Ettei tää etene?
Mitä sä pelkäät
114
4360
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Sitäkin. Ja sitä, että etenis, enkä mä jotenkin ehtis mukaan.
- Anonyymi
Ootko ankka kruunu päässä joka syöttää kärpässieniä sammakolle. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ankka kruunu päässä joka syöttää kärpässieniä sammakolle. 🙂
Täh
- Anonyymi
Pelkään itseäni, miten pärjäisin sen kanssa, jos? Olisiko minulla valmiuksia niille muutoksille, mitä se mahdollisesti toisi mukanaan? Olenko kuinka kartalla vai hukassa aistimusteni kanssa? Muutos vastarintaa, ehkä...?
- Anonyymi
Tyttö olet tähti ja julkkis instassa.
Nauti päivistä 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
37 969 tykkäystä jo 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
37 969 tykkäystä jo 😀
38 203 tykkäystä 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö olet tähti ja julkkis instassa.
Nauti päivistä 🙂Vaikea nauttia, kun olen julkisuuskammoinen,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
38 203 tykkäystä 😀
40 409 tykkäystä 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 409 tykkäystä 😀
🙌🙌🙌🙌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40 409 tykkäystä 😀
Leviää kuin jokisen eväät.
- Anonyymi
Pelkään että rakkaus ei ole molemminpuolista 😭
- Anonyymi
Olisin halunnut halia ja suukottaa sua. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut halia ja suukottaa sua. 😘
Samoin ja kiinni sinuun jäisin😘
- Anonyymi
pierrettää, mieheltä
- Anonyymi
Muuta ruokavaliotasi (vähemmän pullaa ja enemmän ravintokuitua) ja lopeta ahmiminen?
- Anonyymi
Ei multa
- Anonyymi
Multa oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa oli.
Ookk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookk
Siis tuo aloitus 😆
- Anonyymi
Mikään ei etene niin kauan kuin t-nainen määrää sua
- Anonyymi
T - nainen kuvittelee omiaan ja muka tarinansa kirjottanut tähtiin. T - naisen elämä on palstalla ja irl. 🌌
- Anonyymi
Onneks mä olen ollut aina sorsa.
Nou hätä. Sorsat jyrää 🤘 - Anonyymi
Händelin musiikkia syvimpiin mietiskelyyn.
https://youtu.be/9KfU-wWRbqI?si=vw37O9jK85eDBSsH
(2,05h) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
F. Chopinia soimaan väliin
https://youtu.be/fAHuWJbtKP8?si=jOLPudEco2rIg0K_Ihana :3
- Anonyymi
Vincet: Starry, Starry Night
- Don Mc Leon ( Van Gogh maalauksia )
https://youtu.be/9LUsrxM_ByA?si=DZZjGJrhSnS5Bex9
- Anonyymi
Sua!
- Anonyymi
Tämän täytyy olla minulle miehelle. Omin tämän.
- Anonyymi
Miks sä pelkäät mua??
- Anonyymi
Että en pääse ikinä yhden naisen lämpöiseen halaukseen. Olisin tosi kiltisti ja hiljaa siinä.
- Anonyymi
Pelottaa että joutuu vielä naimisiin
- Anonyymi
😂 eli liian vakavaa heti alkuun? Miksi otat niin vakavasti?
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 eli liian vakavaa heti alkuun? Miksi otat niin vakavasti?
Koska oon rakastunut duh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oon rakastunut duh
Niin mäkin oon rakastunut✨❤️🔥💫💍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oon rakastunut duh
Mietin samaa,olen sitä pystynyt kaikki vuodet välttämään onnistuneesti,nyt en tiedä🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin samaa,olen sitä pystynyt kaikki vuodet välttämään onnistuneesti,nyt en tiedä🙂
Siis naimisiinmenoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis naimisiinmenoa.
