Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän että mun pitää ottaa suhun välimatkaa tämän vuoksi koska joka kerta se tuntuu niin äärettömän pahalta.
En uskalla vain enempää.
Mulla tulee vaan niin
28
1827
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän välillä ei ole ystävyyttä kummempaa. Sekin on liian voimakas sana. Kuinka monta kertaa se pitää sanoa? Kysy vaikka häneltä tai hänen lähipiiristään. Keneltä hyvänsä.
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä toista vai minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sitä toista vai minua?
Sitä toista joka on siis mies.
- Anonyymi
Ystävyyttä petipuuhilla? Ei käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan jos se sitä on niin ei se pelkkää ystävyyttä ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan jos se sitä on niin ei se pelkkää ystävyyttä ole
Tämmöistä kehtasi mm yks R sönköttää.
🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöistä kehtasi mm yks R sönköttää.
🤣Riikka? On se pimee😅🤣😂
- Anonyymi
Pakotettu ystäväksi kun ei toinen muuta halua.Ole rehellinen edes niille ketkä sinua oikeasti rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sekin passaa tyyliin 4ever + l🫶🏻ve 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään petipuuhia ei ole ollut hänen kanssaan. Tiedät sen vallan hyvin.
- Anonyymi
Etkö halua kaivattusi parasta? Hän on siellä missä parhaiten viihtyy.
- Anonyymi
Niin kai sitten. Ei se silti estä minua häntä kaipaamasta ja toivomasta, että meillä olisi vielä joskus yhteinen elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai sitten. Ei se silti estä minua häntä kaipaamasta ja toivomasta, että meillä olisi vielä joskus yhteinen elämä.
Jos oikeasti noin haluaisit niin olisit jo hänen kainalossa.
- Anonyymi
Te haluatte tuhota vaan jonkun avioliiton ja suhteen,olette sen verran sairaita,ainakin toi oleggi,eikä tajuaedes hävetä tuo roisto varas!Missä viipyy keltaiset,mustatpunaiset,valkeat ym.harmaa pieni kivwn puolikas,vihreä ym!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeasti noin haluaisit niin olisit jo hänen kainalossa.
Ei kaikki ole minusta kiinni, vaikka rakastaisin ja haluaisin äärettömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki ole minusta kiinni, vaikka rakastaisin ja haluaisin äärettömästi.
Minul samanlainen tilanne kuin sinullakin ja edes se että kuulin hänen lisääntyneen tämän naisen kanssa ei auta lopettamaan kaipausta.
Mutta sattuu helkkaristi jo ties monettako vuotta putkeen ja elämä ei etene kun kukaan ei kiinnosta, eikä tule kiinnostamaan ja kohtaloni on elää loppu elämä yksin.
Tänäänkin kuten muina päivinä, olen vain maannut sängyssäni ja eräs asia mitä olen koittanut tehdä - sekään ei onnistu.
Pahinta on tietää että mies rakastaa mua.
Sen pituinen se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minul samanlainen tilanne kuin sinullakin ja edes se että kuulin hänen lisääntyneen tämän naisen kanssa ei auta lopettamaan kaipausta.
Mutta sattuu helkkaristi jo ties monettako vuotta putkeen ja elämä ei etene kun kukaan ei kiinnosta, eikä tule kiinnostamaan ja kohtaloni on elää loppu elämä yksin.
Tänäänkin kuten muina päivinä, olen vain maannut sängyssäni ja eräs asia mitä olen koittanut tehdä - sekään ei onnistu.
Sen pituinen se.Jos jompikumpi varatuista hankkisi lapsen lähitulevaisuudessa, on se selvä vinkki sille toiselle, ettei yhteistä tulevaisuutta ole tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen pituinen se.Se "rakastaa" sinua koska se haluaa sitoa sinut ettet sinä saisi jatkaa matkaasi elämässäsi joka on SINUN ELÄMÄ. Se mies on narsisti. Se ei laske sinusta irti. Koska se haluaa hovin ja ihailua! Osta sille peili ja kasa meikkejä. Hamekkaan ei olisi pahitteeksi.
- Anonyymi
En tiedä onko anonyymipalsta oikea paikka näin henkilökohtaisten asioiden purkamiseen. Täällä voi helposti saada enemmän haavoja kuin lohtua. Ehkä tuollaiset asiat olisi parempi jakaa luotettavan ihmisen kanssa kasvotusten.
- Anonyymi
Minusta missä palstasedän jaaritteluissa ei ole mitään henkilökohtaista
- Anonyymi
Mitä sä pelkäät
Ettei tää etene?- Anonyymi
Että jokin muu etenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että jokin muu etenee.
Kuka muu muka?
- Anonyymi
Olet huolissasi hänen lähentymisestään. Nytkö vasta huomaat mitä olet menettämässä. Et nyt vaan tuntunut kovin päättäväiseltä minun suhteeni. Hän on toista maata. Sinua vainoaa taas yksi keskeneräisen aave. Parempi pyyhkiä minut systeemistäsi.
- Anonyymi
Sitä olen jo pitkään ihmetellyt miten juuri minuun kohdistit tunteesi. Ehkä siinä oli vähän keksityn makua, miten keksii jonkun, jota kohti kannattaa kiirehtiä rakastamaan vanhasta elämästään. Ei siinä ole mitään niin ihmeellistä. Tapahtuu tarpeeksi usein. Ja itsekin sitten kuvitteli jo heikkona hetkenään kaikkia karheita reunojasi pois. Siitä ei ole kuin yksi tie, ja se on kohti todellisuutta joka toimii tai sitten ei.
- Anonyymi
Niin meidän välillä on monta sataa kilometriä, liikaa vuosia ja niin paljon puhumattomuutta ja pantattuja tunteita.
- Anonyymi
Kukahan tämänkin kirjoitti
- Anonyymi
Olisit sanonut tuon mulle suoraan. 🥺
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4442979Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372235- 1292041
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081294Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71255Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511233Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281208- 81036
- 55999
- 37755