Mulla tulee vaan niin

Anonyymi-ap

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän että mun pitää ottaa suhun välimatkaa tämän vuoksi koska joka kerta se tuntuu niin äärettömän pahalta.
En uskalla vain enempää.

28

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meidän välillä ei ole ystävyyttä kummempaa. Sekin on liian voimakas sana. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? Kysy vaikka häneltä tai hänen lähipiiristään. Keneltä hyvänsä.

• Anonyymi

Tarkoitatko sitä toista vai minua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sitä toista vai minua?

Sitä toista joka on siis mies.

• Anonyymi

Ystävyyttä petipuuhilla? Ei käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan jos se sitä on niin ei se pelkkää ystävyyttä ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan jos se sitä on niin ei se pelkkää ystävyyttä ole

Tämmöistä kehtasi mm yks R sönköttää.
        🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmöistä kehtasi mm yks R sönköttää.
        🤣

Riikka? On se pimee😅🤣😂

• Anonyymi

Pakotettu ystäväksi kun ei toinen muuta halua.Ole rehellinen edes niille ketkä sinua oikeasti rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sekin passaa tyyliin 4ever + l🫶🏻ve 🫠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään petipuuhia ei ole ollut hänen kanssaan. Tiedät sen vallan hyvin.

• Anonyymi

Etkö halua kaivattusi parasta? Hän on siellä missä parhaiten viihtyy.

• Anonyymi

Niin kai sitten. Ei se silti estä minua häntä kaipaamasta ja toivomasta, että meillä olisi vielä joskus yhteinen elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai sitten. Ei se silti estä minua häntä kaipaamasta ja toivomasta, että meillä olisi vielä joskus yhteinen elämä.

Jos oikeasti noin haluaisit niin olisit jo hänen kainalossa.

• Anonyymi

Te haluatte tuhota vaan jonkun avioliiton ja suhteen,olette sen verran sairaita,ainakin toi oleggi,eikä tajuaedes hävetä tuo roisto varas!Missä viipyy keltaiset,mustatpunaiset,valkeat ym.harmaa pieni kivwn puolikas,vihreä ym!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oikeasti noin haluaisit niin olisit jo hänen kainalossa.

Ei kaikki ole minusta kiinni, vaikka rakastaisin ja haluaisin äärettömästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki ole minusta kiinni, vaikka rakastaisin ja haluaisin äärettömästi.

Minul samanlainen tilanne kuin sinullakin ja edes se että kuulin hänen lisääntyneen tämän naisen kanssa ei auta lopettamaan kaipausta.
        Mutta sattuu helkkaristi jo ties monettako vuotta putkeen ja elämä ei etene kun kukaan ei kiinnosta, eikä tule kiinnostamaan ja kohtaloni on elää loppu elämä yksin.
        Tänäänkin kuten muina päivinä, olen vain maannut sängyssäni ja eräs asia mitä olen koittanut tehdä - sekään ei onnistu.
        Pahinta on tietää että mies rakastaa mua.
        Sen pituinen se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minul samanlainen tilanne kuin sinullakin ja edes se että kuulin hänen lisääntyneen tämän naisen kanssa ei auta lopettamaan kaipausta.
        Mutta sattuu helkkaristi jo ties monettako vuotta putkeen ja elämä ei etene kun kukaan ei kiinnosta, eikä tule kiinnostamaan ja kohtaloni on elää loppu elämä yksin.
        Tänäänkin kuten muina päivinä, olen vain maannut sängyssäni ja eräs asia mitä olen koittanut tehdä - sekään ei onnistu.
        Sen pituinen se.

Jos jompikumpi varatuista hankkisi lapsen lähitulevaisuudessa, on se selvä vinkki sille toiselle, ettei yhteistä tulevaisuutta ole tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen pituinen se.

Se "rakastaa" sinua koska se haluaa sitoa sinut ettet sinä saisi jatkaa matkaasi elämässäsi joka on SINUN ELÄMÄ. Se mies on narsisti. Se ei laske sinusta irti. Koska se haluaa hovin ja ihailua! Osta sille peili ja kasa meikkejä. Hamekkaan ei olisi pahitteeksi.

• Anonyymi

En tiedä onko anonyymipalsta oikea paikka näin henkilökohtaisten asioiden purkamiseen. Täällä voi helposti saada enemmän haavoja kuin lohtua. Ehkä tuollaiset asiat olisi parempi jakaa luotettavan ihmisen kanssa kasvotusten.

• Anonyymi

Minusta missä palstasedän jaaritteluissa ei ole mitään henkilökohtaista

• Anonyymi

Mitä sä pelkäät
      Ettei tää etene?

• Anonyymi

Että jokin muu etenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että jokin muu etenee.

Kuka muu muka?

• Anonyymi

Olet huolissasi hänen lähentymisestään. Nytkö vasta huomaat mitä olet menettämässä. Et nyt vaan tuntunut kovin päättäväiseltä minun suhteeni. Hän on toista maata. Sinua vainoaa taas yksi keskeneräisen aave. Parempi pyyhkiä minut systeemistäsi.

• Anonyymi

Sitä olen jo pitkään ihmetellyt miten juuri minuun kohdistit tunteesi. Ehkä siinä oli vähän keksityn makua, miten keksii jonkun, jota kohti kannattaa kiirehtiä rakastamaan vanhasta elämästään. Ei siinä ole mitään niin ihmeellistä. Tapahtuu tarpeeksi usein. Ja itsekin sitten kuvitteli jo heikkona hetkenään kaikkia karheita reunojasi pois. Siitä ei ole kuin yksi tie, ja se on kohti todellisuutta joka toimii tai sitten ei.

• Anonyymi

Niin meidän välillä on monta sataa kilometriä, liikaa vuosia ja niin paljon puhumattomuutta ja pantattuja tunteita.

• Anonyymi

Kukahan tämänkin kirjoitti

• Anonyymi

Olisit sanonut tuon mulle suoraan. 🥺

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      444
      2979
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2235
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      129
      2041
    4. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1294
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1255
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1233
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1208
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1036
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      55
      999
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      755
    Aihe