Nyt on piukat paikat edessä sitten
- Anonyymi
Ei mennä 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennä 😘
Kyllä mennään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mennään
Mennään sitten 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään sitten 😘
Mä putoan🎼🎼..yölintu😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä putoan🎼🎼..yölintu😘
Tässä biiseissä olikin vain kertosäe hyvä,laitoin väärän. 🫠
- Anonyymi
Hän on periaatteessa tai sanotaanko käytännön tasolla vielä tuntematon, mutta pelkkä ajatuskin siitä, että pääsisin hänen kanssaan naimisiin, aiheuttaa voimakkaita ilon väreitä koko kehoon. Ei ole koskaan ollut keneenkään muuhun mitään tähän verrattavaa tunnesidettä, enkä tiennyt, että näin voimakkaasti voin tuntea. Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi
Että menetin osan itsetunnostani.
- Anonyymi
H¤r¤oilemalla saat sen takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H¤r¤oilemalla saat sen takaisin.
sillä on saavutettu ja sillä se lähti, korjatkaa korvienvälinne
- Anonyymi
Mua ahdistaa, kun tää ei etene, mutta mua ahdistaa jos etenisi.
- Anonyymi
Joo ahdistusta jokatapauksessa. Mut toinen voi olla pääosin sellaista positiivista ahdistusta.
- Anonyymi
Mua ahdistaa, että ollaan niin ihastuneita toisiimme, vaikka hän on varattu. Jos ei olisi, niin suhteemme olisi alkanut kauan sitten.
- Anonyymi
Luottamus on esteenä, luottamus yleensä ihmisiin. Ihmisten maine luotettavana lupausten pitäjänä on rapistanut, vaikka ei saisi yleistää, niin on kuitenkin käynyt.
- Anonyymi
Sama. E
- Anonyymi
En pelkää sitä ettei jokin etenisi, koska en halua minkään etenevän kenenkään kanssa! Sitä ei ole ymmärretty, tai ehkä minut on käsitetty väärin! Mutta toistan uudestaan, en ole halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa, enkä ystävyyttäkään kenenkään kanssa enää 20 vuoteen! Olen elänyt eroni jälkeen juuri sellaista elämää kuin olen halunnutkin elää ja jonka koen olevan juuri minun näköistäni elämää! Siihen ei sovi enää yksikään minulle vieras ihminen, jonka tapoihin ja tottumuksiin haluaisin tutustua ja jonka juttuja haluaisin kuulla!
- Anonyymi
Juuri siksi halusin projektin loppuvan, mutta sitä pyyntöä ei kukaan halunnut toteuttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siksi halusin projektin loppuvan, mutta sitä pyyntöä ei kukaan halunnut toteuttaa!
Enkä vieläkään ymmärrä että miksi sitä ei lopetettu! Koko projektin aloitus oli pelkästään suuri virhe. Kun en ymmärtänyt sen tarkoitusta ensin moneen vuoteen, se sai minut ahdistumaan ja stressaantumaan ja sitten kun ymmärsin keneen se liittyi se myös ahdisti ja stressasi! Ja ihan sen takia, ettei minulla ollut mitään tarvetta tutustua keneekään! En voi muuttua muunlaiseksi, eikä ole oikein sitä vaatiakaan minulta! Halut olivat loppuneet ja tiesin jo heti eroni jälkeen, että yksin oleminen on loppuelämäni ajan juuri sitä elämää mitä minä haluan elää! Todella kauheaa oli se ettei kukaan kysynyt minulta mitään ennen projektin aloitusta. Olisin voinut kertoa nuo asiat ja silloin projektia ei olisi aloitettu ja olisin pystynyt tekemään töitä! Millä oikeudella aloititte sen lupaa kysymättä!!
- Anonyymi
Pelkään, etten jaksa odottaa ja toimin kanssasi liian innokkaasti. Sit saan ehkä onnen tunteen, jota mun voi olla mahdotonta peittää.
- Anonyymi
Mäkin ajattelen, et oon ehkä edennyt viime aikoina liian nopsaa. Mut, kun ne tunteet tulee aaltoina ja niitä on niin paljon, ettei niiden kanssa oikein meinaa pärjätä.
- Anonyymi
Miksi pitää peittää tunteita?
- Anonyymi
Kyllä mä pelkään. Sitä, että annan itseni tuntea liikaa ja särjen sydämeni. Jos hän ei tykkääkkään minusta, joko lainkaan tai sitten, jos tutustuu enemmän.
