on nyt nuori tyttö ja me vain kirjoittelemme täällä niitä näitä. Jos ei löydy kumppania seitsemään vuoteen mennessä niin katsotaan sitten, mikä on tilanne. Todennäköisesti minä istun täällä kirjoittelemassa vieläkin, ja hänkin on lähtenyt opintojen perässä ties minne Espanjaan asti ja löytää sieltä puolison itselleen.

Eikö tyttö jiin ystävyys riittäsi sulle vaan haluisit seurustella tyttö jiin kanssa kun hän on täysi-ikäinen?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ei se täällä kirjoittelemista estä. Ei tässä olla mistään parisuhteesta puhuttu kertaakaan. Ei ole järjen hiventäkään nyt tässä. Minä en ole häneen ihastuneena. Eikä hänkään minuun. Ei pidä ollakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö tyttö jiin ystävyys riittäsi sulle vaan haluisit seurustella tyttö jiin kanssa kun hän on täysi-ikäinen?

Sinähän tuota koitat koko ajan tuputtaa minulle. Se oli koko ajan sinun idea, ei minun.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Sinähän tuota koitat koko ajan tuputtaa minulle. Se oli koko ajan sinun idea, ei minun.

Kun sun mielestä toisen parisuhde on este ystävyydelle. Jos tyttö j olisi parisuhteeessa niin sä et haluis pitää yhteyttä tyttö jiihin`?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Niin ei se täällä kirjoittelemista estä. Ei tässä olla mistään parisuhteesta puhuttu kertaakaan. Ei ole järjen hiventäkään nyt tässä. Minä en ole häneen ihastuneena. Eikä hänkään minuun. Ei pidä ollakaan.

Nyt puhutiin ajasta kun hän on täysi-ikäinen. Olet lapsenmielinen niin etkö tykkää ajatusleikeistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kun sun mielestä toisen parisuhde on este ystävyydelle. Jos tyttö j olisi parisuhteeessa niin sä et haluis pitää yhteyttä tyttö jiihin`?

En ole sellaistakaan sanonut. En vaan usko, että tyttöä enää kiinnostaa siinä vaiheessa, kun alkaa pojat kiinnostamaan seurustelumielessä. Varmasti elämän täyttää monet muut jutut sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhutiin ajasta kun hän on täysi-ikäinen. Olet lapsenmielinen niin etkö tykkää ajatusleikeistä?

Kyllä voin yhteyttä pitää häneen silloinkin, jos täällä vielä silloin ollaan... Tai missä nyt sitten ollaankin. Veikkaan että putoan kyydistä jossain kohtaa kuitenkin.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En ole sellaistakaan sanonut. En vaan usko, että tyttöä enää kiinnostaa siinä vaiheessa, kun alkaa pojat kiinnostamaan seurustelumielessä. Varmasti elämän täyttää monet muut jutut sitten.

No miksi sä ylipäänsä aloit kirjoitella tyttö jiin kanssa jos hylkäät hänet kun löytää omanikäistänsä seuraa?

• Anonyymi kirjoitti:

No miksi sä ylipäänsä aloit kirjoitella tyttö jiin kanssa jos hylkäät hänet kun löytää omanikäistänsä seuraa?

En minä sanonut häntä hylkääväni, vaan tiedän sen että kun tuossa iässä vuosikin on pitkä aika. Tapahtuu kaikkea muutosta, niin en välttämättä ole se jonka kanssa hän haluaa olla tekemisissä myöhemmin. Olen tätä elämää jo sen verran nähnyt että tiedän miten ihmiset muuttuu ajan kanssa.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

En minä sanonut häntä hylkääväni, vaan tiedän sen että kun tuossa iässä vuosikin on pitkä aika. Tapahtuu kaikkea muutosta, niin en välttämättä ole se jonka kanssa hän haluaa olla tekemisissä myöhemmin. Olen tätä elämää jo sen verran nähnyt että tiedän miten ihmiset muuttuu ajan kanssa.

mutta joka ilta toivotat hänelle hyvää yötä.