Mut silti mä oon valmis ottamaan riskin, koska musta tuntuu, että mun on pakko.- Anonyymi
Älä pelkää. Rakastan sua
- Anonyymi
Vähän samat ajatukset mulla. Tosin luulen, et hän tuntee mut jo aika hyvin. Ollaan tutustuttu aika perusteellisesti ja oon ollut tosi avoin itsestäni. Ehkä mystisyys ei ole mua, kuten ei roolileikitkään.
- Anonyymi
Tää oli naiselta ja hän on mies.
- Anonyymi
Mitä jos tutustuttiin ja hän ei vastaa omia mielikuviasi? Eikö se vasta olisikin ajan hukkaa ja sääli? Äkkiä tutustumaan, jos suinkin mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos tutustuttiin ja hän ei vastaa omia mielikuviasi? Eikö se vasta olisikin ajan hukkaa ja sääli? Äkkiä tutustumaan, jos suinkin mahdollista.
Koko mielikuva-sana on meidän suhteessa ihan pöhkö, sehän niitä ongelmia aiheutti, kun ei uskottu tunteiden aitouteen silloinkaan. Kyllä mä tunnen sinut, niiltä osin, kun oot kertonut. Toisaalta välillä käyttäydyt ristiriitaisesti ja on vaikea tietää miksi. Kuin kaivatulle vastasin. Sivustakin varmaan.
- Anonyymi
Niin, tarvittaisiin yksikin positiivinen, reaalielämän tapahtuma.
- Anonyymi
Mutta miten niitä saisi, kun molemmat on niin arkoja tunteidensa kanssa.
- Anonyymi
Joskus se yksi riittää 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus se yksi riittää 🙃
Niin. Ehkä kolmas kerta toden sanoo, vai miten se nyt menikään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avain on keskittyminen, energian kohdentaminen vain toisiimme tai toisiinne. Mitä enemmän muita ympärillä on, sen vaikeammaksi voi keskittyminen ja kohdentaminen mennä. Jos tapaaminen olisi julkisella paikalla, ainoa oikea liike on mennä samantien rauhallisempaan paikkaan. Etukäteen sovittuna valmiiksi jo rauhalliseen paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua
Uskaltaisitko kertoa sen, jos saat häneltä viestiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisitko kertoa sen, jos saat häneltä viestiä?
Irl parempi kertoa näitä asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sua
Rakastan takasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toki viestikin on irl, jos tuntee lähettäjän. Vai tarkoititko kasvokkain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rakas ja tiedät sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toki viestikin on irl, jos tuntee lähettäjän. Vai tarkoititko kasvokkain?
Kasvokkain. Alkaa olemaan siinä pisteessä että muu ei enää auta ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rakas ja tiedät sen.
Tavallaan kyllä tiedänkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvokkain. Alkaa olemaan siinä pisteessä että muu ei enää auta ❤️
Kyllä, sanat ja sanomiset alkaa olla aika kevyitä tässä vaiheessa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sanat ja sanomiset alkaa olla aika kevyitä tässä vaiheessa ❤️
Toiminnan aika 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan kyllä tiedänkin
Alla tähtien ja auringon miltä sydän näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alla tähtien ja auringon miltä sydän näyttää.
Hänen nimi siellä on
- Anonyymi
Kyselysi oli vain täyttä kirouksen langettamista, sillä miten itse vastaat kysymykseesi? Siinähän pyytelet.
Morjens
T.meikäläinen
https://m.youtube.com/watch?v=lz8pzTY7LJQ- Anonyymi
Tavoite on välttä hel*vetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavoite on välttä hel*vetti.
Ihan samoin minäkin ajattelen ja siksi haluan elämääni vain yli 60v miehen jossain vaiheessa, mutta nyt ei ole vielä sen aika!
- Anonyymi
Entä jos tää jatkuu vuosia? Tai jos mä vidahvn työpaikkaa jaxtää jää selvittämättä? Sit mä kuolinvuoteellani mietin vaan häntä ja sitä, miksi oli niin hirveän vaikeaa myöntää, että on rakastunut.
- Anonyymi
Minulla ei mikään voi jatkua vuosia, koska en ole rakastunut keneenkään, enkä sitä tule koskaan olemaankaan!
- Anonyymi
Eniten pelkään nyt etten saa unta,jos tää etenee yön aikana ilman mua🥱
- Anonyymi
Että etenee. Että ei etene. Että rakkaus ei lopu
- Anonyymi
Ainakin sun työsuhde alkaa olla päätöksessään, olen sen verran sähköpostia lähetellyt isoille herroille
- Anonyymi
Sinä et pelkää kuin työpaikan menetystä. Annoit mulle potkut 2 viikkoa sitten, mä annan sulle lähöt koko suomesta t. pari miljoonaa fania daltoneilla
- Anonyymi
Kun sen näin muotoilee niin en tiedä. Kai sit sitä, että olen lukenut häntä väärin. Jos olisin varma, että hän tykkää musta, menisinkö mä hänen luokse ja kysyisin, et jutellaanko?
- Anonyymi
Ehkä hän on vain ystävällinen?
- Anonyymi
Torjuntaa..
- Anonyymi
Nyt mä oon miettinyt sitä jos sä sit tykkäätkin jostakin toisesta ja musta vaan kaverina. Mä tykkään just susta, en kenestäkään muusta. En mä kuitenkaan halua sotkea sun kuvioita, jos sä ootkin kiinnostunut jostakin toisesta naisesta. 🤔
- Anonyymi
Epäitsekkyys on mielestäni hieno ominaisuus, mutta näissä asioissa on hyvä olla hieman itsekäs. Jos tykkäät hänestä paljon, niin tekisin sen kyllä hänelle tavalla tai toisella selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäitsekkyys on mielestäni hieno ominaisuus, mutta näissä asioissa on hyvä olla hieman itsekäs. Jos tykkäät hänestä paljon, niin tekisin sen kyllä hänelle tavalla tai toisella selväksi.
Epäitsekkyys on hyvästä, varsinkin silloin, jos toinen on varattu 🤔 tätä itse pohtinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäitsekkyys on hyvästä, varsinkin silloin, jos toinen on varattu 🤔 tätä itse pohtinut.
En ole. Mutta oletko sinä? Et ainakaan koskaan ole maininnut.
- Anonyymi
Suo
- Anonyymi
😝👍 Kuokka ja....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😝👍 Kuokka ja....
Kalevi
- Anonyymi
Jenna Simulaa kun suuttui kommentista ja uutisesta
- Anonyymi
Ei vasn sitä etten pääse sinusta eroon, siis ettet ymmärrä ettei minua kiinnosta vaan roikut kiinni,
- Anonyymi
Miksi olet täällä?
- Anonyymi
Venäjän hyökkäyssotaa Suomeen jossa Trump auttamassa
- AnonyymiUUSI
sua
- AnonyymiUUSI
Kohta on joulu.
- AnonyymiUUSI
Niin kiva😅
- AnonyymiUUSI
Anni Rätyä kun käy kuumana ja vihainen lapselleen
- AnonyymiUUSI
Kysytkö mitä kanssakulkijat pelkäävät? Kelpaisiko vastaukseksi epäonnistunutta hammashoitoa joka suoritettu melkeimpä tahallisesti ... eli kulmahampaan paikkausta...jota toistuvasti " paikataan" ja mieleen tulee pakostakin särkyä kuunnellessa silkka ilkivalta, kiusanteko ja rahastus. Hampaat on muuten pestyt, hoidetut ja hammasrivi on tasainen.... aikavarauksesta ilmoitettiin että lääkäriä ei vaihdeta, paikka on kunnallinen. Mihin katosi soten lupaama "liikkumavara" jossa asiakas saa määrätä hoitopaikan?
- AnonyymiUUSI
En tunne sua yhtään ja oon aika varma, että särjet mun sydämen.
- AnonyymiUUSI
Jos ikinä enää haluaisin miestä, niin miehen tulee olla kiltti ja hellä, sekä näyttää, että tykkää minusta eikä kenestäkään muusta.
- AnonyymiUUSI
En, vaan ajatustani reissusta kauas ilman mitää ketää. Armoretit reittivalinnassa saisi tuolloin jättää vain harkinnan varaan, mahuees parkkikselle.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k882774Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel522088Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102057Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien591785Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1531606Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241296- 80981
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘67968Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️69961Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka124946