• Anonyymi kirjoitti:

mutta joka ilta toivotat hänelle hyvää yötä.

No mitä siitä? Olenhan toivottanut sitä ihastukselleni ja muillekin monia kertoja... Eikö se ole vaan mukava, että joku toivottaa? Eikä haistattele pitkiä, niin kuin minulle viimeksi tehtiin tuolla ikäväpalstalla.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

No mitä siitä? Olenhan toivottanut sitä ihastukselleni ja muillekin monia kertoja... Eikö se ole vaan mukava, että joku toivottaa? Eikä haistattele pitkiä, niin kuin minulle viimeksi tehtiin tuolla ikäväpalstalla.

Musta tuntuu että hänen äitinsä ja isäpuolensa kyllä toivottavat hänelle hyvät yöt. Näin luulisin.

• Anonyymi kirjoitti:

Musta tuntuu että hänen äitinsä ja isäpuolensa kyllä toivottavat hänelle hyvät yöt. Näin luulisin.

Jaa toivottavasti näin. Niin sun mielestä täällä ei sais toivotella hyvää yötä kellekään?

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Jaa toivottavasti näin. Niin sun mielestä täällä ei sais toivotella hyvää yötä kellekään?

Saa jos sulle tulee siitä hyvä ja merkityksellinen olo.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Niin mukava kaverina... Eri asia olenko tarpeeksi komea ja puoleensavetävä kumppanina sitten kun hän on siinä iässä. Veikkaan että moni nuorempi kolli vetää pidemmän korren, eikä siinä riitä että on vaan mukava. Olen useasti kuullut nuorena tytöiltä lauseen, "olet ihan mukava mutta en halua sinusta kumppania."

Olisitko muka lähdössä kanssani jonnekin hiton treffeille??? Kuka tämänkin jutun nyt oikeasti aloitti?!
        Ja

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Ok, asia tulikin selväksi. Hyvä juttu!
        Ja

• Anonyymi kirjoitti:

Olisitko muka lähdössä kanssani jonnekin hiton treffeille??? Kuka tämänkin jutun nyt oikeasti aloitti?!
        Ja

En ole lähdössä alaikäisen kanssa treffeille. Joku kuvitteli että lähden sitten kun olet 18... Ei ollut minun keksimä juttu tämä.

• Anonyymi

Tyttö jiiltä loppui loma ja aktiivinen kirjoittelu.No pääsiäisenä on hurjat neljä lomapäivää tyttö jiillä.Silloin viimeistään hän taas kirjoittelee useammin. Ja silloinkin hevosista tai mummosta ja papastaan.

• Sehän on vaan kivaa. :)

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Sehän on vaan kivaa. :)

Niin ja voitte puhua säästä aina. Niin että tyttö j voi sanoa että sää on paska,koska tyttö j ei voi sanoa kun sataa lunta että sää on huono.Tyttö jii viljelee aika paljon paska sanaa. Onneks ei ole oppinut muita rumia sanoja kuin paska. Jos joku asia ei ole kiva niin se on paska. Ihanaa kun 11-vuotias viljelee paska sanaa kun ei osaa sen tilalle laittaa muuta kuvaavaa sanaa. Onkohan huomennakin paska sää kun pitää tyttö jiin mennä kouluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja voitte puhua säästä aina. Niin että tyttö j voi sanoa että sää on paska,koska tyttö j ei voi sanoa kun sataa lunta että sää on huono.Tyttö jii viljelee aika paljon paska sanaa. Onneks ei ole oppinut muita rumia sanoja kuin paska. Jos joku asia ei ole kiva niin se on paska. Ihanaa kun 11-vuotias viljelee paska sanaa kun ei osaa sen tilalle laittaa muuta kuvaavaa sanaa. Onkohan huomennakin paska sää kun pitää tyttö jiin mennä kouluun.

Aha, no olisiko pitänyt laittaa: No voi kakkakökkö kun on huono sää, höh??